Xboxlife forum

Super Street fighter II Turbo HD Remix

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf neonxaos » 11. feb 2009 02:03

All part of the game. :D
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf neonxaos » 11. feb 2009 13:33

Det var godt at se lidt kampgejst i går, og Citruss' Bison begyndte at blive provo til sidst! Min stakkels Dee Jay fik kam til sine dreads. Men for pokker, ham den laggende gut til sidst... det var syret. Min nye kampstil skal også være at anskaffe mig et 56K-modem, og så stå og slå tilfældigt ud i luften med Balrog :D :D :D

Glæder mig til de fleste af os får nogle gode sticks og høvler derudaf i SFIV. Det er min plan at forsøge at lære et par figurer til bunds denne gang, så der kan komme nogle ordenlige comboer på bordet :D Jeg er næsten sikker på, at det ender med Viper og... hmmm... Gen ser faktisk pænt gal ud. men der er jo også Rose... Min tøs Cammy lader desværre til at være lidt sløj, men lad os nu se. Luksusproblemer! :D
Senest rettet af neonxaos 11. feb 2009 18:44, rettet i alt 1 gang.
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Citruss » 11. feb 2009 13:50

Det var cool. Min dic (haha :[ ) er endelige begyndt at lære nogle ordentlige cross-ups. Men god damn hvor var de umulige at lave på ham den laggende balrog der kom ind. Det var kun noget random chun-li jumpin', der kunne tæve ham. Det er ellers sjældent folk lagger.
Jeg er dog sikker på vi nok også skal få spillet ssfiithdr efter den 20. ved mindre der bliver added lobbies til sfiv. Som det står lige nu, er der dog kun 1vs1 rooms.

Jeg vil desuden anbefale spillet til alle andre indelukkede frustrede muskuløse personer, der trænger til at tæve løs på en eller anden random amerikaner. Vi kunne godt bruge lidt flere danskere til at fylde vores lobby :)

Mht sfiv, fortsætter jeg nok med dictator. Jeg sidder altid med et smil på læben, når det lykkes mig at smide en devils reverse i hovedet på folk, hvorefter de højlydt tænker "WTF?!". Derudover skal jeg også tæve lidt løs med Sakura.
Senest rettet af Citruss 11. feb 2009 13:59, rettet i alt 1 gang.
Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf neonxaos » 11. feb 2009 13:59

Fra den officielle FAQ på SRK:

To the people asking about lobbies, here's something from the FAQ in the sticky thread:

Q: Is there online play? Will it be good? Does it use GGPO?
A: Yes there is online play, and no, no one knows for sure yet. The OXM review says good things, but they're playing now while no one is on the server packing it with Seths. It does not use GGPO, at least not expressly.

The online will feature a "ridiculous amount of options" including:

1. Ranked and Nonranked Matches
2. The ability to set matchmaking to only find matches with higher ranked opponents.
3. The ability to have matchmaking working during play in arcade mode, so someone can challenge you and interrupt your single player ala a real arcade.
4. Player match rooms/lobbies.
5. Ability to kick a player. (How remains to be seen)

FROM Gamepro: "And don't worry about lag: The team is working hard to "cleverly hide" any lag, but the online modes are being testing across the Pacific and the game is running smoothly already."

NEW: Seems there will be spectators, as rooms have "slots", and also there is an implication that you can play people outside of your region as there is a language priority. Players can also be kicked.


Jeg er dog ikke sikker på det med spectators. Flere forlydender siger, at man kan være i rummet og "udfordre" hinanden. Hvad det så end betyder. Jeg vil dog meget nødig undvære spec, selv hvis det betyder mindre lag.
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Citruss » 11. feb 2009 14:07

Jeps, men dem der allerede har fået spillet, siger at der kun er 1vs1 rooms. Forhåbentlig bliver det dog patched ind.
Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf munckster » 17. feb 2009 01:48

yay... så fik man endeligt unlocket 200/200gp :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Da Senzai » 17. feb 2009 13:31

Flot! :D

Især sejt, at du har vundet en Ranket Kamp med hver figur. Jeg får nemlig bank ligegyldigt hvilken jeg vælger! :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf munckster » 17. feb 2009 14:24

Da Senzai skrev:Flot! :D

Især sejt, at du har vundet en Ranket Kamp med hver figur. Jeg får nemlig bank ligegyldigt hvilken jeg vælger! :P


Det tog også en del kampe at vinde med Vega og Dhalsim.. damn jeg sutter med dem :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf neonxaos » 17. feb 2009 15:14

Jeg vandt en kamp med hver figur i Ranked relativt hurtigt, men ingen achievement. Så tog jeg dem alle igen - ingen achievement (men min score var nu helt fucked - jeg er rimelig sløj med Hawk og Dhalsim). Så opgav jeg. En måned efter fik jeg min achievement efter mit tredje win i træk med Ryu - i Player Match.

Pænt sært.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 17. feb 2009 15:15

Jeg har heller ikke fået min Achievement for fem rankede wins endnu ^^;
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 17. feb 2009 19:08

Scrub!

Vi ses i IV :)
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Citruss » 17. mar 2009 03:45

Citruss
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf neonxaos » 17. mar 2009 09:32

Det var da også på tide!

Men jeg vil hellere have mine lobbyer i SFIV!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 17. mar 2009 09:38

Yeah, SUPER STREET FIGHTER II TURBO HIGH DEF REMIX is sooo last week! xD

Men fedt med en patch :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 10. jun 2009 21:59

CHAMPEN KAN ENDNU!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron