Xboxlife forum

Gears of War Title Update 3 March 24th

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Gears of War Title Update 3 March 24th

Indlægaf Mitzurugi » 14. mar 2009 09:19

Så kommer der snart en ny opdatering til alle os Gears of War 2 fans \:D/
Opdateringen vil indeholde:

* New experience-based ranking system: The new system gives you 100 levels of player experience, gained through scoring in Public matches. The game still uses TrueSkill to set up the most competitive matches possible, but skill ranks are now hidden. Players who quit matches early see their experience docked as a penalty.
* Public Match autobalancing: Bots now automatically join a Public Match to fill any slots left vacant by players who quit early or disconnect.
* Improvements: You get region preference for matchmaking, improved standby detection, playlist optimization, plus nine new achievements—six of which require the Snowblind Map Pack—worth a total of 250 points.
* Exploit fixes: Title Update 3 eliminates the ability to mantle greater distances by swapping weapons during cover slide and to melee attack through walls while holding an enemy weapon, plus adding many more fixes.
* General fixes: These include more reliable chainsaw interruption detection, improved headshot detection for certain character model heads, improved flag AI in Submission games, plus other fixes.
* Balancing: Title Update 3 makes changes to Subway weapon spawns for greater balance, reductions to smoke-grenade stun duration, an increase to the forward angle that triggers chainsaw duels, and several other balance revisions.

Hvis du vil vide mere så gå ind på: http://www.xbox360achievements.org/news ... rmed-.html
Senest rettet af Mitzurugi 14. mar 2009 09:22, rettet i alt 1 gang.
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf CoXmo » 14. mar 2009 09:22

Hvad vil den koste? :D
CoXmo
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Indlægaf Mitzurugi » 14. mar 2009 09:23

CoXmo skrev:Hvad vil den koste? :D

Jeg tror map packen kommer til at koste 800 MS ligesom Combustible map pack. :wink:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf l´Blundt » 14. mar 2009 13:16

Det er sgu tiltrængt.
Vil der mon blive gjort noget ved lagging?


Mvh. l´Blundt
l´Blundt
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf Lomilias » 14. mar 2009 13:36

Det her er virkelig Epic's chance for at hive GoW2 op af sandet igen. Hvis de fikser den %&¤?#!* lag, så er der rent faktisk en chance for at spillet kan spilles optimalt. Jeg tror det her bliver skillelinjen for de fleste GoW2 spillere. Hvis det flopper igen, så har jeg personligt andre MP spil jeg heller vil bruge min tid på, men hvis de derimod retter overstående, så er jeg den første til at spille det for alvor igen.
Sådan tror jeg at mange har det, og derfor er den her patch super vigtig for Epic.
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf EvilDingbat » 14. mar 2009 13:41

CoXmo skrev:Hvad vil den koste? :D


Title update er gratis

Der står i post hva mappet kommer til at koste

"Snowblind Map Pack—worth a total of 250 points."

Så 250

Jeg glæder mig godt nok til at få den update. Glæder mig til at se hva de finder ud af
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


Indlægaf Krueger » 14. mar 2009 15:25

EvilDingbat skrev:
CoXmo skrev:Hvad vil den koste? :D


Title update er gratis

Der står i post hva mappet kommer til at koste

"Snowblind Map Pack—worth a total of 250 points."

Så 250

De 250 point er de achievements man kan få med den nye update. Den nye mappack vil også kunne indbringe 250 point.
Der har ikke været nogen udmeldinger om en pris endnu, men man kunne forestille sig, som der også blev skrevet, at den kommer til at koste 800MS.
Krueger
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Indlægaf Nasty Beaver » 14. mar 2009 15:42

Nice! Håber virkelig at de for alvor gør noget ved de problemer der er online. Og hvis de gør det, så kan det kun blive godt! :D

Der kommer godt nok meget spændende DLC i denne her måned: Resident Evil 5 map pack, Call of Duty: World at War map pack, og så denne. Virkelig cool! :D
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf EvilDingbat » 14. mar 2009 18:52

Krueger skrev:
EvilDingbat skrev:
CoXmo skrev:Hvad vil den koste? :D


Title update er gratis

Der står i post hva mappet kommer til at koste

"Snowblind Map Pack—worth a total of 250 points."

Så 250

De 250 point er de achievements man kan få med den nye update. Den nye mappack vil også kunne indbringe 250 point.
Der har ikke været nogen udmeldinger om en pris endnu, men man kunne forestille sig, som der også blev skrevet, at den kommer til at koste 800MS.


Ahh selvfølgelig - min fejl. Højst tænkeligt 800 MS Points så. Hjerneblødning :D
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


Indlægaf Rahbek » 16. mar 2009 13:14

det er jo nice, var eller godt igang med at spille gears 1 igen :D

og damn nice, det viser at Epic ikke bare sidder oppe på deres høje borg med næsen i sky og giver alle os gamere fingeren ;)
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Mailo » 18. mar 2009 10:16

Nice :D især med region preference
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Sir Haze » 19. mar 2009 09:41

Ahh det var da rart at de endelig kunne få gjort noget ved det spil :D Nu kan det da være at det bliver sjovt igen ^^
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf SONICDK » 23. mar 2009 23:11

hva tid vil den komme vil den ...

fx 24/3 kl 02.00 eller ???
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Re: Gears of War Title Update 3 March 24th

Indlægaf Mitzurugi » 24. mar 2009 14:41

Så er updaten kommet :D
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf agersjov » 24. mar 2009 15:15

Yes og hvor er det lækkert :D Thumps up
agersjov
Niveau 1
 
Indlæg: 91


Næste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster