Xboxlife forum

Advarsel til GoW2 glitchers

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Indlægaf WollaMan » 30. apr 2009 18:11

tue69 skrev:
WollaMan skrev:Det er ikke for at starte en vild diskution, men hvorfor er det så vigtigt at fjerne de point fra folk som har snydt sig til dem?
Altså man kan jo ikke bruge dem til noget som helst alligevel.


Jeg har en teori om, at de på et tidspunkt kommer til at åbne for noget content som andre skal betale for..

Rent gætværk, men tror det er derfor de værner så voldsomt om Gamerpoints - ellers virker det ret heftigt i min verden :)


Det kunne være sejt nok. Jeg synes også helt klart selv, at det er noget mærkeligt noget at snyde sig til noget. Hvad er det mon de/man får ud af det? Er der ikke nogen glithere der kan komme med nogle udmeldinger? Jeg er bare nysgerrig :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf tue69 » 30. apr 2009 22:39

WollaMan skrev:Det kunne være sejt nok. Jeg synes også helt klart selv, at det er noget mærkeligt noget at snyde sig til noget. Hvad er det mon de/man får ud af det? Er der ikke nogen glithere der kan komme med nogle udmeldinger? Jeg er bare nysgerrig :D


Boostet internet-selvtillid :P

Nej spøg til side - jeg er personligt lidt manisk med de achievements - ikke fordi min samlede gamerscore betyder noget men det er bare rart at få de 1000/1000 i et spil, som man derefter kan betragte som værende 100 % færdigt :D

At jeg så ikke fatter at glitche er så en anden ting - jeg er nok ikke pro nok :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf WollaMan » 30. apr 2009 23:35

Jeg er også selv lidt en achievement rytter, ikke sindssyg meget, men lidt er jeg.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Cloudy » 1. maj 2009 00:50

Nu husk lige på at vi ikke snakker boost men glitch.

At nogle spil så har snydekoder i forskellige former (eks. GH) er jo en bevidst handling af udviklerne. Ellers ville de jo ikke kunne udnyttes :)
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf WollaMan » 1. maj 2009 09:13

Cloudy skrev:Nu husk lige på at vi ikke snakker boost men glitch.

At nogle spil så har snydekoder i forskellige former (eks. GH) er jo en bevidst handling af udviklerne. Ellers ville de jo ikke kunne udnyttes :)


Ok, jamen så har jeg nok ikke glitchet :lol:
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf SteffaRRRn » 2. maj 2009 11:20

hvem skulle man tage fat i hvis man har en glicher?
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf Twins x Beast x » 6. maj 2009 20:59

Den Såkaldte I X3AH I Pp Bb .. Har lavet en ny profil : The Batman UK , hvor han har Gamesaved alle sine achievements på ...

http://live.xbox.com/da-DK/profile/prof ... +Batman+UK
Senest rettet af Twins x Beast x 6. maj 2009 21:07, rettet i alt 1 gang.
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf TerrificFalcon » 6. maj 2009 21:06

Haha - achievementsne er egentligt i en korrekt rækkefølge, men han har fået online achievementsne imens han var offline. Flot forsøg på at skjule det, though.

EDIT; Sætning rettet, så den gav bare en lille smule mening, :)
Senest rettet af TerrificFalcon 6. maj 2009 21:12, rettet i alt 1 gang.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Twins x Beast x » 6. maj 2009 21:09

TerrificFalcon skrev:Haha - achievementsne er egentligt i en korrekt rækkefølge, men han har fået offline achievementsne imens han var offline. Flot forsøg på at skjule det, though.


Ja det kan godt være men han har unlocked lvl 100 .. 3 dage efter lvl 50 hvilket er fysisk umuligt ... Så jeg anmelder ham til BootBlack .. lige indtil han ikke kan spille xbox igen ...
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf CaptainKicker » 6. maj 2009 21:24

Lige nu er jeg sådan her: :-k

Med nok anmeldelser til Bootblack, så ender han nok med at blive fjernet fra Xbox Live. Det er i hvertfald for dumt at glitche igen. #-o
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Foxx » 6. maj 2009 21:25

Tror sgu ikke bootblack gider banne alle.
Den person jeg anmeldte er i hvert fald stadig på live uden nogle konsekvenser.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf CaptainKicker » 6. maj 2009 21:26

Det tager vidst lidt tid, før Bootblack banner. Men han var hurtig ude og banne en, efter en knejt havde skrevet noget med "Pimpin'" i sin bio.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Foxx » 6. maj 2009 21:33

Okay, nu har jeg sendt en anmeldelse afsted igen.
Håber BootBlack banner ham
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Ink129 » 6. maj 2009 22:56

Jep, vi kan blot anmelde ham og se, hvad der sker. Men for at glitcherne skal stoppes, så må man ånde dem i nakken konstant. :P
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Pain-Killer » 7. maj 2009 19:43

Et eller andet sted kan jeg ikke rigtig se hvordan det skulle gavne GOW2 og microsoft at banne spillere. Det giver jo færre penge i kassen. Dem det vil gavne er spillere og spørgsmålet er om de er så gavnmilde at de vil skyde sig selv i foden for folket? Så mon ikke det bare er en scare mail der er blevet gjort til virkelighed af bekymrede folk?
Jeg snyder ikke, så jeg har ikke noget at fryge.
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


ForegåendeNæste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster