Xboxlife forum

Motorsaven

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Indlægaf HappyPepzi » 19. feb 2009 23:05

eller at holde LT nede og trykke RT..Ja det er megen motorik der skal til for at dræbe...eller blot RT generelt! :-)
hygge+achivements+venner-tid-snart nyt job=ikke så meget på som tidligere..bær over med mig
HappyPepzi
Niveau 5
 
Indlæg: 1206


Indlægaf Mailo » 19. feb 2009 23:55

HappyPepzi skrev:eller at holde LT nede og trykke RT..Ja det er megen motorik der skal til for at dræbe...eller blot RT generelt! :-)


Det er lettere sagt end gjort
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf steffen82 » 20. feb 2009 00:43

Buuhuuuu... Hvis I var så meget bedre end de "noobs" som i gør jer til burde motorsaven vel ikke volde jer så meget besvær... I kan sgu da bare vinde chainsaw duellerne....
steffen82
Niveau 2
 
Indlæg: 120


Indlægaf SONICDK » 20. feb 2009 04:35

MopStyle skrev:
HappyPepzi skrev:Mener ikke at man kan sige at det er "dem uden skills der bruger motorsav". ALLE våben kræver skills.

Hvordan kan du sige det kræver skill at holde "B" nede og løbe fremad? Det vil jeg mene er den letteste måde at dræbe på i Gears 2.


det handler fx om at stille sig rigtig ... undgå og blive set og så skære ham op når han mindst venter det....
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf Stefrico » 20. feb 2009 13:20

Sikke nogle genier vi har herinde. Problemet er jo netop, at motorsaven ikke sænker sig, når man skyder på dem. Der er som sådan ikke nogen counter-strategi, hvis man fx er i et rum uden mulighed for at hoppe bagud.

Der står i spillet, at motorsaven sænker sig, hvis man spinder den og bliver ramt. Men det sker ikke, så enten lyver Epic, eller også er den broken.
Stefrico
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf Mailo » 20. feb 2009 13:23

Stefrico skrev:Sikke nogle genier vi har herinde. Problemet er jo netop, at motorsaven ikke sænker sig, når man skyder på dem. Der er som sådan ikke nogen counter-strategi, hvis man fx er i et rum uden mulighed for at hoppe bagud.

Der står i spillet, at motorsaven sænker sig, hvis man spinder den og bliver ramt. Men det sker ikke, så enten lyver Epic, eller også er den broken.


Nemlig
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Ink129 » 20. feb 2009 13:50

steffen82 skrev:Buuhuuuu... Hvis I var så meget bedre end de "noobs" som i gør jer til burde motorsaven vel ikke volde jer så meget besvær... I kan sgu da bare vinde chainsaw duellerne....


Hvordan vinder man en chainsaw-duel, når man står med shotty'en og skyder en fjende i overkroppen, der kommer løbende mod en med chainsaw, uden at hans lancer sænker sig??? Jeg har aldrig vundet en chainsaw-duel med min shotgun- mest fordi de ikke eksisterer i spillet... :roll:

Problemet, som mange herinde prøver at gøre opmærksom på, er ikke chainsaw som sådan. Det er derimod, at en fremadløbende fjende skal pumpes fuld af projektiler for at bliver stunned; og på dette tidspunkt ligger man allerede i flere stykker på jorden :?

At en gut står afventende rundt om et hjørne og saver dig i stykker lige som du runder det, er fint nok for mig, medmindre gutten konstant står og camper der for at gøre det. Selvom jeg synes, at det er lidt sjovere at give en fjende albuen i hovedet, når de runder det, for til sidste at slutte af med en gang hagl i overkroppen/hovedet :twisted:

Ville egentlig gerne spille dette spil mere online, men det bliver sikkert ikke før at lag'en er fikset eller den unstoppable motorsav er, desværre.
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf a.p » 20. feb 2009 19:48

Løsningen spil noget andet.
a.p
Niveau 2
 
Indlæg: 160


Indlægaf Ink129 » 20. feb 2009 22:42

a.p skrev:Løsningen spil noget andet.


Det gør jeg også; har ikke spillet det i flere uger. Men skal gerne indrømme at spillet har potentiale til at være rigtigt fedt, hvis nogle helt elementære elementer bliver rettet, og det er derfor, at jeg følger med i disse boards for at finde ud af, hvordan tilstanden for spillet ser ud.

Jeg ved jo, at jeg ikke står alene med dette her (indlæggene i denne tråd siger rigeligt), så derfor håber jeg på, at Epic får gjort noget ved dette, når der nu er så mange andre gamere, som gør opmærksom på disse uregelmæssigheder i spillet. :wink:
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf a.p » 21. feb 2009 00:04

Ink129 jeg vil godt gi`dig ret i ,at det ikke er alt der virker lige godt i GOW2. Men det jeg mener er ,at mange folk brokkede sig i GOW1 over shotgun`en ,der var for kraftig og nu er det motor saven ,som er ustoppelig. Men det jeg er mest træt af er når folk kvitter fordi de er blevet skudt ned i et par rundter med shotgun`en eller hvis de får saven et par gange. Spil for at vinde men aller vigtigst spil for at ha det sjovt:)
a.p
Niveau 2
 
Indlæg: 160


Indlægaf Ink129 » 21. feb 2009 15:51

a.p skrev:Ink129 jeg vil godt gi`dig ret i ,at det ikke er alt der virker lige godt i GOW2. Men det jeg mener er ,at mange folk brokkede sig i GOW1 over shotgun`en ,der var for kraftig og nu er det motor saven ,som er ustoppelig. Men det jeg er mest træt af er når folk kvitter fordi de er blevet skudt ned i et par rundter med shotgun`en eller hvis de får saven et par gange. Spil for at vinde men aller vigtigst spil for at ha det sjovt:)


Heeeeelt enig! Ok, skal gerne indrømme, at noget jeg hader mere end lag og chainsaw må være quitters. Folk som quitter, fordi de ikke får deres ønskede bane, spil-mode eller, fordi de dør et par gange, det ødelægger spillet noget mere end de andre grunde, jeg har nævnt. Men dette kan jo opleves i alle onlinespil, så dette er jo ikke kun et GoW2 problem, hehe :wink:

Men jaja, du har da ret. Folk kan altid finde noget at brokke sig over- især i de mest populære spil på markedet. Spillet er fedt, no doubt, og jeg vil aldrig bytte eller sælge det væk. Single player er awesome, og multi har jeg jo også moret mig noget med førhen, indtil uregelmæssighederne blev for meget.

Jeg spillede aldrig rigtigt 1'eren online, men har hørt om den overpowered shotgun i det, som også fik meget kritik. GoW er et stort spil, der bliver spillet af mange, og derfor får det nok lidt rigeligt "smæk". Men jeg håber da, at bare ét af mine problemer med spillet bliver udbedret, for jeg kunne da sagtens se mig spillet spillet med en gut som dig, dude- vi kan jo begge ikke fordrage quitters, hehe :D
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Sir Haze » 23. feb 2009 12:25

Jeg kan godt nok ikke huske at der skulle være noget galt med Gow 1's shotgun. Den var da kun god når man var tæt på men i gow 2 er den blevet meget bedre på afstand også. Det er også fint nok men kan ikke forstå hvordan den var for god i Gow 1.

Synes altid man følte at det der skete i Gow 1 var fair og ens egen skyld. Gow 2 er en legeplads hvor alt kan ske og hvor man dør på nogen latterlige måder som man egentlig mest bare bliver træt af.

Jeg har lært at holde af mortar'en fordi der skal man bare lige huske at være opmærksom på hvem der får den. Men de miner som hånger alle steder er ikke til at gøre noget ved. Tror at jeg ville ha været mere tilfreds med dem hvis der var en 1 eller 2 min timer på dem så de kun skulle bruges til flugt situationer. Det at de bare kan sidde på væggen og vente på at nogen kommer forbi, det er bare lidt for "tilfældigt" og kræver ikke det mindste hjerne.
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf Rahbek » 24. feb 2009 10:37

har godt nok aldrig haft en problem med 1'erens shotgun, og fuldstændig som SIr Haze siger, er det i 2'ere blevet lidt uoverskueligt og har personligt ikke spillet nogle dage....

som så er blevet forlænget pga, nye spil til mig og at min xbox' internet ikke duer :P
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf CyruzDaVyruz » 24. feb 2009 12:49

` _,..-------------..,_ _ .. --WTF
,-',-,__;:::;___/-VI-{ -- --- -- WTF
'-'_/`````````````` `` ''' --WTF

__,....--!--..----.....,,,,!_
|'__---_]c>(\)[ÌÌÌÌÌ|||_7== wtf wtf wtf wtf wtf wtf
```/_/-' l__}|«;«;«;«;«;*

= Gears 2
Billede
CyruzDaVyruz
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf CyruzDaVyruz » 24. feb 2009 12:54

Rahbek skrev:har godt nok aldrig haft en problem med 1'erens shotgun, og fuldstændig som SIr Haze siger, er det i 2'ere blevet lidt uoverskueligt og har personligt ikke spillet nogle dage....

som så er blevet forlænget pga, nye spil til mig og at min xbox' internet ikke duer :P

Gears 1 shotgun var det mest random våben, i 1´eren var der slet ikke fokuseret på MP, og spillet var ikke særligt godt balanceret. Gears 2 shotgunnen er bedre men så er så mange andre dele af spillet så broken. Og der går 100 år før der kommer en update, og når den update kommer løser den så alle de problemer( der er rigtig mange ) jeg tvivler.
Billede
CyruzDaVyruz
Niveau 4
 
Indlæg: 302


ForegåendeNæste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster