Xboxlife forum

UMK3! - Lad os for da få feberen igang igen!

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf neonxaos » 23. jan 2009 17:07

Ok, jeg laver nu kun jump kick og high kick. De kalder mig den ultimative fighter, og jeg får Shao Kahns lunch money hver dag i spiseren.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 23. jan 2009 21:27

Jeg tog Shao Kan bare ved at banke ham med Sheeva! :D

Det "nemmeste" måde, at tage ham på er med Subzero. Frys --> DialCombo --> Repeat.

Hvis du følger dig heldig kan du også fryse --> d+hp og så skynde dig at fryse Shao Kahn lige med det samme inden han har rejst sig helt op, hvorefter du uppercutter ham og gøre det samme. Man kan godt vinde sådan, men det vil tage rigtigt mange forsøg.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 8. feb 2009 11:31

Okay, det svidende 18-0 nederlag til Senzai i går fortalte mig, at UMK3 ikke er noget, jeg skal bruge min tid på. Jeg indhenter ham aldrig. Og Jibla skulle være lige så syg så... :D
Senest rettet af neonxaos 8. feb 2009 17:10, rettet i alt 1 gang.
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 8. feb 2009 12:20

Haha!

Uden at prale, vil jeg også sige at Jibla og Jeg er DK´s Finest, når det kommer til UMK3 :D

Er folk uenige, tager vi gerne imod udfordringer! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jibla » 8. feb 2009 12:52

På min impressive nextgen HD 360 maskine er det også det spil jeg har spillet mest, uden at andre titler nærmer sig overhovedet. :D

At vi så er cockfag noobs mod de high skilled fra USA og andre steder, er jo så noget helt andet. ;D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf neonxaos » 8. feb 2009 17:12

Well, I kan vist roligt føle jer rimelig gode. Jeg er til gengæld blevet ok til HD Remix, så det holder jeg mig til, indtil der skal nørdes SFIV.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Jibla » 8. feb 2009 22:32

neonxaos skrev:Well, I kan vist roligt føle jer rimelig gode. Jeg er til gengæld blevet ok til HD Remix, så det holder jeg mig til, indtil der skal nørdes SFIV.


De pro fra USA laver som regel infinities på mig, og så babality eller noget andet pinligt som finisher. :/
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 13. feb 2010 09:16

Haha!

Jeg har lige købt lejlighed, og med ny lejlighed følger selvfølgelig også nyt TV, da min gamle 19" ikke rigtigt passer ind i mit kæmpe reolsystem. Min far spurgte mig om jeg havde fået gamet på nye Fladskærm. Tjaeh. Jeg har spillet lidt MvC2 og UMK3.
Virker så dumt, at jeg sidder på min nye 40" HD skærm og spiller et spil fra midten af halvfemserne.

Selvom spillet er snart 15 år gammelt, så holder gameplayet stadig så meget idag. Det eneste spil, der har været tæt på at slå det er Mortal Kombat vs DC Universe, men det var desværre uspilleligt online. Det bliver spændende at se, hvad de finder på i MK9!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jibla » 13. feb 2010 12:59

Yeah man, jeg gamede næsten også kun UMK3 da jeg opgraderede til et HDTV i sin tid. :D

Spiller lidt UMK3 igen, det er sgu fee.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Jibla » 17. feb 2010 14:31

http://kotaku.com/5473596/poof-and-like ... Bupdate%5D

The Midway games that have disappeared include Cyberball 2072, Defender, Gauntlet, Joust, Root Beer Tapper, Smash TV, Paperboy and Ultimate Mortal Kombat 3.

:shock: :? :( :cry: :cry: :cry:

Oh well. Så kan jeg begynde og tro endnu mere på en UMK3 HD ULTRA REMIX fra Warner Brothers Games. :D

FUCK YEAH
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 17. feb 2010 16:35

Hvad Fuck`?! Det kan man sgu da ikke!

Jeg har et forslag til et spil!

Mortal Kombat Trilogy med updateret balance!

Eller Mortal Kombat 4 Gold. Det kunne også være nice.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 17. feb 2010 18:22

MK4? Okay, du ER ikke lige som andre folks børn :D
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Firephreakk » 17. feb 2010 18:37

Jeg får ALDRIG mine achievements i det spil... Sub Zero og Rayden vil blive savnet...
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf Da Senzai » 17. feb 2010 18:47

Firephreakk skrev:Jeg får ALDRIG mine achievements i det spil... Sub Zero og Rayden vil blive savnet...


Haha, Busted Firephreakk! Rayden er ikke engang med i UMK3 :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Firephreakk » 17. feb 2010 18:48

Se selv....

Jeg savner ham dog stadigvæk...

:-)

Hans Sonic Boom var dog ret vild! :lol:
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron