Xboxlife forum

MORTAL KOMBAT VS DC UNIVERSE

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Jibla » 14. jan 2009 15:07

Jeg vinder med super moves.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf neonxaos » 14. jan 2009 18:09

Hmmm... venter til det koster nul og niks, og så spiller jeg det offline med gutterne.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Jibla » 30. jan 2009 14:20

Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf GarlicEddy » 30. jan 2009 19:26

jokeren er for cool han er lige charen jeg spiller med nå ja så er der også min anden char sub zero :P
GarlicEddy
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf Xzebetz » 4. feb 2009 13:00

Så fik jeg endelig spillet!! Og må sige at det rykker max!

Er lige gået igang og spiller pt. med Flash og forsøger at lære ham at kende.

Men har et spørgsmål til Kombo's. Det er betegnelserne - og *.
- er at man skal vente lidt. Men nogen der kan komme med en uddybning? Hvor "længe" venter I?
* er timing? Hvordan timer I det?
Xzebetz
Niveau 4
 
Indlæg: 317


Indlægaf pivos » 5. feb 2009 08:42

Hvordan fungerer spil styringen ? sammenlign gerne med et andet spil, tak :D
"I rather be a crying little pussy, than be a Faggy Goth kid" - Butters
pivos
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf Da Senzai » 5. feb 2009 13:49

Xzebetz skrev:Så fik jeg endelig spillet!! Og må sige at det rykker max!

Er lige gået igang og spiller pt. med Flash og forsøger at lære ham at kende.

Men har et spørgsmål til Kombo's. Det er betegnelserne - og *.
- er at man skal vente lidt. Men nogen der kan komme med en uddybning? Hvor "længe" venter I?
* er timing? Hvordan timer I det?


"-" er forskelig fra Kombo til Kombo. Man skal prøve sig frem.

"*" er straks meget være. Det er ofte sådan, at det sted i Komboen, hvor man skal lave det. Så skal man vente til i samme øjeblik at animationen på det move, der kommer før "*" er færdig, og så skal man trykke kommandoen for næste move inden for meget få frames.

Andre gange, så er det et bestemt tidspunkt. (Ta-Daa!). F. eks i Jax ground pound, Der skal du trykke frem og punch i samme øjeblik Jax´ knytnæve connecter med fjendens ansigt.

Komberne er hammersvære, og næstent umulige online, hvor der er en del lag :(

pivos skrev:Hvordan fungerer spil styringen ? sammenlign gerne med et andet spil, tak :D


Det styrer som næsten alle andre MK spil.

Der er to knapper til at slå. To knapper til at sparke med, og så er der en til at blokere.

Specialsmovesnes kommando´er ligesom i de fleste 2D Fighters. Ned, frem slå. Tilbage, frem Slå. osv ^^

Det der gør MKvsDC svært er at timingen i juggelsne skal være meget præcis.

MK vs DC er et spil med "3D" juggles og strings, men "Specials" fra 2D spil (Projektiler, Teleports, overdrevne angreb der rækker hele banen, osv ^_^ )
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jibla » 13. feb 2009 18:04

Såfrem nogen leder efter spillet så har Coolshop.dk og Gucca.dk det umiddelbart hjemme;

http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360

http://www.gucca.dk/xbox-360-spil/morta ... 23416.html
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 15. feb 2009 19:49

Iøvrigt har MK vs DC de bedste Skademodeller, jeg nogensinde har set i en fighter;

Billede

Flere Sonya Pics her;
http://www.mortalkombatunited.com/showthread.php?t=1536
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Firephreakk » 21. feb 2009 11:21

Det er et tonsefedt spil, men jeg er åbenbart så rusten, at jeg fejler det meste i de kombo-challenges.

Jeg venter lidt med on-line delen, da jeg ikke gider dø de ulykkeliges død 1000 gange i streg. Jeg kan også forstå, at onlinedelen er lidt ringe, så håber på et fix af dette snarest.

Jeg er dog vild med grafikken og karaktererne.

Har nogle af jer haft problemer med Achievements?
Jeg har gennemført DC-delen, men har kun fået Achievements for chapter 1 og gennemførelse og ikke chapter 3 og chapter 5. Kender nogen noget til det?
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf Da Senzai » 21. feb 2009 12:27

Firephreakk skrev:Det er et tonsefedt spil, men jeg er åbenbart så rusten, at jeg fejler det meste i de kombo-challenges.


heh, det skal du ikke lade dig gå på af. Spillet er ER bare så Svært! Jeg tror at Enyeez er den eneste herinde, der har klaret en KomboChallenge

Jeg venter lidt med on-line delen, da jeg ikke gider dø de ulykkeliges død 1000 gange i streg. Jeg kan også forstå, at onlinedelen er lidt ringe, så håber på et fix af dette snarest.


Det lagger desværre meget online, hvilket er en af hovedårssageren til,at jeg ikke har spillet det så meget.

Jeg tror desværre ikke, at vi skal regne med en Patch. Xboxlife skrev for et stykke tid siden at Midway - dem der står bag spillet - er gået konkurs på grund af Finanskrisen :(

Jeg er dog vild med grafikken og karaktererne.


Ja, de er fede nok! :D

Har nogle af jer haft problemer med Achievements?
Jeg har gennemført DC-delen, men har kun fået Achievements for chapter 1 og gennemførelse og ikke chapter 3 og chapter 5. Kender nogen noget til det?


Dunno. Jeg har fået alle mine uden problemer. Det lyder mærkeligt. :?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Firephreakk » 21. feb 2009 12:41

Dunno. Jeg har fået alle mine uden problemer. Det lyder mærkeligt. :?


Hmmm jeg sad og ventede på den achievent-jingle, og stirrede forgæves op på hjørnet af skærmen. No joy! Så igen ved chapter 5. Men ok. Story mode er ikk svær at gennemføre, så jeg kan jo bare løbe den igennem igen.

jeg må i øvrigt have fortrængt mine arkadefighter skills i hjernen med noget mindre vigtigt, for det sidder ikke i hænderne på mig pt :-)
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf CVMogensen » 21. feb 2009 16:00

Jeg sidder og er på vej igennem story mode, og har fået alle achievements indtil videre.
Lyder mystisk, Firephreakk!
CVMogensen
Niveau 3
 
Indlæg: 284


Indlægaf pivos » 14. apr 2009 21:16

Spiller i det stadig, fordi fik mit her idag. Synes det er fedt, men forstår ikke hvordan man laver finish moves, dog spillede jeg kun story og 2 kampe online :)
"I rather be a crying little pussy, than be a Faggy Goth kid" - Butters
pivos
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf JitH » 14. maj 2009 07:59

Har lige fået spillet... super fed grafik osv..

MEN !!

Jeg synes at de kombo's er for svære at lave!

Fair nok at der skal en svær knap kombination til.. MEN at der skal være 2 ukendte faktorer... som "-" og "*" .. hvor man reelt skal gætte sig til hvordan man skal udføre kombos holder jo ikke en meter...

En kombo udførelse, synes jeg skal være 100% fastlagt, og ikke fuld af ukendte faktorer..

Andre der er enige?

Findes der en guide til hvad de ukendte faktorer er på de forskellige kombo's? (*, -)

Håber mit indlæg er til at forstå :)
Billede
JitH
Niveau 2
 
Indlæg: 167


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster