Xboxlife forum

Insane co-op

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

Insane co-op

Indlægaf foo » 22. nov 2008 20:31

Hey hey

Sidder med en kammerat og er igang med co-op på insane.
I sidste chapter af Act 4, hvor man deler sig op og løber rundt hver side af en stor hal med et "hul" i midten er vi kørt ret godt og grundig fast. Man møder nogle enkelte locust og en Mauler allerførst, som ikke er det store problem. Bagefter er der nogle tickers, ligeledes nemt overstået - men i det sidste rum har vi problemer med de maulers der kommer der, og at den snotdumme AI bliver ved med at dø...


Er der nogen der er kommet igennem der, som lige har et gyldent råd til to efterhånden meget frustrerede nørder?

Takker...
Billede
foo
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf EvilDingbat » 22. nov 2008 20:37

Hey

Nu kan jeg ikke helt 100 huske banen med døre, porte etc, men jeg ville samle skjoldet op fra det første maulers og bruge skjoldene til at sløve maulerne eller måske helt standse dem så man har frit spil til bare at bøffe dem. Maulers kan nemlig ikke finde ud af at sparke skjold ned ;)

Håber det hjælper!
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


Indlægaf foo » 22. nov 2008 20:57

ok... Det lyder egentlig meget fornuftig... Tror jeg vi vil prøve et par gange... :)
Billede
foo
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf foo » 23. nov 2008 00:12

Så lykkedes det endelig... Tog os over 2 timer, og mange mange forsøg, men det lykkedes...
Billede
foo
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf DKKjeldsen » 23. nov 2008 00:29

Brixx og mig havde også problemer ved dette sted. Vi brugte omtrent 40 min eller mere på stedet. Problemet er at AI'en "fejler" på dette specifikke sted - de løber langt foran og bliver slået ned, herefter er det umuligt at hjælpe dem og man skal så starte forfra. Det gør det så heller ikke nemmere at selve stedet i sig selv er ret svært hvis man ser bort fra problemerne med AI'en.
DKKjeldsen
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Indlægaf EvilDingbat » 23. nov 2008 00:49

Glæder mig helt selv til at skulle igang med det på Insane sammen med min kammerat. :D
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


Indlægaf Unklemac » 23. nov 2008 10:11

EvilDingbat skrev:Glæder mig helt selv til at skulle igang med det på Insane sammen med min kammerat. :D


Det også en god sværhedsgrad, hvilket burde have været unlocked fra start synes jeg. Hardcore var ikke svær.

Jeg er næsten ved sidste chapter i ACT 4 og ser _ikke_ frem til at sidde 2 timer fast eller mere det samme sted :D
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf foo » 23. nov 2008 11:47

Det er som DKKjeldsen siger faktisk AI der fucker det op hele tiden... Ca. 70 % af tiden var det Baird der ødelagde det for os, og de sidste 30% var koncentrationssvigt, eller uheld.

Vores taktik endte med at være:
Min kammerat løb højre om med et par granater, lancer og longshot. Jeg tog venstre med lancer og Torque Bow.
Vi gik så begge meget langsomt frem indtil vi ramte det "tredje" rum. Her havde min kammerat nuppet et boomshield som han satte ude på kanten, hvorefter han begyndte at skyde med longshot over på min side, første prioritet var den Mauler som Baird syntes han ville stå og danse foran. Imens havde jeg travlt med de Therons på hans side der også ville lege med Baird. Det tog alt alt for lang tid, men følelsen af at have gennemført er ubeskrivelig efter sådan en tur... :)

Nu mangler vi så bare Friends with benefits ach, som glitchede et eller andet sted... =/
Billede
foo
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf DePeCHe DK » 30. nov 2008 18:07

også her var der problemer,,,, AI'en har man lyst til at SPRINGE I LUFTEN.
tag skjolde,, roligt tempo frem, kig over i hinandens sider med sniper, og pluk det der er muligt.
lige pludselig er den der.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster