Xboxlife forum

Cole's død?

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Cole's død?

Indlægaf Hanzo » 17. feb 2009 00:29

Jeg har her for nyligt fundet ud af at Cole dør i kampagnen på insane på et eller andet mærkeligt tidspunkt, hvor han vist bliver slået ihjel af en David Bowie eller noget.
Nogle der kan bekræfte det med videoer eller lign?
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Indlægaf RazorOne DK » 17. feb 2009 01:29

! Spolier !

Bare rolig. Det sker ikke.

! Spolier !


EDIT: Marker hvid tekst for spoiler.
Senest rettet af RazorOne DK 17. feb 2009 05:44, rettet i alt 3 gange.
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf cdr » 17. feb 2009 02:14

Jeg tror jeg taler for alle når jeg siger; what?!
Billede
cdr
Niveau 4
 
Indlæg: 500


Indlægaf PonyArne » 17. feb 2009 02:15

overskriften på topic er spoiler nok i sig selv..... :)
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf Ink129 » 17. feb 2009 04:01

Øøøhh, jeg tror, at der er nogen som laver fis med dig der kammerat. Nu har jeg ikke selv gennemført GoW 2 på insane endnu men bare det, at en hvis David Bowie skulle slå Cole ihjel, får alarmklokkerne til at ringe.

David Bowie er en berømt musiker. Hvad skulle han gøre? Torturere Cole til døde i bedste Guantanamo-stil med endeløse serenader af "Moonage Daydream" og "Heroes"...??? :lol:

Næ, jeg har kun én ting at fortælle: "Nothing stops the Cole-Train, baby!!!", end ikke David Bowie... eller Chuck Norris... hvis det altså bliver ham forbydet at lave roundhouse kick... :wink:
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Enyeez » 17. feb 2009 08:55

overskriften står ude i det offentlige forum, og du behøver ikke spoile mere :)
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Vestergaard » 17. feb 2009 09:27

Ink129 skrev:Øøøhh, jeg tror, at der er nogen som laver fis med dig der kammerat. Nu har jeg ikke selv gennemført GoW 2 på insane endnu men bare det, at en hvis David Bowie skulle slå Cole ihjel, får alarmklokkerne til at ringe.

David Bowie er en berømt musiker. Hvad skulle han gøre? Torturere Cole til døde i bedste Guantanamo-stil med endeløse serenader af "Moonage Daydream" og "Heroes"...??? :lol:

Næ, jeg har kun én ting at fortælle: "Nothing stops the Cole-Train, baby!!!", end ikke David Bowie... eller Chuck Norris... hvis det altså bliver ham forbydet at lave roundhouse kick... :wink:


David Bowie er lidt mere hardcore end du lige tror. Han er troldekongen! og en rigtig badass af slagsen.
Se selv:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ViftZTfRSt8[/youtube]
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Hanzo » 17. feb 2009 09:36

Jeg ved godt hem David Bowie i virkeligheden er, men en hel del hævder at der er en hemmelig kamp mod David Bowie (forhåbentligt ikke sangeren hvis det er sandt), hvor Cole dør hvis man klarer GoW 2 på Insane 2 gange i træk.
Prøv at tjekke om det passer, bare for sjov :wink:, for jeg er helt blank.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Indlægaf Vestergaard » 17. feb 2009 09:45

Hanzo skrev:Jeg ved godt hem David Bowie i virkeligheden er, men en hel del hævder at der er en hemmelig kamp mod David Bowie (forhåbentligt ikke sangeren hvis det er sandt), hvor Cole dør hvis man klarer GoW 2 på Insane 2 gange i træk.
Prøv at tjekke om det passer, bare for sjov :wink:, for jeg er helt blank.

Hvis det rent faktisk skete, er jeg sikker på, at youtube ville være stormet med forskellige klip. Men der er ét klip, hvilket bare er et billede af cole, og noget musik i baggrunden.
David Bowie dræber ikke cole.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5GgYipL5EY0[/youtube]
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Rahbek » 17. feb 2009 10:33

hvad er det her for en omgang sludder ! ....
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Nasty Beaver » 17. feb 2009 10:50

W00t.

Marcus dør i Gears 2 hvis man er n00b.. :O
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Ink129 » 17. feb 2009 15:38

Vestergaard skrev:
Ink129 skrev:Øøøhh, jeg tror, at der er nogen som laver fis med dig der kammerat. Nu har jeg ikke selv gennemført GoW 2 på insane endnu men bare det, at en hvis David Bowie skulle slå Cole ihjel, får alarmklokkerne til at ringe.

David Bowie er en berømt musiker. Hvad skulle han gøre? Torturere Cole til døde i bedste Guantanamo-stil med endeløse serenader af "Moonage Daydream" og "Heroes"...??? :lol:

Næ, jeg har kun én ting at fortælle: "Nothing stops the Cole-Train, baby!!!", end ikke David Bowie... eller Chuck Norris... hvis det altså bliver ham forbydet at lave roundhouse kick... :wink:


David Bowie er lidt mere hardcore end du lige tror. Han er troldekongen! og en rigtig badass af slagsen.
Se selv:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ViftZTfRSt8[/youtube]


Haha, nå ja, det havde jeg sgu helt glemt. Han er jo selveste troldekongen. Godt husket, mate. Damn jeg fik mig lige et godt grin der :lol:
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Rahbek » 17. feb 2009 16:20

faktisk dør hele dit team, for ikke at nævne hele menneskeheden, hvis du er meget n00b ;)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf CyruzDaVyruz » 17. feb 2009 17:30

Ha ha ha
Billede
CyruzDaVyruz
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf Daniel1919 » 17. feb 2009 17:37

det skulle vidst passe, men hvis det gør, WTF Epic er i dumme i hovedet!, hvordan dør han så, måske kommer han bare ud i det blå og siger: "cole du skal dø nu! cole svarer "hvorfor?" "fordi jeg har lyst, selvom vi kan bruge alle mænd til at kæmpe er jeg bare dum i mit hoved og dræber dig" bang, det ville ske hvis det passer, så er Epic de største idioter i verden
Billede
Daniel1919
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Næste

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst