Xboxlife forum

Bedste fighting spil på arcade!

Alt snak om Fightingspil.

Bedste fighting spil på arcade!

Indlægaf Benthin » 9. feb 2009 20:47

Hey

Jeg sidder og får helt lyst til at game noget fighting spil. Derfor leder jeg efter et fighting spil på arcade som har en god online del, med en masse spillere og som man måske også kan træne sig op til at have en lille chance imod?

Er det muligt? så ville jeg være taknemmelig for lidt hjælp ;)

-Benthin
Benthin
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Indlægaf munckster » 9. feb 2009 21:09

Det mest spillede (og bedste efter min mening, Senzai og Jibla siger nok noget andet:P) er Super Street Fighter II Turbo HD Remix. Koster dog 1200ms-points, men der er masser at spille imod.. Men rimeligt mange der rundsmadrer en online dog :D
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Benthin » 9. feb 2009 21:16

munckster skrev:Det mest spillede (og bedste efter min mening, Senzai og Jibla siger nok noget andet:P) er Super Street Fighter II Turbo HD Remix. Koster dog 1200ms-points, men der er masser at spille imod.. Men rimeligt mange der rundsmadrer en online dog :D


Er online delen bare 1 on 1 eller kan man spille tag, turneringer osv? f.eks.
Benthin
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Indlægaf munckster » 9. feb 2009 21:22

Benthin skrev:
munckster skrev:Det mest spillede (og bedste efter min mening, Senzai og Jibla siger nok noget andet:P) er Super Street Fighter II Turbo HD Remix. Koster dog 1200ms-points, men der er masser at spille imod.. Men rimeligt mange der rundsmadrer en online dog :D


Er online delen bare 1 on 1 eller kan man spille tag, turneringer osv? f.eks.


Der er 3 gamemodes online.. Ranked som er 1on1 og så er der Player Match hvor du ka spille for sjov i en lobby med 5 andre, hvor vinderen så spiller til han taber. Derudover er der Tournament, men det har jeg dog ikke prøvet endnu.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Benthin » 9. feb 2009 21:24

munckster skrev:
Benthin skrev:
munckster skrev:Det mest spillede (og bedste efter min mening, Senzai og Jibla siger nok noget andet:P) er Super Street Fighter II Turbo HD Remix. Koster dog 1200ms-points, men der er masser at spille imod.. Men rimeligt mange der rundsmadrer en online dog :D


Er online delen bare 1 on 1 eller kan man spille tag, turneringer osv? f.eks.


Der er 3 gamemodes online.. Ranked som er 1on1 og så er der Player Match hvor du ka spille for sjov i en lobby med 6 andre, hvor vinderen så spiller til han taber. Derudover er der Tournament, men det har jeg dog ikke prøvet endnu.


Det lyder jo ganske fornuftigt ;) skal nok lige have hentet trial så :D
Benthin
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Indlægaf Da Senzai » 9. feb 2009 21:53

Der er kun 2 Fighting Spil på Arcade, som stadig bliver spillet. Ultimate Mortal Kombat 3 og Super Street Fighter II Turbo High Def Remix Edition.

Det er begge fænomenale titler, og det smagssag, hvilken du foretrækker. Selv kan jeg bedste lide UMK3, pga det fede kampssytem, og de de vilde fighters - og så har det også bare den der ekstra tand "OUMF!" effect, når du sender et roundhouse i fjæset på modstanderen.

Street Fighter derimod, synes jeg er kedeligt. Dog er jeg ved at brække mig af grin, hver gang jeg lander en Piledriver xD!

Uanset hvilket du vælger, vil du få klø i begge spil, hvis du ikke er vant til fighters, da bundniveauet i begge er ret højt (Ihvertfald i UMK3. Det kan også være, at jeg bare sutter til Street Fighter :P)

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Da Senzai » 9. feb 2009 22:35

Tjek da iøvrigt denne her Match Video, da den bliver ved med at være fed.

Den viser UMK3, når det er allerbedst;



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TEdGQIbDxG0[/youtube]

Så kan du også se, Neon, hvordan det ser ud, når gode spillere spiller (altså bedre end Jibla og Mig)

Slutningen er så KickAss! :D :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Citruss » 9. feb 2009 23:05

vilde komboer.

Sidste gang jeg spillede et MK spil, var på min sega for mange mange år siden, så jeg skal ærligt talt ikke udtale mig om sf - MK diskussionen. Dog kan jeg fortælle dig at bundniveauet i ssfiithdr er ret så højt, så du går en svær tid i møde hvis du vælger det. Det samme gælder vel MK som Senzai siger.

Guile har det vildeste overhead kick.
Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Benthin » 9. feb 2009 23:39

Tak for input begge to ;) efter nærmere eftertanke så ender det nok ikke med noget køb :D

Hvis det bliver sådan at jeg får tæv lige meget hvad så kommer det bare i glemmebogen :S
Benthin
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Indlægaf munckster » 9. feb 2009 23:48

Benthin skrev:Tak for input begge to ;) efter nærmere eftertanke så ender det nok ikke med noget køb :D

Hvis det bliver sådan at jeg får tæv lige meget hvad så kommer det bare i glemmebogen :S


Ja niveauet er højt.. men ikke så højt at man ikke hurtigt kan være med... Jeg har spillet det online nogle gange nu.. og jeg vinder ca halvdelen af mine kampe efterhånden :)
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Jibla » 10. feb 2009 00:21

Da Senzai skrev:Slutningen er så KickAss! :D :D


Pro video. Tror jeg skal forbedre mit game ved at spille mere defensivt. :)

Men jeg ville satme få røv af dem. :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf neonxaos » 10. feb 2009 14:02

Hvis I spørger mig, så er bundniveauet lavere i HD Remix end i UMK. Det er desuden et lidt mere brugervenligt spil - UMK har fx ingen Training Mode.

Jeg skal gladeligt lære folk at spille SF online, men jeg er ikke nogen udødelig mester selv.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Jibla » 10. feb 2009 16:23

neonxaos skrev:UMK har fx ingen Training Mode.


Lies. Det kaldes ranked match. ;D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf neonxaos » 10. feb 2009 20:43

Jibla skrev:
neonxaos skrev:UMK har fx ingen Training Mode.


Lies. Det kaldes ranked match. ;D


UMK gør tydeligvis folk mindre raske :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Jibla » 11. feb 2009 01:28

:P

Ontopic så får du ikke en bedre fighter til 400 ms point. ^^
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster