Xboxlife forum

GoW2 Map Code..

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

GoW2 Map Code..

Indlægaf Shock » 28. nov 2008 14:50

Hej

Jeg fik mit GoW 2 (i folie) fra coolshop for nogle dage siden, men har bare et problem. Spillet skulle gerne indeholde en kode til at downloade "Flashback Map Pack". Den kode har jeg så ikke fået med til mit spil, Skal jeg kontakte Epic Games, Coolshop eller har i andre forslag ? :?
Shock
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf phijen » 28. nov 2008 16:22

Jeg troede at man fik den der Flashback Map Pack hvis man havde forudbestilt ELLER købte det på udgivelsesdagen. Men tag først kontakt til coolshop. Det er nok lidt større forståelse end hos Epic :)
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf BSDK » 28. nov 2008 16:24

mangler også min, ringet til microsoft... venter stadig på svar... de siger de vil sende den osv..
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507


Indlægaf Shock » 29. nov 2008 11:45

Prøver begge dele så.. :/
Shock
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf polakski » 4. dec 2008 23:59

er blevet ringet op af MS. De vil have min regning fra coolshop. jeg mangler stadig min kode. grrr. og jeg bestilte endda dagen før release, så der skulle ikke være nogen undskyldninger.
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf Morten Skou » 5. dec 2008 00:58

Der har åbenbart været en fejl mht. de GOW2 spil, da alle spillene gerne skulle have koderne til "flashback" kortene.

Man skal bare ringe til MS support, og fremsende en kvittering for købet, så sender de en ny kode.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Juxer » 5. dec 2008 01:24

Hvorfor i alverden inkludere en kode som ekstra feature hvis i virkeligheden er standard? Der er da snakke om falsk marketing :D.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf JazzAss » 5. dec 2008 07:27

Det er ikke en ekstra feature, det er for at gøre det mere attraktivt at købe spillet som nyt. Epic (og flere andre) har flere gange brokket sig over, at brugt- og lejemarkedet koster dem penge, derfor koder til feautures.

Det næste bliver sikkert, at der følger en kode med, som man skal knaste for at kunne gennemføre hele spillet, eller for at spille multiplayer.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Indlægaf Durazell » 5. dec 2008 10:42

Ved at lave koderne behøver udviklerne heller ikke bruge særligt meget energi på at lave et spil holdbart.

Jeg tror det bider sig selv i halen. Dem som køber brugt eller lejer, gider så bruge endnu kortere tid på spillet, fordi de ikke har alle baner/våben eller hvad koden nu giver adgang til. Så bliver der endnu færrere som spiller det online og så er der endnu færrer som gider købet det nyt for der er jo alligevel ingen at spille sammen med. Og så bliver der solgt endnu færrer spil.

Den enkle løsning nemlig at lave et spil som har et fedt gameplay som vi gider spille, er selvfølgelig den sidste mulighed ;-)
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Indlægaf Blacksin » 5. dec 2008 10:52

øh, nu skal jeg lige vide, skulle alle gears of war 2 spil som blev forudbestilt have indholdt sådan en kode? eller er det kun limited edition?

fordi jeg så ingen steder da jeg bestilte mit at der stod noget om en kode, og tænkte heller ikke noget ved det da jeg modtog mit og der ikke var noget ekstra scheiss med :S

/Blacksin

EDIT: My mistake.. gloede lige i min gears 2 kasse, og der lå en en kode til flashback mappack og 48 timers guld gemt under spille manualen ;p
Hvor blind kan man være? xD
Senest rettet af Blacksin 5. dec 2008 10:55, rettet i alt 1 gang.
Two wrongs don't make a right, but three rights make a left.
Blacksin
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf JazzAss » 5. dec 2008 10:55

Mig bekendt er det med alle udgaver - det fulgte i hvert fald med min standard- (kinesiske) udgave.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Indlægaf oskarrask » 7. mar 2009 20:05

koden er på det kort hvor der står at koden er på. det skulle gerne være et gråt felt nederst på det kort. det grå felt skal du bare skrabe væk som på skrape loder og vupti koden fil flashback :D
oskarrask
Niveau 1
 
Indlæg: 97



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster