Xboxlife forum

Fighting sticks - beskrivelser og anmeldelser

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf KIAMMI » 17. aug 2009 10:10

F3dtmule og Jeg har ventet et ½ år på et madcatz TE stick fra et sted, (austriahosting.com (de var billigst på det tidspunkt) men det viste allligevel ikke at være muligt for dem, at kunne skaffe det alligevel.

men idag har F3dtmule og jeg netop modtaget et madcatz TE stick hver fra amazon.uk , som vi bestilte i tirsdags. jeg glæder mig til at prøve det med streetfighter, når jeg kommer hjem fra arbejde :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf munckster » 17. aug 2009 11:51

Da Senzai skrev:Tjek lige Tekken-Sticket:

Det ser pænt nice ud. Jeg kan især godt lide, at RB og LB knapper sat, så man kan bruge dem under kamp. Jeg køber sticket, hvis det kommer til landet.


Men er wireless ikke noget juks til fighters?
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Da Senzai » 17. aug 2009 13:47

Dunno, men jeg kunne godt forestille mig, at der var en lillebitte smule delay. Jeg spiller helst med ledning ihvertfald.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Lasborg » 17. aug 2009 14:15

Så kan det da være at jeg kan få et Tekken stick i stedet for??
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf pumpking » 18. sep 2009 20:11

hejsa ny bruger

til alle dem der er stadig interesseret, så har dustinhome.dk fightstick tournament edition på lager til en samlet pris(pris + fragt) på ca 1200 :o
jeg har hørt at tekken sticken ikke vil være godt og meget besværlig at skifte dele på
ps neonxaos kan du ikke give din mening om
namco arcade stick, og hrap sa/se :D
pumpking
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf blebarnet » 19. sep 2009 07:29

Men er der rent faktisk nogen der har fået deres bestiling fra dustinhome ?
Har bestilt derfra uden at høre fra dem i over 2 måneder.... ingen svar på mine mails heller.
blebarnet
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Indlægaf pumpking » 19. sep 2009 14:00

:D ^
jada jeg har min derfra, jeg har først bestilt det da de havde den på lager
du skal sende dem en besked om det, tror de har slettet din odrer
ellers kan du bestille igen :P
pumpking
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf neonxaos » 23. sep 2009 19:03

Jeg har desværre hverken prøvet HRAP Pro eller Tekken-sticket, men jeg skal se, hvad jeg kan gøre...
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf pumpking » 29. sep 2009 20:44

^
ok

der kommer sørme mange fighting-games ud, og med dem arcade sticks

Hori ska til at lancere deres nye udgaver
kan ses her:
http://sdtekken.com/2009/09/24/sneak-pe ... #more-3203

det er helt klart den største fightstick på markedet :shock:

jeg tror jeg bestiller en hrap V fra dem :D

ps vi kan måske fortælle hvilke sticks vi har, give vores mening om den
det kan måske få tråden til at køre videre

jeg har to og har tænk mig at købe to måske 3 mere 8)

1 fightstick tournament edition: der er ikke meget at sige om denne her alt er dækket og den er en af de bedste sticks på markedet, men har nu fået en rival i horis nye stick(se link)

2 hori namco stick: denne her er lidt anderledes i det den har 6 knapper 3*2 i stedet for 8. det er til ps2 men med converter kan man bruge det til xboxen og ps3. meget porpulær og eftersøgt. jeg synes den er glimrende, knapperne og joysticket og dens egne original model altså ingen sanwa eller seimetsu men er ret gode samtidig også anderledes
jeg er stadig ny i stick verdnen så jeg ved ikke hvor god den egentlig er, men denne stick er markmans favorit figtstick (personen som har designet te`en) :P

her er et billede af den: http://img11.imageshack.us/img11/7942/img0090uy.jpg

det jeg kunne tænke mig er harp v så jeg har en fra dem der er bedst kendt for at sælge arcade stick + kan jeg også ligge seimetsu dele og se hvordan de er i forhold til sanwa
en custom stick med mulighed for at skifte button layout og eventuelt købe happ/iL dele, så jeg kan sikfte mellem alt på denne her,desuden vil den også virke på mange spillemaskiner som ps3,ps2 og xbox 360 :wink:

sorry for den lange post :roll:
pumpking
Niveau 0
 
Indlæg: 42


-

Indlægaf asgerfv » 15. okt 2009 10:42

Så fik jeg mit SF4 Fighting Stick (ikke te) i fødselsdagsgave af min kone.

Det er for sejt umiddelbart, og jo, ens moves bliver en del lettere og mere naturlige end med analog stick'en.

Hun købte den via billigespil.dk, der er billigst, så vidt vi kan se (600), også i forhold til udenlandske sider. De var også rigtig flinke, da det blev byttet fra PS3 til XBox.

Glæder mig også til at spille andre arkadespil med det. En smart feature er at man kan mappe stick'et til enten d-pad, left-stick eller right-stick'et. Genialt. Og knapperne føles bare rigtige.
asgerfv
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf Kayniel » 15. okt 2009 12:26

Konen kender vejen til dit hjerte kan jeg høre. Så skal der ellers bare tæves igennem í sf4.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: -

Indlægaf juggernaut » 18. okt 2009 18:19

asgerfv skrev:Så fik jeg mit SF4 Fighting Stick (ikke te) i fødselsdagsgave af min kone.


Du må have været flink med blomsterne ;) Der er absolut intet WAF i sådan et stick.
Selv lurer jeg også efter stick i øjeblikket. Jeg kan dog bare ikke finde ud af om det skal være TE eller det absolut billigere Hori EX2 og så modificere det med samme.
Indtil videre har jeg dog også nok at se til i Garou og KOF99. Street Fighter IV er lige købt men samler allerede støv på hylden...
juggernaut
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Indlægaf Triforce » 19. okt 2009 11:17

Kan man stadig købe Hori EX2 på en dansk side? Fordi så vil jeg meget gerne vide det. Er heller ik så meget for at stikket er overmalet med alverdens Cha's fra et eller andet spil. Minimalist jeg er.
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf juggernaut » 19. okt 2009 12:34

Husk på at det er indmaden der tæller... Så pokker stå i billedet udenpå :)
juggernaut
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Indlægaf Triforce » 19. okt 2009 12:54

Det rigtigt, men har lige fundet ud af hvor kæmpe SF IV stikket er. Det er jo et helt instrumentbræt! Så er helt klart mest på Hori's, men kan man stadig købe det?
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster