Xboxlife forum

Marvel vs Capcom 2

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Da Senzai » 30. jul 2009 16:43

Jeg elsker Guiles Anti Air assist! Man får helt lyst til at synge: HERE I COME TO SAAAVE THE DAAAYY!

Jeg har spillet lidt ranked og det kører meget godt med Cyke, Jugs og Blackheart. Har vist 50 procent winrate ca.

dbbuu skrev:
neonxaos skrev:Det ville godt nok være sært. Den anden bruger skal med 99,9% sikkerhed bare være logget på en gæsteprofil.

sådan er der ikke.


Så lav en! Jeg har lige været inde og spille lokal multiplayer, og det kan man altså sagtens. Du skal bare signe ind med en profil for spiller 2, når du bliver bedt om det. Profilen behøver ikke at være guld.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 31. jul 2009 23:02

This game is officially a new kind of karate!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 1. aug 2009 00:02

Det er simpelthen så hjernedødt fedt, det her spil! :D

<3 Blackheart <3
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 1. aug 2009 02:49

Okay, Rogue er helt klart min tøs. Men der er så mange andre sjove, hun kan teames op med... hmmm... hende piratdamen er nu også god - æd skib, mothafuxxas!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf skotten » 2. aug 2009 10:34

Har længe ventet på det skulle komme til XBLA, et spil med så stort udvalg af marvel figurer skal ejes :). Fik det købt igår og må sige kæft hvor er det fedt!

Jeg får klaps online, men er også kun lige startet.
Jeg har endnu ikke fået stablet et fast team sammen endnu, da jeg lige skal prøve de forskellige. Iron Man tiltaler mig, Venom virker også meget fed, men har ikke spillet nok til at bedømme
Billede
Billede
---------------
En del Achievements er blevet slettet... grundet ny account
skotten
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf Da Senzai » 11. aug 2009 19:07

Nøj, hvor jeg hader både Iceman og MegaMan! Har lige tabt 7 ranked kampe i træk og i alle kampene har folk haft en af dem på holdet! Grr!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Da Senzai » 18. aug 2009 16:53

Jeg har ændret mit Main hold igen. Jeg har fundet ud af (suprise! xD), at jeg får bank af de bedre spillere, når jeg har Juggs, Black<3 og Cyke.

Indtil videre havde jeg bare vundet på at fedtspille megameget med Cyclops, og så ellers lave Jab --> Super med Juggs, men det virker ikke mod folk, der har tjek på, hvad de laver, for de blokerer bare.

Mit hold består nu af Sabretooth, Zangief og Blackheart. Alle figurer, hvor jeg kan finde ud af mere end bare at spamme specials.

Sabretooth fungerer som batteri, altså en person, der lader min powerbar op, så jeg kan give den gas med Gief og <3. Derudover så er Sabre okay mod BeamTeams, da han kan hoppe over dem med 63214+P. Ellers skal han bare Aerial Rave.

Gief´s Ground assist er super. Hvis den connecter, kan jeg P,P Launche med Tooth eller Fange modstanderen med <3`s Dæmoner og så lave super. Lariat til Hyper Final Atomic Mega Buster er også guld. Jeg elsker også hans dropping albow :D

<3 er bare det sædvanlige med klamme projektiler, Anti-Airs og Dæmoner til Super. Blackheart er min yndlings :D

Det går lidt bedre nu, hvor jeg har folk, jeg faktisk kan finde ud af, at lave ting med, end før, hvor jeg bare spammede specials og assist´s. :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jibla » 18. aug 2009 21:29

Jeg gamer stadig med Magneto, Storm og Sentinel. Det er heller ikke helt tilfældigt hvad jeg laver efterhånden, og nogen gange loller jeg over at jeg får trykket mig frem til nogle ret syge air juggles. :D

Overall er det satme et fedt spil. Er lidt overrasket over at jeg kan følge med online, men hva, der er nok nogle noobs som jeg, der lige er startet på dette gamle spil.

Mine stats siger ca. 13-11 indtil videre i ranked, håber på at få mere tid til at game i den nærmeste fremtid.

Men meget fedt spil. En 3'er ville være yderst velkommen!

Jeg savner dog et cheap move som at kaste, teleport eller high kick 2 da face. Men jeg finder nok et. Altså, udover whirlwind med Storm. :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf sLux » 18. aug 2009 21:49

Proton cannon?
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf Jibla » 19. aug 2009 07:43

Jeg døde til en gut der lavede proton cannon igen og igen igår. Jeg nåede aldrig at flyve over ham, og jeg er for noob til at bruge super jump med vilje. :(

Igår aftes fangede jeg mig selv i at blive ved med at sige; "Ah, lige en kamp til....og så i seng", og så blev klokken pludseligt mange.

Det eneste spil på Xbox 360 der ellers har gjort det ved mig før er selvfølgelig Ultimate Mortal Kombat 3. :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 19. aug 2009 14:40

Jeg bliver også ramt af Proton kanonen, hver eneste evig gang, der bliver fyret af -.-

Men jeg synes stadigvæk, at den er fed! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Da Senzai » 10. okt 2009 23:14

HARHARHAR!

Jeg lavede lige en lol Juggle med Juggernaut

Jeg havde shoryuKEN på banen, og han var ved at få klø af Sakura. Jeg tagger så Jugs ind (han er jo unstoppable jævnfør tegneserien) idet han kommer ind rammer Juggnernaut Sakura med et flyvespark, så hun bliver launchet. Jugs har kilometer lange arme, så jeg tager to skridt frem og trykker LP og jabber hende i luften og følger op med Jugs Supermove! :D

Der røg lige halvdelen af hendes liv, fordi, at jeg ramte med mit tag xD
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Kayniel » 15. jul 2010 20:25

Er der nogen der har lyst til at give mig et tip eller 14 på live? Jeg er aldrig rigtig kommet i gang med det her shizzle.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Da Senzai » 16. jul 2010 06:13

Umiddelbart tror jeg, at Shim er den eneste, der stadigvæk spiller det.

Ham der --v

Billede

Han er ret god, for han lærte at spille Marvel Vs. Capcom på den hårde måde. I N.Y.´s mest snuskede arcadehaller!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Kayniel » 16. jul 2010 06:15

Han er allerede gift væk til trash :D

Jeg må hive fat i ham en dag, hvor vi begge er online.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster