Xboxlife forum

MORTAL KOMBAT VS DC UNIVERSE

Alt snak om Fightingspil.

MORTAL KOMBAT VS DC UNIVERSE

Indlægaf Da Senzai » 18. apr 2008 08:51

Den officielle tråd!

Jeg synes ihvertfald, at vi skal starte med at komme med en Kharacter wishlist!

For, at jeg ikke bare er megafanboi (som jeg er), så skal man begrænse det til fem chars. 5 fra MK og 5 fra DC.

Til, at starte med har jeg et ønske til midway. At de skal lade være med at lave nogle nye MK figurer. Forsøg at få så mange klassiske MK figurer med i spillet, og lad alle de nye komme i form af DC. MK vs DC vil være et fanboy spil, og det skal det være, så derfor er det essentielt, at der kommer så mange kendte ansigter som overhovedet muligt, og så er det i mine øjne også bare sjovere at spille med folk man kender. Jeg har aldrig været meget for at slå folk helt ihjel, hver gang, der kommer et ny afsnit i en serie.

Jeg er jo UMK-mand, så mine MK ønsker bliver:

Liu Kang
Sheeva
Reptile ( I NINJA FORM PLZ)
Cyrax
Kung Lao

DC er jeg slet ikke ligeså keen på som Marvel, men mine ønsker kommer her;

LOBO
The Boy Wonder
The Karate Kid
Batgirl
Green Lantern



Oh, hvis de så kunne lave spillet 2D med UMK3 Gameplay, og next-gen 3D grafik ville det være perfekt.

Det kunne jo lade sig gøre i MK4 :)
Senest rettet af Da Senzai 10. jun 2008 19:56, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Vestergaard » 18. apr 2008 15:55

Jeg har, ligesom dig, bare ønsket om de klassiske MK figurer, men hvad DC angår, så kunne det være nice med Catwoman og ellers nogle klassiske skurke. Man kan aldrig få for mange skurke.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Anonymous22 » 18. apr 2008 16:09

Havde været lidt sjovere hvis det var Dark Horse Comics Vs Mortal Kombat..

Min wishlist:

Jokeren
Pingvinen
Lobo
Harley Quinn
Lex Luthor
Superman
Batman
Anonymous22
 


Indlægaf Anonymous22 » 18. apr 2008 19:45

Anonymous22
 


Indlægaf Jibla » 18. apr 2008 19:49

Scorpion, Subzero, Superman og Batman er med indtil videre, samt har journalisterne fået lov til at se flere figurer men disse er ikke annoncerede endnu.

Så længe jeg får Scorpion så er jeg glad og tilfreds, og jeg aner intet om DC, udover at de har Superman og Batman. Jeg ved bare at jeg skal nakke noobs.
Senest rettet af Jibla 19. apr 2008 09:01, rettet i alt 1 gang.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 18. apr 2008 19:50

ARGH!! Kan ikke komme ind på siden. Går ud fra, at det må være deres server, der er over belastet, for det her er året største nyhed!"

Edit: Mit Net røg lige... Ville bare skrive, at jeg egentligt har det lidt ligesom Jibla. Vil bare have lov til at køre Liu Kang :)

EDIT2: OG FOR GUDS SKYLD.. LOBO!! PLZ!
Senest rettet af Da Senzai 18. apr 2008 20:16, rettet i alt 2 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Juxer » 18. apr 2008 19:53

Bjanka fra Street Fighter!

Ellers også ham med Hadouiken.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Jibla » 18. apr 2008 19:54

http://www.worldscollide.com/eyeofthestorm.html

Dette kom frem ved at trykke på Subzeros øje tidligere. Der er garanteret også 16 felter når man engang kan trykke på Batmans øje. 16 MK characters og 16 DC characters? Good job balancing!

PS. jeg er stærkt utilfreds med at du har valgt at kalde tråden for DC vs Mortal Kombat, det er altså omvendt, hallååååååååå
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Jibla » 19. apr 2008 08:55

MK VS DC screenshots (taget fra traileren).

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf devilboy » 19. apr 2008 09:00

i smell a flop
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Anastacio » 19. apr 2008 09:00

Jibla skrev:Scorpion, Subzero, Spiderman og Batman er med indtil videre, samt har journalisterne fået lov til at se flere figurer men disse er ikke annoncerede endnu.

Så længe jeg får Scorpion så er jeg glad og tilfreds, og jeg aner intet om DC, udover at de har Superman og Batman. Jeg ved bare at jeg skal nakke noobs.

Spider-Man er ellers Marvel Comics. =/
Men da jeg slet ikke er DC-fan (er marvel), så håber jeg egentlig bare på Batman, Superman, Catwoman og Jokeren. Men var der ikke noget med, at fatalities er taget ud og der er mindre blod i denne udgave af Mortal Kombat? DC Comics har det med at være ekstremt kontrollerende når deres produkter er inkluderet.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Jibla » 19. apr 2008 09:45

Anastacio skrev:
Jibla skrev:Scorpion, Subzero, Spiderman og Batman er med indtil videre, samt har journalisterne fået lov til at se flere figurer men disse er ikke annoncerede endnu.

Så længe jeg får Scorpion så er jeg glad og tilfreds, og jeg aner intet om DC, udover at de har Superman og Batman. Jeg ved bare at jeg skal nakke noobs.

Spider-Man er ellers Marvel Comics. =/
Men da jeg slet ikke er DC-fan (er marvel), så håber jeg egentlig bare på Batman, Superman, Catwoman og Jokeren. Men var der ikke noget med, at fatalities er taget ud og der er mindre blod i denne udgave af Mortal Kombat? DC Comics har det med at være ekstremt kontrollerende når deres produkter er inkluderet.


Ya det var en hurtig fejl. Det er selvfølgelig Superman og ikke Spiderman. :)
Joeh fatalities er taget ud, og der kommer noget der hedder finishers i stedet for. Med hensyn til blod så får spillet ikke en +M rating, så det er nok begrænset. Men der er da blod i traileren. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 19. apr 2008 18:03

Er lidt bekymret for, at der er Klose Kombat med og forskelle "rækkevidde" kombats med. Nu skal det her heller ikke begynde at spille som en Wrestler. Er mest til "Standard" 3D Fighting, hvor hver mand har en Movelist og så er det. Går ud fra, at når man er i klose, så kan hver mand alle de samme angreb :/.

Men det kan jo være at de overrasker og for det til at funke.

Ved bare at MMA, Wrestling og Bokse spil er ... ikke så gode.

devilboy skrev:i smell a flop


Jeg lugter en Pissnoob, der ikke har noget at bidrage med.

Anastacio skrev:fatalities er taget ud og der er mindre blod i denne udgave af Mortal Kombat? DC Comics har det med at være ekstremt kontrollerende når deres produkter er inkluderet.


Blod ikke er ikke taget ud :P Med hensyn til Fatalities, så tror ikke, at grunden til at de er taget ud er at (- ikke at du siger det!), fordi DC ikke vil havde deres figurer slået ihjel. Det er mere fordi, at Batman, Superman og so on, har et Moral Kodeks, der hedder, at de ikke slår folk ihjel.

Tror dog godt at såden en som Batman ville blive presset så meget i en Mortal Kombat turnering, at han droppede det kodeks bare et øjeblik, når man møder de voldspsykopater fra MK xD!

Ligesom Liu Kang heller ikke troede på vold i de første MK spil, og derfor ikke havde fatalities. Well. Det har han nu! xD!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Anastacio » 19. apr 2008 20:08

Jeg tror (nu er det blot min mening), at alle de ekstremt voldelige funktioner er taget ud, da DC Comics kræver en T-rating.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Da Senzai » 19. apr 2008 20:17

Haha. Så deep var den analyse! Heh, men du har nok ret :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron