Xboxlife forum

MORTAL KOMBAT VS DC UNIVERSE

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Stricker » 27. dec 2008 18:48

Da Senzai skrev:Du kan ikke få det i Fona.

Både EB og Game ligner kæmpespørgsmålstegn, hvis man nævner spillet for dem, og de "burde" havde styr på, hvad de laver. Fona har ihvertfald endnu mindre check på det.


Hele verdenen handler om MIG! Udbud og efterspørgsel omkring upopulære og sjældne produkter SKAL være markedets største prioritet!
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf Da Senzai » 27. dec 2008 20:49

Jibla skrev:Det er verdens bedste spil.


Amen.
Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf matti » 27. dec 2008 23:01

hm.. jeg var lige inde og spille en online playermatch..Jeg var sub-zero og min modstander var the flash.. Jeg vandt kampen, også så snart han sagde "sub-zero wins", så stod der "this game session is no longer available.. jeg gik så ind i user statistics.. der står så at jeg har tabt kampen :S???
matti
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf Da Senzai » 27. dec 2008 23:05

MK vs DC er lidt/meget buggy online.

f. eks har je gspillet over 100 chat lobby kampe, men har ikke fået min achievement endnu.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jibla » 27. dec 2008 23:08

Yeah, jeg mangler stadig min achievement for chat lobby games. Er dogikke oppe på 200 played i ranked endnu, og min streak er stadig kun 16. :(
Men de er garanteret også bugged.

Flere siger også at de fik den achievement for 200 played versus games ret tilfældigt, og af online kampe.

Anyway. Det kan godt ske det du skriver der, men din modstander har højst sandsynligt slukket sin maskine/trukket netstikket. Det ødelægger forresten også ens winning streak.

Men send en game invite på et tidspunkt, så kan vi lege rundt.

Nu gamer vi lige lidt SF2HDlol.
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf matti » 27. dec 2008 23:32

arj hvor nedern man!

hehe jeg skal lige have trænet lidt før jeg tør at udfordre jer :P det er flovt at hvis i for mig flawless heletiden :P
matti
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf Xzebetz » 29. dec 2008 23:33

Så afventede jeg mit spil og fik det desværre ikke inden jul. Glædede mig derfor så til idag hvor det forhåbentligt kom med posten.. Men nej... Ikke noget spil og det skal efterlyses ved PostDK... Mega nedern. Kan ikke finde det i nogen fysiske butikker og de fleste andre steder er det udsolgt.
Xzebetz
Niveau 4
 
Indlæg: 317


Indlægaf christianmp » 1. jan 2009 21:32

Så er det ankommet her på adressen, og damn det er nice.
Spillede 4 runder med kæresten (og jeg fik tæv) :(
Hun skreg af grin da hun fik banket mig over en kant og ellers bare tævede løs på mig i luften.

Vi mødes online når jeg har fået trænet lidt.

mvh CMP
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf Da Senzai » 6. jan 2009 21:02

Fedt, at I hygger jer, Christian! :D


-----------------------------------------
Øv!

De har valgt at droppe den kommende Captain Marvel film! Var ellers sikker på, at den ville blive et hit! :o
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf TagEnKiks » 10. jan 2009 16:58

Kan det virkelig passe spillet kommer uden den mindste tutorial?

Jeg er fuldstændig n00b og har kun leget lidt denne genre. Dog nok til det hele handler om timing og at trykke de rigtige ting :)
Men det er sgu ikke særlig nemt at øve når man ikke har den mindste ide om hvad man skal kigge efter!

Blocking virker ikke en dyt når man ikke gør det rigtigt og det er lidt svært at øve når man ikke får at vide hvad rigtigt er.

Combo's er lidt svære at strikke sammen når der bare er en stjerne som fortæller man skal være utrolig præcis! JA, men hvad fanden skal jeg kigge efter? :?
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf skotten » 10. jan 2009 23:04

Sådan havde jeg det også i starten Kiks.. men fin et par chars der tiltaler dig og så bare øv med dem så kommer det.

Selv spiller jeg med Raiden, Flash og nogle gange superman :)
Billede
Billede
---------------
En del Achievements er blevet slettet... grundet ny account
skotten
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf Da Senzai » 11. jan 2009 00:13

TagEnKiks skrev:Kan det virkelig passe spillet kommer uden den mindste tutorial?


Yep :0P

TagEnKiks skrev:Blocking virker ikke en dyt når man ikke gør det rigtigt og det er lidt svært at øve når man ikke får at vide hvad rigtigt er.


High- og Midattacks blockes ved at stå op og trykke block.
Lowattacks blockes ved at sidde ned og trykke block.

Highattacks kan du undgå ved at dukke dig.
Lowattacks kan du undgå ved at hoppe.
Midattacks kun du kun undgå ved at blocke.

TagEnKiks skrev:Combo's er lidt svære at strikke sammen når der bare er en stjerne som fortæller man skal være utrolig præcis! JA, men hvad fanden skal jeg kigge efter? :?


Kombo´er meget svære at lave i MK vs DC i forhold til mange andre 3D fighters.

Når man skal komboe i fighters som Tekken og Dead or Alive, der kan du bare sidde og trykke løs på slåknappen indtil animationen går igang. Når animationen så starter, så du tæve løs på f. eks spark knappen indtil sparkanimtionen går igang.

I MK vs DC, så fejler du komboen, hvis du bare sidder og masher. Der skal du vente til det helt rigtigt øjeblik med at trykke på knappen for at få din mand til at lave angrebet.

I UMK3, med Lui Kang, der kan jeg Launche, lave Jump Kick, og allerede mens jeg er i springet, kan jeg mashe frem, frem, Punch.

I MK vs DC med Liu Kang, når jeg launcher, og laver Jump Kick, der skal jeg vente til Liu Kang er ved at falde ned mod jorden igen før jeg trykker frem, frem, punch.

Trykker jeg for tidligt, laver han ikke air-fireball. Er jeg bare et par frames for sendt på den, så laver han det heller ikke.

MK vs DC kræver Crazy-Timing. Ikke nok med det, så er netkoden også dårlig, hvilket gør spillets kombo´er umulige online.

Det er så synd. Jeg synes, at det gameplaymæssigt er den fedeste fighter til xbox 360, men det kan være ligemeget, når det er uspilleligt online.

Liu er Win!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8L0XrYSJXls[/youtube]

Captain Marvel er min anden Main;

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=q-ffVnuP8wg[/youtube]
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 14. jan 2009 13:58

Senzai - gider kun at spille det her, hvis det fungerer online. Hånden på hjertet, er det blevet bedre, eller vil det gøre mig harm og olm?
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Enyeez » 14. jan 2009 14:07

jeg fik endelig min kombo'er klaret med SZ! alle 10!

som Senzai skriver, crazy timing.
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Da Senzai » 14. jan 2009 15:02

Orh! Det er sgu da flot, Enyeez! Tillykke! :D



neonxaos skrev:Senzai - gider kun at spille det her, hvis det fungerer online. Hånden på hjertet, er det blevet bedre, eller vil det gøre mig harm og olm?


Jeg har faktisk ikke rigtigt rørt det, de sidste 3-4 ugers tid, fordi jeg bliver så sur, når jeg skal vente 15 minutter på en med grøn ping, og så lagger det alligevel.

Jibla har dog leget lidt med det, og han siger, at det stadig lagger :0/
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron