Xboxlife forum

Hvilke downloads til Gow 2 er værd at hente?

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Hvilke downloads til Gow 2 er værd at hente?

Indlægaf CVMogensen » 28. jul 2009 21:40

Jamen som overskriften siger - hvad gider man at bruge point på at hente?
Både i forhold til reelt indhold, og så hvor mange der spiller de respekte DLC'er online; altså er man helt tabt bag en vogn hvis man kun har grund-spillet og -banerne?

På forhånd tak
-Chrstian
CVMogensen
Niveau 3
 
Indlæg: 284


Indlægaf SONICDK » 28. jul 2009 22:25

nej du er ikke du kan sagtens spille de gamle baner kun ... men jeg kan varmt andbefale at købe all front pakken til 1600 da det er god valuta dog kun hvis du ikke har andet end flashback dlc .. fx

all front koster 1600 og indeholder
flashback mappack 400/ 500 kan ikke huske pris
combustible mappack 800
snowblind mappack 800
dark corners 1200
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf Halorocks » 28. jul 2009 23:02

Jeg spiller slet ikke Gow 2 online så jeg købte kun Dark Corners ;) De 400Points kunne jo gå til noget andet guf :b
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf Dinz » 29. jul 2009 01:00

Er enig med Sonic. Man kan sagtens "nøjes" med de originale baner + falshback. Men mine erfaringer er at det tager længere tid at finde baner når man ikke har alle DLC'er. og hvis man godt kan lide at spille gears online, så er de ganske enkelt uundværlige.
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Indlægaf SONICDK » 29. jul 2009 03:21

Dinz skrev:Er enig med Sonic. Man kan sagtens "nøjes" med de originale baner + falshback. Men mine erfaringer er at det tager længere tid at finde baner når man ikke har alle DLC'er. og hvis man godt kan lide at spille gears online, så er de ganske enkelt uundværlige.


nemlig .. og det er sku osse hygge engang imellem at spille privat kampe og så alle har alle baner :)
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf CVMogensen » 29. jul 2009 07:41

Så for 1600 mspoints får man alle DLC'erne? Nifty
CVMogensen
Niveau 3
 
Indlæg: 284


Indlægaf Bjarke Brie » 29. jul 2009 09:13

all fronts ftw :) især hvis man vil spille mod randoms... Jeg kunne ikke spille "Horde on map packs" mod randoms i går, da jeg ikke havde AAAAALLLLEEEE map packs. Dvs. at jeg havde alle map packs bortset fra den nyeste, så jeg kunne kun spille på de originale maps? Failure evt.? Men købte Dark Corners, så jeg derved kunne spille på ALT
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Indlægaf CVMogensen » 29. jul 2009 10:35

Så er All Fronts hentet - det skal sgu' nok blive godt i aften! Gaming-aften FTW.
CVMogensen
Niveau 3
 
Indlæg: 284



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron