Xboxlife forum

Fighting sticks - beskrivelser og anmeldelser

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf neonxaos » 17. jun 2009 14:03

Afsendt! Jeg tror næsten ikke mine egne øjne. Men lad os nu lige se, om det kommer frem.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Lasborg » 17. jun 2009 15:22

JA jeg venter bare på at EB får det almindelige madcats stick tilbage. Som jeg ovenikøbet havde forudbestilt... :(
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf Halio » 17. jun 2009 15:24

Tjah, da jeg stadig ikke er den vilde fighter fan og ikke spillet så meget igen, så nøjes jeg pt. med MadCatz FightPad, som trods den lave kvalitet sammenlignet med de andre FightSticks, er oceaner foran 360'erens dpad :P
Halio
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Unklemac » 17. jun 2009 15:47

Hmmm. Jeg sagde ellers at du også kunne købe det hos Game.co.uk til 152/153 pund alt inkl. (told&moms osv). Så det for en måned tilbage, og de har stadig stock. Jeg har dog brugt mine gamer penge på en Roskilde billet.

Når du får dit stick, så bliver der jo ingen sommer & sol til dig ;)


neonxaos skrev:Så er TE-sticks ENDELIG ENDELIG ENDELIG på lager igen hos Amazon UK!

Prisen er i skrivende stund ca £155 inklusiv afgifter, moms og forsendelse. Det er pebret, som det hele tiden har været, men det er dog den vejledende udsalgspris.

Billigespil bliver ved med at sige, at de får sticks på lager til 1099 kr... men jeg tvivler. Shopto skulle også have nogle på lager til en lidt billigere penge, men jeg har ikke den store fidus til dem...

Har ventet i 6 måneder på denne tingest, og nu skal det altså være, så Amazon vinder.

Mit er ved at blive pakket lige nu.
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf neonxaos » 17. jun 2009 15:52

Unklemac skrev:Hmmm. Jeg sagde ellers at du også kunne købe det hos Game.co.uk til 152/153 pund alt inkl. (told&moms osv). Så det for en måned tilbage, og de har stadig stock. Jeg har dog brugt mine gamer penge på en Roskilde billet.

Når du får dit stick, så bliver der jo ingen sommer & sol til dig ;)




Ja, jeg kan godt huske det, men jeg prøvede skam også at kigge derind. De ville ikke modtage min ordre, fordi pakken vejer mere end 1 kg :(

Og jeg har aldrig været det største solmenneske alligevel :D
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Unklemac » 17. jun 2009 16:08

Ahh nedtur! Amazon pakker tingene rimelig godt somregl, så det kan du være glad for.

Når du har fået gennemtestet det, så må vi lige have en anmeldelse :)
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf neonxaos » 19. jun 2009 10:24

Så sidder jeg og piller ved mit stick her på jobbet. Det er ca. dobbelt så stort som mit Hori :)
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf munckster » 19. jun 2009 10:30

neonxaos skrev:Så sidder jeg og piller ved mit stick her på jobbet. Det er ca. dobbelt så stort som mit Hori :)


Nice! Og Tillykke :D Tog sin tid...!

Hvordan føles det ift. mit stick?
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf neonxaos » 19. jun 2009 10:42

Sticket er ikke så stramt som dit MadCatz, og klikker mere. Knapperne virker meget som på mit Hori, men mere solide og mindre larmende. Jeg kan egentlig bedre lide knapperne på SE-sticket, men det er kun sådan rent overfladisk. Jeg har jo ikke prøvet mine i aktion endnu. Jeg er spænt på at se, om sticket også misser et input i ny og næ, som mit Hori gør, fordi man skal hamre sådan på knapperne før de reagerer 100 % (mit famøse trademark).
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf KIAMMI » 19. jun 2009 10:46

neonxaos skrev:Sticket er ikke så stramt som dit MadCatz, og klikker mere. Knapperne virker meget som på mit Hori, men mere solide og mindre larmende. Jeg kan egentlig bedre lide knapperne på SE-sticket, men det er kun sådan rent overfladisk. Jeg har jo ikke prøvet mine i aktion endnu. Jeg er spænt på at se, om sticket også misser et input i ny og næ, som mit Hori gør, fordi man skal hamre sådan på knapperne før de reagerer 100 % (mit famøse trademark).


jeg er meget spændt på at høre nærmere om dit fight stick TE, venter som bekendt selv på et. Hvad måtte du ende med at betale i det hele (pris+moms, porto) ??
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Kayniel » 19. jun 2009 11:02

der er vel ingen overfladiske ridser/skræmmer på de nyeste sendinger? :)
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf neonxaos » 19. jun 2009 16:57

Ingen ridser.

Har lige testet det i 10 min, og det er helt klart bedre end mit Hori. Meget mere... glidende, svært at beskrive. jeg var sgu ellers stadig skeptisk,men først indtryk er fantastisk.

Eneste irritationsmoment er layoutet, som ikke er det samme som på Horien. Det skal jeg lige undersøge nærmere, men det er ikke det store problem.

Mere om det i morgen.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf KIAMMI » 19. jun 2009 17:00

ja det må du forklare ??, layoutet ?,
er det for dig, fordi der er for store afstande mellem de forskellige knapper ?i forhold til hori en ?
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Kayniel » 19. jun 2009 22:52

der er flere knapper.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf neonxaos » 20. jun 2009 12:11

Nej, knapperne er hotwired, så de sidder som på et pad i stedet for som på Horis sticks.

EX2:

B X Y
A LT RT

TE:

X Y RB LB
A B RT LT

Men som min kammerat sagde til mig i går - det burde jo betyde, at man bare kan bruge standardopsætningen fra joypads, men det skal jeg lige teste.

[EDIT] - D'oh! Man behøver slet ikke ændre opsætningen - bare sæt sticket i som joypad config A, pg så kører bussen. Det er faktisk pænt smart.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster