Xboxlife forum

*Leaked* GTA Online Real Money Shop

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

*Leaked* GTA Online Real Money Shop

Indlægaf Kawwah85 » 25. sep 2013 07:00

Disse informationer er rimelig store på youtube i øjeblikket, og jeg ved ikke om det er sådan en god ide. Personligt er jeg bange for at GTA Online vil blive for meget pay-to-win.

Hvad synes i?

Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: *Leaked* GTA Online Real Money Shop

Indlægaf A42Merlin » 25. sep 2013 07:14

Sådan er fremtiden nok for alle spil. :(
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: *Leaked* GTA Online Real Money Shop

Indlægaf Kawwah85 » 25. sep 2013 07:20

Ja, det har du nok ret i. Jeg er bare lidt små bekymret
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: *Leaked* GTA Online Real Money Shop

Indlægaf Kalle » 25. sep 2013 07:45

jeg må ærligt sige at jeg tror virkelig ikke det bliver et online spil med små transaktioner. det er slet ikke GTA's mål gruppe og forum. selføgelig håber jeg hellere ikke det sker!
De små penge transaktioner er ikke så langt igen til konsollerne kun enkelte spil
Kalle
Niveau 3
 
Indlæg: 287


Re: *Leaked* GTA Online Real Money Shop

Indlægaf IkkNico » 25. sep 2013 07:58

Kalle skrev:jeg må ærligt sige at jeg tror virkelig ikke det bliver et online spil med små transaktioner. det er slet ikke GTA's mål gruppe og forum. selføgelig håber jeg hellere ikke det sker!
De små penge transaktioner er ikke så langt igen til konsollerne kun enkelte spil

Bare rolig, de er på vej i stor stil, og når populære udviklere som R* introducerer den slags glider det nemmere ned hos mange spillere.

P2W eller mikro transaktioner har længe været populære på de mere mobile platforme som smartphones og tablets, og de kommer helt sikkert også til de store konsoller. En hel generation er på vej, som primært benytter disse platforme, og som er vant til at deres spil er gratis og super-billige, og vil man have lidt mere eller skyde genvej, så skal man betale for det.

https://www.google.dk/#q=candy+crush+spent
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: *Leaked* GTA Online Real Money Shop

Indlægaf loonitunius » 25. sep 2013 11:13

Det er da bedøvende lige meget om folk ville bruge mircotransationer så længe man ikke tvinges til at betale 50 kr, for at åbne en port til halvdelen af banen eller hvad de nu kan finde på.

med andre ord kan spillet spilles og gennemføres uden brug af dem, gør det for mig at se ikke nogle forskel at nogle vælger at købe sig til hurtigere gennemførelse
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Re: *Leaked* GTA Online Real Money Shop

Indlægaf Too Nizzle » 25. sep 2013 11:30

hvis ikke der er nogle som køber penge i spillet - hvordan skulle vi andre så kunne stjæle deres penge? :P
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: *Leaked* GTA Online Real Money Shop

Indlægaf BeatenIndiana » 25. sep 2013 12:23

Folk er så satans paranoide når det gælder mikro transaktioner!
Jeg har endda set en kalde Bf3 for P2W, fordi man kan låse op for udstyr med det samme. (Præscis samme udstyr som man ellers får låst op, intet anderledes). Der er gået konspirationsteori op i det efterhånden.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: *Leaked* GTA Online Real Money Shop

Indlægaf tryllehans » 25. sep 2013 15:04

ser det ikke rimelig fake ud den måde det kommer op på ? jeg mener bussen køre videre og undviger ting mens den popup er på ? Har ikke set den med lyd så ved ikke om der bliver forklaret noget undervejs ?
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: *Leaked* GTA Online Real Money Shop

Indlægaf Kawwah85 » 25. sep 2013 15:30

Det eneste problem jeg har med det her, ville være hvis folk kunne få unfair fordele over andre spillere. Det er pretty much it. Hvis disse transactions ikke gør andet end at folk kan købe sig til luksus villa og andet godt som ikke giver dem disse fordele, så er jeg bedøvende ligeglad. Personligt synes jeg det fedeste er at arbejde for sådanne ting.

Videoen er bare en baggrund, imens youtuberen her snakker. Den er ikke Rockstar officiel
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: *Leaked* GTA Online Real Money Shop

Indlægaf ALIE » 25. sep 2013 16:04

Hvis man nu begrænsede det til free roam , hvor man arbejder sammen alligevel, og holder det fra kampe imod hinanden.
Så i dem er alle på samme Præmisser.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: *Leaked* GTA Online Real Money Shop

Indlægaf Killerder » 26. sep 2013 20:04

Det er dsv officielt nu.. Rockstar har annonceret dette (Bullshit) - men i det mindste får vi "DLC" gratis ser det ud til? www.rockstargames.com (Newswire)
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: *Leaked* GTA Online Real Money Shop

Indlægaf BeatenIndiana » 27. sep 2013 14:12

Det er sjovt som mikro transaktioner ødelægger folks liv.. Lad være med at købe dem, så enkelt er det!
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: *Leaked* GTA Online Real Money Shop

Indlægaf Annxii » 27. sep 2013 17:33

Jeg synes ikke det lyder slemt og ødelæggende for spillet. Det lyder mest af alt som en udvej for de meget dovne. Så længe jeg kan få de sammen ting ved helt almindeligt spil så overlever jeg nok at der er nogle der har fully modded deres våben før mig
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron