Xboxlife forum

Tekken 6 - generel tråd

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf TerrificFalcon » 27. okt 2009 13:02

Uhh, det lyder nice! Damn, jeg glæder mig også meget nu, til når jeg får spillet! Jeg savner virkeligt et fightingspil!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Anastacio » 27. okt 2009 14:22

Problemet ved Tekken 6 ligenu er jo så bare, at netkoden er mildest talt forfærdelig og på grænsen til uspilleligt. Desværre kan man også kun have items og customization på én enkel spiller i Versus, alle figurer er låst op og så skal alle CG Endings låses op i Scenario Mode. Men jeg glæder mig stadig, selvom folk ikke er synderligt imponerede. =)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf TerrificFalcon » 27. okt 2009 14:48

Anastacio skrev:Desværre kan man også kun have items og customization på én enkel spiller i Versus


Vi havde flere customizede spillere til X2, så jeg er temmeligt sikker på at det der ikke passer, :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf neonxaos » 27. okt 2009 14:59

Anastacio skrev:Problemet ved Tekken 6 ligenu er jo så bare, at netkoden er mildest talt forfærdelig og på grænsen til uspilleligt. Desværre kan man også kun have items og customization på én enkel spiller i Versus, alle figurer er låst op og så skal alle CG Endings låses op i Scenario Mode. Men jeg glæder mig stadig, selvom folk ikke er synderligt imponerede. =)


Eftersom spillet ikke er udkommet i Europa, så aner vi ikke, hvordan netkoden kommer til at fungere. Jeg regner med, at der vil være mange spillere på i DK, og så går det nok.

Det med customization på én spiller er vist også en and.

Hvis alle figurer er låst op fra starten, så klapper jeg da bare i mine små hænder, og jeg har efterhånden set nok CG-slutninger i spil. Det er dog bare surt, hvis man skal spille Scenario Mode for at låse op for andre ting og/eller tjene nok credits til customizations. Det giver ikke den store mening i min bog, men nu må vi se.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf TerrificFalcon » 27. okt 2009 15:16

neonxaos skrev:
Hvis alle figurer er låst op fra starten, så klapper jeg da bare i mine små hænder, og jeg har efterhånden set nok CG-slutninger i spil. Det er dog bare surt, hvis man skal spille Scenario Mode for at låse op for andre ting og/eller tjene nok credits til customizations. Det giver ikke den store mening i min bog, men nu må vi se.


Tja, Scenario Mode er i hvertfald den nemme (vidstnok den eneste realistiske) vej ud, når det gælder customizations. CG slutningerne unlocker du snildt ved at spille Versus Mode - jeg var sådan så smart at jeg lagde mærke til hvornår vi unlockede dem til Tekken arrangementet her i weekenden, og det er tilsyneladende efter hver 25'ende kamp i Versus Mode, at man unlocker en CG slutning. Eller man kan unlocke dem, ved at klare Arena Mode (som man finder i Scenario Mode) med den specifikke figur, hvis CG ending man godt vil se.

Og ja, alle figurer er låst op fra starten af, hvilket faktisk er meget dejligt, :D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf fr1lund » 27. okt 2009 18:30

Så var man lige nede og forudbestille tekken 6, eller det vil sige prøvede at gøre det. Men næææh nej, det er blevet vedtaget igår ovre i Finland at de ikke tager imod spil som ikke er PEGI rated. Jeg er møghamrende sur lige nu..
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Indlægaf Shreik » 27. okt 2009 18:56

fr1lund skrev:Så var man lige nede og forudbestille tekken 6, eller det vil sige prøvede at gøre det. Men næææh nej, det er blevet vedtaget igår ovre i Finland at de ikke tager imod spil som ikke er PEGI rated. Jeg er møghamrende sur lige nu..


Hvor vil de ikke tage imod dem?
Shreik
Niveau 7
 
Indlæg: 2279
By: Aarhus


Indlægaf TerrificFalcon » 27. okt 2009 18:57

Wait, what? Hvilken butik? Gældende i Finland, eller i Danmark? ;)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf fr1lund » 27. okt 2009 19:00

De vil ikke tage imod dem i kolding. Det gælder også i Danmark.
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Indlægaf kofoed » 27. okt 2009 19:03

fr1lund skrev:De vil ikke tage imod dem i kolding. Det gælder også i Danmark.


I Game eller GameStop? For jeg har mange gange brugt spil som ikke var PEGI rating (men PAL), i gamestop i holstebro.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf TerrificFalcon » 27. okt 2009 19:10

Vi drejer lige uden om Tekken tråden, hvis I mener at der er mere i emnet der (hvilket der vidst er), :); http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... &start=375
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf thargh » 28. okt 2009 00:37

Øhh, netcode god eller dårlig?
Jeg må afbryde min bestilling hvis den i morgen stadig står til at stinke.
thargh
Niveau 2
 
Indlæg: 104


Indlægaf TerrificFalcon » 28. okt 2009 00:40

Netcoden er angiveligt dårlig, men nu ved vi jo ikke hvordan det står til når det er os danskere der spiller mod hinanden. Derudover, så er der forhåbentligt et fix på vej, ^_^.

Jeg vil dog med glæde skrive min egen personlige mening om Netcoden, når jeg modtager spillet (hvilket jeg forhåbentligt gør imorgen).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Da Senzai » 28. okt 2009 07:07

Er det ikke det, der er blevet sagt om alle andre Fighting Spil før Release? At netkoden er dårlig? Det ender nok som det plejer med at det kører super mod de fleste Europa og, hvis man er heldig kører det også okay mod nogle folk fra USA.

Det eneste spil, hvor onlinedelen stadig suttede efter release var MK vs DC.

Namco har trodsalt også lavet Tekken 5 DR og SoulCalibur IV med anstændige Netkoder.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 28. okt 2009 08:32

Arh, netkoden i SCIV var godt nok pænt sløj, hvis du spørger mig - men både du og Bjarne the Fighter har jo spillet det mere end mig...
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster