Xboxlife forum

GTA 5 og RDR

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA 5 og RDR

Indlægaf Kawwah85 » 24. sep 2013 07:00

Kan godt været at det bare er mig der er langsom, men jeg samlede en pige op i en world event og hun sagde at hun skulle til Cholla Springs. Så var det jeg begyndte at tænke på om verdenen i GTA 5 er den samme som den fra Red Dead Redemption, selvfølgelig bare med en væsenlig tidsforskel.

Ved ikke om det bare er et tilfælde, eller om det kunne være et gemt easter egg fra Rockstar. hehe
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA 5 og RDR

Indlægaf Lasborg » 24. sep 2013 08:42

Det kan sagtens være at det er den samme verden sådan rent filosofisk, det ville slet ikke undre mig at rockstar laver hints og lignende til andre af deres spil. Man kunne for eksempelvis sagtens forestille sig en en radioreklame for Bullworth academy, eller et billboard med Jesper fra Table Rennis som reklamerer for shampoo.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: GTA 5 og RDR

Indlægaf Akandreasen » 24. sep 2013 09:20

Kan huske at man smuttede lidt frem og tilbage i mellem Mexico og USA i RDR. Der krydsede man jo Rio Grande. Den kan jeg sku ikke lige finde på kortet over GTA 5. :D

eller har jeg helt misforstået #0 ?
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: GTA 5 og RDR

Indlægaf Lasborg » 24. sep 2013 10:05

Jeg tror at du har misforstået noget :) Det kan jo godt foregå i samme verden selvom det ikke er på samme ingame map. Eksempel foregår GTA3, 4 og 5 jo (og vice city) jo i samme verden (univers) selvom byerne de ligger i hver sin ende af USA.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: GTA 5 og RDR

Indlægaf Akandreasen » 24. sep 2013 10:39

Ahh.. Den var rundt. Nu forstår jeg :)
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: GTA 5 og RDR

Indlægaf Reinhold » 24. sep 2013 15:24

Må være i nærområdet af GTA4 da The Lost jo holder til begge steder :D
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster