Xboxlife forum

Så er Smoke stun blevet reduceret til meget lille stun.

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Så er Smoke stun blevet reduceret til meget lille stun.

Indlægaf Pain-Killer » 28. maj 2009 17:54

Så er det slut med at få lette kills. Jeg synes det er fedt nok at man ikke bare kan fyre en masse mega stuns af, men at man skal arbejde lidt for sine kills.
Smag og behag. :D
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


Indlægaf Twins x Beast x » 28. maj 2009 19:13

Det var på tide ..! Jeg regner med at næsten hele xboxlife er gået Emo Nu Lol (Fordi de ikke kan få nogen kills) :'(
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf MopStyle » 28. maj 2009 19:26

Twins x Beast x skrev:Det var på tide ..! Jeg regner med at næsten hele xboxlife er gået Emo Nu Lol (Fordi de ikke kan få nogen kills) :'(

Ja, fordi det er jo logik at hele Xboxlife er noobs til Gears 2.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Twins x Beast x » 28. maj 2009 19:41

NoOffence, ButOhYeah! Sryy.
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf tue69 » 28. maj 2009 19:56

Twins x Beast x skrev:NoOffence, ButOhYeah! Sryy.


Okay...

Noob...
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Xx VuZiiE xX » 28. maj 2009 20:02

I er kraftedme n00bs hele bundet mand! Fuck af med jer! :lol:

Jeg er fandme glad for det her. Jeg synes at det er så nedern at blive stuned, og en bare får et cheap kill på en. Jeg nød sgu også her i weekenden (old-school), at spille uden det stun-pis.

Nu mangler de bare at ordne laggen, og så kan Gears 2 meget let blive et "fast" online spil fra min side af.
Mikkel/BeaverDing
Xx VuZiiE xX
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf Shock » 28. maj 2009 20:06

Xx VuZiiE xX skrev:I er kraftedme n00bs hele bundet mand! f*ck af med jer! :lol:

Jeg er fandme glad for det her. Jeg synes at det er så nedern at blive stuned, og en bare får et cheap kill på en. Jeg nød sgu også her i weekenden (old-school), at spille uden det stun-pis.

Nu mangler de bare at ordne laggen, og så kan Gears 2 meget let blive et "fast" online spil fra min side af.


Det kunne de fixe ved at køre 4 on 4 igen.. Kørte kanont i weekenden.
Shock
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf Xx VuZiiE xX » 28. maj 2009 20:16

Hvem siger at det var på grund af at det var 4v4? Det var jo trodsalt old-school, og derfor var de jo også nød til at fjerne laggen, så det mest muligt kom til at minde om Gears 1.

Joke.
Mikkel/BeaverDing
Xx VuZiiE xX
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf Aberrant Simon » 28. maj 2009 20:45

Twins x Beast x skrev:Det var på tide ..! Jeg regner med at næsten hele xboxlife er gået Emo Nu Lol (Fordi de ikke kan få nogen kills) :'(


JEG VIL VÆRE EMO NU! :-( No more noob kills!
Well, det var vel også på tide de gjorde det. Men alligevel ... Den var altså god at have.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf fneribyen » 28. maj 2009 21:21

Hvis man var god nok, kunne man jo også bare dodge de der stun nades. Jeg synes det er super irriterende at de ikke er noget værd mere. Fordi hvis man var god vidste man godt at man lige skulle tjekke om der var nogen stun grenades lige før man gik ind til f.eks. en guardian, og ikke bare stormede ind uden at der ville ske noget. Jeg synes ikke det er særlig fedt. Så kan man jo ligeså godt spille GoW1..

Men man overlever jo nok. Jeg kan personligt ikke lide det.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar


Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster