Xboxlife forum

Verdens bedste Fighting Game, MvC, kommer til 360!

Alt snak om Fightingspil.

Verdens bedste Fighting Game, MvC, kommer til 360!

Indlægaf Da Senzai » 14. okt 2008 12:17

... Måske!

Fra IGN;

October 13, 2008 - Most fighting game fans have been eagerly awaiting Street Fighter 4, Capcom's upcoming brawler, but could the company be getting ready to release another one of its acclaimed fighters for the PS3 and 360? According to a number of internet sites, eager fans that searched the ESRB Ratings site pulled up a new, previously unannounced listing for Marvel Vs. Capcom 2.

Rated T for Teen and listed as containing Blood, Suggestive Themes and Violence, Marvel Vs. Capcom 2 would supposedly be released for PlayStation 2, Xbox, Xbox 360 and PlayStation 3. The 360 and PS3 versions would presumably be downloadable titles, while the PS2 and Xbox versions would be retail games. This new rating was supposedly supported by additional screens from PartnerNet, the 360 development servers, which listed Marvel Vs. Capcom 2 as a title in the Xbox Arcade with a PEGI classification of 3+, although the descriptor text of the game was missing.

We contacted Capcom about the possibility of Marvel Vs. Capcom 2 being released and were told that the company had no comment about the title. However, a recent check of the ESRB ratings site no longer displays the Marvel Vs. Capcom 2 information. Whether it's still a possibility of coming out, wishful thinking and Photoshop work on the part of fans, or a mistake by ESRB database operators is yet to be known at this time.


At Capcom ikke har nogen comments, betyder jo, at de ikke Benægter det! FUCKING JA!

Noget andet, der dig ærger mig gevaldigt er, at Talisman, som jeg så meget frem til, lige er blevet canceled. ØV!

Billede




Vid til dem, der ikke kender det;

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wpFGPIsGJ0M[/youtube]
Senest rettet af Da Senzai 14. okt 2008 12:22, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Enyeez » 14. okt 2008 12:19

SNK var bedre :p

ikke alt det pjat med at hoppe i 2 skærm-højder og have 150 karakterer inde på samme tid.
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf ALIE » 14. okt 2008 12:23

tekken er den beste vill alt tid være de. og ver søde at lad vær med at sige grafiken er da ikke blivet made bedre.
ja og street crabers er blevet såå maget flootre
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Da Senzai » 14. okt 2008 12:27

Grafikken betyder ikke noget i fighters. Synes jeg :0).

Designet er vigtigere :0)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Enyeez » 14. okt 2008 12:28

Alie..

1 - Virtua Fighter har altid været #1 i tekniske fighters.

2 - Action fighters har været Marvel - Capcom 2 og SF3 third strike.

Tekken er bare en alm. action fighter, ikke noget specielt :p (selvom det er blevet bedre)
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf The Riddick » 14. okt 2008 13:01

jaaaaa det kan vi lide, klart det fighterspil som har fanget mig mest igennem tiderne

og gambit var klart min ynglings
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf Da Senzai » 14. okt 2008 17:47

Gambit er rigtig cool, bare lidt svær at spille med, synes jeg :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf The Riddick » 14. okt 2008 17:53

snakker du om shin? man skal da bare have gang i noget kortkasteri og slag med staven :D
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf Da Senzai » 14. okt 2008 18:03

Haha, Det er rigtigt nok. Synes bare, at han er en smule langsom. Tilgengæld, så har han god range med sin stav :P

Jeg plejer mest selv, at have Sabratooth og Hulk som mains. Den sidste mand på holdet plejer enten at være Guile, Ken eller Jin, alt efter mit humør! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Enyeez » 15. okt 2008 13:23

Ken, Akuma, Ryu GO!
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Da Senzai » 15. okt 2008 13:50

Haha! Enyeez! Jeg har ven, der spiller Nøjagtigt det samme! Når han så varierer, så skifter han en af dem ud med Dan eller Sakura! xD
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf KONG JERICO » 15. okt 2008 14:03

Der kommer sgu mange King of Fighters: Maximum Impact,Tekken 6 , MKvsDC...
KONG JERICO
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Indlægaf Da Senzai » 15. okt 2008 14:19

KONG JERICO skrev:Der kommer sgu mange King of Fighters: Maximum Impact.


Tror, du er blevet pænt hustlet, der :0)

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... highlight=
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf KONG JERICO » 15. okt 2008 14:29

Den er ikke Cancelled så jeg tror sgu den kommer
:)

http://xbox360.ign.com/objects/142/14259077.html
KONG JERICO
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Indlægaf Da Senzai » 15. okt 2008 14:52

Heh, der kan man bare se. Men fedt nok, da! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster