Xboxlife forum

Bad Sport - er straffen ikke lige lovlig voldsom?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Bad Sport - er straffen ikke lige lovlig voldsom?

Indlægaf OldTymer72 » 26. okt 2013 16:59

Nu har jeg helt op til level 66 eller deromkring hygget mig med GTA online - i processen har jeg forladt et par ræs hvor jeg ganske enkelt quittede ud - bad sport - fair nok, men så sprænger man en bil i luften fordi idioten i bilen kører mig over og JEG bliver bad sport! - 3 REALTIME dage på servere med folk der kun kører rundt i tanks og skyder på alt og alle - ingen deltager i missioner, ræs eller DM.... Rockstar har skudt lidt over mål her. 3 dage for at hævne sig i et GTA spil... jeg fatter det ikke. Hvad er jeres mening - og gerne fra folk der selv er havnet i en bad sport lobby.
Hvorfor ikke bare lave lobbies for folk der vil slås og lobbies for dem der ikke vil - som RDR. Istedet får vi for mange muligheder med friends only, Crew only og passive mode - for dumt!
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Bad Sport - er straffen ikke lige lovlig voldsom?

Indlægaf Jake242 » 26. okt 2013 17:04

Mon ikke du underdriver de gange du har været bad sport? Jeg har da smadret mindst 10 personal vehicles uden at ryge i duncecap room
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Bad Sport - er straffen ikke lige lovlig voldsom?

Indlægaf OldTymer72 » 26. okt 2013 17:51

Jake242 skrev:Mon ikke du underdriver de gange du har været bad sport? Jeg har da smadret mindst 10 personal vehicles uden at ryge i duncecap room

i over 66 levels - måske, men i forhold til straffen - ingen underdrivelse nej.

Desuden - bad sport er fintnok, men straffen er dum. hvad hvis man bare vil lave ballede med sine venner - en bliver bad sport og kan så ikke spille med de andre. Det er dumt. de burde droppe straffen for biler og holde det til quitting og den slags - hvor det giver mening. Man betaler jo bilerne man smadrer og det er da en del af GTA - ikke? Skal vi til at være 'venner' i GTA? Nej vel:)
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Bad Sport - er straffen ikke lige lovlig voldsom?

Indlægaf Jake242 » 26. okt 2013 18:51

Kan man ikke spille med sine venner i invite only?

Edit: er selv lige blevet idømt bad sport karantæne #-o
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Bad Sport - er straffen ikke lige lovlig voldsom?

Indlægaf Dreiager » 26. okt 2013 19:24

Må indrømme jeg også synes det er komplet åndssvagt man kan blive bad sport for drab osv.. det GTA for fanden...
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Bad Sport - er straffen ikke lige lovlig voldsom?

Indlægaf OldTymer72 » 26. okt 2013 22:45

Jake242 skrev:Kan man ikke spille med sine venner i invite only?

Edit: er selv lige blevet idømt bad sport karantæne #-o


præcis - det kan væresvært ikke at gøre noget forkert. det er dårligt system og straffen, som i starten er en sjov joke med en dum hat, er tilsidst irriterende fordi den begrænser dit spil. det kan ikke for alvor være deres hensigt - min er lige ophørt, men nu undgår jeg helst kontakt medmindre det er DM eller lign. - har læst man ikke skal gøre ret meget forkert før man igen er bad sport, man starter åbenbart ikke fra en frisk... lidt svært at gennemskue.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Bad Sport - er straffen ikke lige lovlig voldsom?

Indlægaf OldTymer72 » 26. okt 2013 22:46

Dreiager skrev:Må indrømme jeg også synes det er komplet åndssvagt man kan blive bad sport for drab osv.. det GTA for fanden...

håber de patcher den del med noget mere fornuftigt.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster