Xboxlife forum

GTA V - Close Shave achievement

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA V - Close Shave achievement

Indlægaf Stoffer » 26. sep 2013 11:52

Hej.

Jeg har et irriterende problem. Jeg har 15/15 Knife Challenges og 50/50 Under the bridge i mine stats, men achievementen har stadig ikke unlocked :/ Er der andre der har samme problem eller kender nogle der har det?

Billede

EDIT : Nå. Genstartede xboxen og nu står der pludselig 49/50... Så må jeg jo starte fra begyndelsen igen indtil jeg finder den skod bro der buggede.

EDIT 2: Okay, lorte achievement. Har fløjet under dem alle igen, og lortet er stadig ikke unlocked. Fuck this shit.
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: GTA V - Close Shave achievement

Indlægaf Macheta » 26. sep 2013 13:04

De første 12 i starten, (hvis det er den guide hvor du skal flyve igennem 12 på en gang til at starte med) der ved jeg at det ved nogle stykker kræver den mindre helikopter (altså froggeren) prøv gør det med den.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: GTA V - Close Shave achievement

Indlægaf Stoffer » 26. sep 2013 15:09

Har prøvet 3 forskellige heli nu. Maverick, Police/ambulance Maverick og Attack heli :/ Har fløjet under de 50 lorte broer 3 gange nu. Går snart rampage...
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: GTA V - Close Shave achievement

Indlægaf Stoffer » 26. sep 2013 15:16

Og nu fik jeg den pludselig da jeg legede under en af broerne ved dæmningen.......... Har fløjet under den mange gange før, men den har åbenbart ikke fattet det

EDIT: Det tog "kun" 3 timer :?
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: GTA V - Close Shave achievement

Indlægaf fodbod1232 » 26. sep 2013 16:00

Brug Rockstar Social Club for at følge dine stats :)
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: GTA V - Close Shave achievement

Indlægaf Killerder » 26. sep 2013 19:57

Havde også selv 49/50 hvor jeg troede jeg self havde gået under dem alle.. Den var "lidt skjult", prøv at flyv nedunder "indgangen/udgangen" af Los Santos (ca. midten) hvor der er 3 motorveje/broer som går over hinanden, prøv så at flyve under dem/den på en gang uden fejl = 50/50
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster