Xboxlife forum

Fight Night Round 4

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Foxx » 2. jul 2009 14:39

lionel skrev:Jeg har allerede haft det siden tirsdag, i skulle bare ha' forudbestilt det på game.co.uk :D


Den kan jeg slå.
Jeg har haft det siden torsdag sidste uge (; muha

Men ja det er fedt!
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf seven » 2. jul 2009 22:48

Jeg fik ikke noget håndklæde i city2.

Er der nogen der kan give lidt tip til spillet. Jeg har spillet et par runder og taber stort. Det virker som om at dem der bare høvler slag afsted vinder hver gang.

Tempoet er væsentligt højere end det gamle og jeg har ret svært ved at nå at dække mig ift hvor modstanderen slår.
Happy Go Lucky
seven
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Benn » 3. jul 2009 00:58

Nogen der er klar på en ranked fight?
Add: iBennDK

:)
Benn
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf KIAMMI » 3. jul 2009 12:43

nogen der ved om man i fight night round 4 og andre spil kan bruge et almindeligt webcam i stedet for et xbox live vision ???
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Gosser » 3. jul 2009 12:48

KIAMMI skrev:nogen der ved om man i fight night round 4 og andre spil kan bruge et almindeligt webcam i stedet for et xbox live vision ???


Ville ligne Microsoft dårligt, så tror det næppe ;)
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf skovbo » 3. jul 2009 12:48

KIAMMI skrev:nogen der ved om man i fight night round 4 og andre spil kan bruge et almindeligt webcam i stedet for et xbox live vision ???


Det kan man ikke desværre, men tag da i Gamestop og køb det til 98 kr.

Tak for spillet igår.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Indlægaf skovbo » 3. jul 2009 12:57

Hvordan får man det billede man har taget, ind på manden?:d
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Indlægaf KIAMMI » 3. jul 2009 13:18

skovbo, jeg har lige været inde i gamestop, og der havde de ikke noget xbox live vision :(

har de flere hos dig ??

EDIT:
jeg har lige bestilt spillet (you´re in the movies)hvor xbox live vision camera er med i prisen samt fragt = 199 kr!
det var hos game.co.uk
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Foxx » 3. jul 2009 14:07

I add'er bare hvis i vil have tæsk (;

Gamertag: Numzi

Jeg er desværre løbet ind i et problem.
Mit FNR4 fryser det samme sted, HVER eneste gang.
Jeg er Hall of Famer, jeg skal arrangere min næste kamp, og så skal den simulere de dage der kommer op til, hver gang den når til d. 13 på måneden, så fryser spillet.

Det er ikke muligt at få kampen før, og det hjælper heller ikke at planlægge kampen langt langt frem.

Ser ud til jeg skal starte helt forfra, hvilket næsten får mig til ikke at gide spillet.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf seven » 3. jul 2009 15:09

#KIAMMI

Angående create a fighter, så behøver du ikke et webcam.

Du kan uploade billeder til din EAsports profil og så henter spillet dem derfra. Det har jeg gjort og det virker faktisk meget godt.
Happy Go Lucky
seven
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Benn » 3. jul 2009 15:45

Hvorfor tager I ikke bare et billede med et digitalkamera, uploader det på www.easportsworld.com (eapsortsworld) og henter dem derfra via spillets menuer? På den måde har billederne også en god kvalitet.
Benn
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf KIAMMI » 3. jul 2009 16:31

Benn skrev:Hvorfor tager I ikke bare et billede med et digitalkamera, uploader det på www.easportsworld.com (eapsortsworld) og henter dem derfra via spillets menuer? På den måde har billederne også en god kvalitet.


tak for tippet, jeg har annulleret min ordre og bruger et digicam i stedet for.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Dr.Herman » 8. jul 2009 12:56

Er jeg virkeligt den eneste der er klar til at smide spillet væk efter man finder ud af at man ikke kan bruge den oldschool mulighed for styring med slag på A,B,X,Y?

Jeg hader at skulle bruge stick til at lave mine slag og er allerede klar til at smide spillet ud igen efter 3 kampe.

Nogen der har en fidus til at få den gamle mode tilbage igen?

Pft
Dr.Herman
Dr.Herman
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf Foxx » 8. jul 2009 13:10

Dr.Herman skrev:Er jeg virkeligt den eneste der er klar til at smide spillet væk efter man finder ud af at man ikke kan bruge den oldschool mulighed for styring med slag på A,B,X,Y?

Jeg hader at skulle bruge stick til at lave mine slag og er allerede klar til at smide spillet ud igen efter 3 kampe.

Nogen der har en fidus til at få den gamle mode tilbage igen?

Pft
Dr.Herman


Jeg synes det er godt.
Alle kan buttonsmashe, men det tager tid at mestre analog.

Der er ikke andet for at øve dig og blive bedre, det ikke tekken det her.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Dr.Herman » 8. jul 2009 13:37

Men det ser ud til at det alligevel ikke kun er mig der er træt af det og de har åbenbart hørt vores råb om hjælp :)

http://www.gamespot.com/news/blogs/side ... ugust.html

:)
Dr.Herman
Niveau 4
 
Indlæg: 361


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster