Xboxlife forum

Nogle og spille med

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Indlægaf CyruzDaVyruz » 8. mar 2009 13:02

Nobunaga skrev:Det skal lige siges at Rahbek er sygt god til Gears, så sørg for at du kommer på hans hold :o

Haha lyder som om du tabte 1v1 eller hvad?
hvordan kan man være sygt go til gears troede det hele handlede om chainsaw og om at være på host?
Billede
CyruzDaVyruz
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf Rahbek » 8. mar 2009 22:35

Vi har ikke fået spillet den 1v1, har ikke live xD
havde glemt den udløb nu og har ikke lige penge nok i kassen før om en uges tid :(

med hensyn til resten, gears handler (eller burde) kun om shotgun, shotgun og mere shotgun, men så var det at Epic nerfede den og i øvrigt lige glemte at lave en ordentlig netcode ....
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf CyruzDaVyruz » 8. mar 2009 23:21

Rahbek skrev:Vi har ikke fået spillet den 1v1, har ikke live xD
havde glemt den udløb nu og har ikke lige penge nok i kassen før om en uges tid :(

med hensyn til resten, gears handler (eller burde) kun om shotgun, shotgun og mere shotgun, men så var det at Epic nerfede den og i øvrigt lige glemte at lave en ordentlig netcode ....

øhh nej et spil burde ikke handle om et våben det er jo rimeligt åndsvagt! det må selv du kunne forstå, jeg ved desuden også at mange af de berømte proffer holder af andre våben end shotgunnen, ellers ville spillet jo virke rimeligt plat hvis alle bare skød shotty, ved godt den blev horet i 1´eren men der var også andre våben som blev brugt flittigt som sniper, bue og lancer....
Billede
CyruzDaVyruz
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf Mitzurugi » 9. mar 2009 13:24

CyruzDaVyruz skrev:
Nobunaga skrev:Det skal lige siges at Rahbek er sygt god til Gears, så sørg for at du kommer på hans hold :o

Haha lyder som om du tabte 1v1 eller hvad?
hvordan kan man være sygt go til gears troede det hele handlede om chainsaw og om at være på host?

Det var ironisk... Rahbek stinker! :D
#Cyruz
Jeg bruger næsten altid shotgun, men hvis Tourque Bow eller Sniper'en er der så bruger jeg dem! :wink:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf l´Blundt » 11. mar 2009 10:38

Hej alle.
Har lige oprettet mig herinde efter tip fra Defekto, hvilket jeg takker for.
Har allerede added 2 af jer. Men i er alle velkommen til at sende en invite. Spiller næsten ikke andet, og er forholdsvis dygtig, dog ikke så fornuftig.
Har spillet meget men aldrig mødt en dansker der gav sig til kende.

Så yo lad os komme igang med noget horde.
Mit gamertag er lBlundt


Mvh. l´Blundt
l´Blundt
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf Rahbek » 11. mar 2009 17:18

spiller ikke særligt meget gears 2 for tiden, online er sq lidt træls, så hvis jeg spiller gears så er det altså gears 1 der bliver gamet :)

Regner dog med at spille igen om et par uge, skal bare lige have en pause ;) så du er da velkommen til at adde mig, horde kan jeg nok godt lokkes med på :D
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Foregående

Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster