Xboxlife forum

Tjene penge i GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Tjene penge i GTA V

Indlægaf klarityDk » 14. nov 2013 11:38

Hej xboxlife. Har i nogen tips til, at tjene nogen hurtige penge med aktier i GTA V? Jeg ved ikke helt hvad for nogen aktier jeg skal investere i eller HVORNÅR jeg skal gøre det. For nogen de siger, at man skal smide nogen penge på nogen bestemte aktier inden man går i gang med en mission som f.eks. den der hotel assissnation. Jeg har også hørt, at man kan købe aktier i luftselskab og for, at få en høj aktier procent skal man bombe den anden lufthavn. Men er det rigtigt, at man kan selv kan påvirke aktierne i online og offline delen?

Men har i andre nemme måder, at tjene nogen gode penge på? Jeg har selv fundet det der tricks med de der skattekister for man kan tjene nogen penge. Men er der nogen som ved hvordan man kan sælge de biler som man har stjålet.
Senest rettet af klarityDk 14. nov 2013 12:20, rettet i alt 1 gang.
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Aktier..

Indlægaf Zt3pH » 14. nov 2013 11:52

Halløjsa

Der er ikke aktier i online delen. Men ja du kan selv påvirke aktie kurserner som du selv beskriver her. Ellers er du også inde på et andet tip der går på Lesters missioner. De er som regel forbundet med nogle virksomheder, hvor du så skal opkøbe en masse af den pågældenes virksomheds konkurrents aktier (det var langhåret) - Håber det giver mening.
Men ellers er det bare at prøve sig frem, og købe nogle så kan man jo bare være heldig :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Aktier..

Indlægaf klarityDk » 14. nov 2013 12:06

Okay, tak for info :) Men ved du hvornår de der Lester missioner kommer i spillet? Jeg er selv nåede til den del hvor man skal dræbe en bodybuilder, en uden på en båd og en form for en vinduespudser
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Aktier..

Indlægaf Zt3pH » 14. nov 2013 12:19

Ehm de siger mig ummidelbart ikke noget de missioner du nævner der - Men jeg er selv omkring 40 % i gennem spillet, og jeg mener af det er Franklin der får den første af hans "side" missioner men du må ikke hænge mig op på det
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Tjene penge i GTA V

Indlægaf jepsen80 » 14. nov 2013 12:25

hvem er Lester?
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Tjene penge i GTA V

Indlægaf klarityDk » 14. nov 2013 12:27

Okay, men jeg er omkring 20-25% inde i spillet.
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Tjene penge i GTA V

Indlægaf klarityDk » 14. nov 2013 12:32

Lester det er ham den lidt ældre man der ikke kan gå så godt. Du møder ham ved Juvel missionen.
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster