Xboxlife forum

Tekken 6 - generel tråd

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf munckster » 21. okt 2009 17:45

Havde ik tænkt mig at jeg skulle have T6 på release, men hov.. kom sørme til at bestille det idag :P Så jeg er klar til at få klask på næste fredag :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf TerrificFalcon » 21. okt 2009 18:08

Fink skrev:Nogen som har lyst til at give os som ikke har prøvet Tekken 6 endnu et lille review? Hvor godt er det i forhold til forgængerne? Og er der en masse nye fede features? og hvad med de nye characters?


Well, jeg har ikke rigtigt spillet forgængerne - og overhovedet ikke på et højt plan, jeg har sågar aldrig ejet et Tekken spil. Men hvad fanden, jeg vil da prøve; Spillet i sig selv føles rigtigt godt, en klar opgradering fra Tekken 5:DR! Scenario Mode virkede til at være lidt "øh bøh", da jeg prøvede det - sjovt nok, granted, og coolt, men styringen virkede lidt fucket (jeg kiggede så heller ikke om der var en knap der gjorde at man kunne stoppe med at targette fjender - man kan dog skifte). Det er dog meget nedern at dø, når der ligger en chicken ikke specielt langt fra en, men at man ikke kan tage den, fordi at man ikke kan skifte fra kamp-moden til løb-rundt-moden. Og så er der jo også lige Ring Outsne - det sucks at blive RO'd i Scenario Mode. Og så er det selvfølgeligt bare forfra efter det. Ikke ligefrem banebrydende eller begejstrende, men coolt nok, og noget som man sagtens kan holde til at spille igennem en gang eller to. En anden ting jeg savner, er at kunne spille som alle characters fra starten af. Men næh nej, man skal slå dem før man kan spille som dem, i Scenario Mode.

Derudover er der kommet en masse nyt customization gear, og det er pænt coolt - jeg kan i hvert fald godt komme til at sidde og lalle en del rundt med detaljer på figurene, store såvel som små. Jeg lagde dog mærke til at man næsten ikke får noget Gold af at spille fx Arcade - men at man får en hulens masse af at spille Scenario Mode.

Mht. de nye chars, så fik jeg spillet som Lars, Bob og meget kort Alisa. Bob virkede til at være lidt fucked, da han hoppede rundt og lavede flyvespark når jeg trykkede kick-tasterne, mens at de fleste af hans punches har en meget kortere range. Det kan godt være at det bare er mig, men han virkede altså til at være lidt "skæv".

Lars var meget sjov at spille som, en fin char, IMO. Havde nogle seje tricks, som noobs ville finde awesome (i udseende).

Lagde ikke mærke til andet ved Alisa, end OMG motorsave!!11!!!

Og achievementsne er lige så nemme som de ser ud til. Unlockede en stor del af dem, i den korte periode jeg fik spillet til X2.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Da Senzai » 21. okt 2009 18:31

Ej, øv! Håbede lige, at jeg kunne blive fri for at spille Scenario Mode, men godt førstehåndsindtryk, Terri!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Morten Skou » 21. okt 2009 18:33

Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf TerrificFalcon » 21. okt 2009 18:42

Da Senzai skrev:Ej, øv! Håbede lige, at jeg kunne blive fri for at spille Scenario Mode, men godt førstehåndsindtryk, Terri!


Hvis du skal customize, så kommer du i hvert fald ikke uden om den. Fik langt over 100k (muligvis over 200k) på en af de nemme missioner, som tog mig et par minutter - til sammenligning får man like, 4k for en Arcade kamp, og chancen for at proppe en hamburger på Bob's hovede koster 5 eller 7,5 millioner.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Da Senzai » 21. okt 2009 19:30

Fnys! Jeg fik da råd til alt i Dead or Alive 4, ved at spille 13.000 online kampe! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Morten Skou » 21. okt 2009 19:31

Da Senzai skrev:Fnys! Jeg fik da råd til alt i Dead or Alive 4, ved at spille 13.000 online kampe! :D


Shit det er mange kampe :shock:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Da Senzai » 21. okt 2009 19:34

Det er trods alt også uden tvilv det bedste spil til Xboksen :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 21. okt 2009 22:00

Ja, mine sølle 8000 kampe er jo ingenting...
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 22. okt 2009 20:39

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf TerrificFalcon » 26. okt 2009 00:54

Fik lige regnet sammen, hvor stor en portion Gamerscore jeg samlet fik til X2 (ja, jeg har simpelthen siddet og sammenlignet lister og shit i et godt stykke tid, ;D!)

Alt i alt løber det op i 190 Gamerscore på meget kort tid i spillet... Hvis jeg får spillet imorgen aka tirsdag, så kan det sagtens være at jeg har 1000/1000 til release, aka fredag!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf neonxaos » 27. okt 2009 11:14

Nu tikker anmeldelserne ind, og T6 ligger lunt i svinget på en 85% i gennemsnit. Jeg hører bare snak om lange loadetider - hvad siger jer, der var med til eventet i lørdags?
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf TerrificFalcon » 27. okt 2009 11:22

Nu kan jeg ikke huske helt præcist hvordan loadingtiderne til fx Tekken 5 var, men Tekken 6 loadingtiderne er skam forholdsvis lange. Specielt når det er Scenario Mode baner der skal loades. Kan godt tage tid på det, og se hvor langt tid det præcist tager, når jeg får 360 udgaven og får det installeret, :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf neonxaos » 27. okt 2009 11:33

Scenario Mode... ZZZ!!! :)

Jeg kan heller ikke finde info om online lobbyer... kun noget om "Lounges" til PS3. Forhåbentlig er det ikke noget fis med at mødes i PSHome og stå og vente. Og hvad så med Xbox-versionen?
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf neonxaos » 27. okt 2009 11:48

Hmm, så en tråd i et eller andet random forum, hvor de siger, at der er 4-player-lobbies. Det vil være fint for mig!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster