Xboxlife forum

GTA V - Spoiler tråden

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V - Spoiler tråden

Indlægaf Macheta » 15. sep 2013 15:10

BenjaminK skrev:Jeg ville gerne vide om ens hund dør, når den dør? Eller om den respawner ligesom os andre ;-) Har læst på forskellige fora, hvor folk har forskellige teorier, men ved nogen det konkret?

Jeg vil jo gerne have den med ud på vejene og lege :-)


Jeg kunne forestille mig, at hvis din hund dør, jamen så skal du hen på et hunderevoutorie (staves?), hvor du kan gå en checkrunde og finde ud af hvad for en ny hund du gerne vil købe/få. Så skal der underskrives papirer og du får lov at vælge hvad din hund skal hedde (som du skriver ind så det kommer til at stå på det her ejepapir). Så kan man efterfølgende købe hundehalsbånd, hvor hundens navn er indgraveret.

Se, det kunne være fedt!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: GTA V - Spoiler tråden

Indlægaf Kawwah85 » 15. sep 2013 15:22

Macheta skrev:
BenjaminK skrev:Jeg ville gerne vide om ens hund dør, når den dør? Eller om den respawner ligesom os andre ;-) Har læst på forskellige fora, hvor folk har forskellige teorier, men ved nogen det konkret?

Jeg vil jo gerne have den med ud på vejene og lege :-)


Jeg kunne forestille mig, at hvis din hund dør, jamen så skal du hen på et hunderevoutorie (staves?), hvor du kan gå en checkrunde og finde ud af hvad for en ny hund du gerne vil købe/få. Så skal der underskrives papirer og du får lov at vælge hvad din hund skal hedde (som du skriver ind så det kommer til at stå på det her ejepapir). Så kan man efterfølgende købe hundehalsbånd, hvor hundens navn er indgraveret.

Se, det kunne være fedt!


Så skulle jeg fandme ha en puddel. Så kunne jeg være herre gangsta, og gå ned og få et pink skørt på den.
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V - Spoiler tråden

Indlægaf Psymatiq » 15. sep 2013 15:38

fra hvad jeg kan se på de live stream der er oppe længere end 5 sekunder så er chop ikke din hund men du kan låne ham at din ven Lamar og han kan bruges til at angribe folk der flygter fra dig.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: GTA V - Spoiler tråden

Indlægaf Kawwah85 » 15. sep 2013 16:10

Ja, men man kan også få en hund i GTA Online, så den må helt sikkert kunne dø
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V - Spoiler tråden

Indlægaf BenjaminK » 15. sep 2013 16:37

Post gerne streams, hvis i finder nogle :-)
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Re: GTA V - Spoiler tråden

Indlægaf Kawwah85 » 15. sep 2013 16:43

Fandt lige den her fra en gruppe på facebook. "Linket var postet af Monzee DK"
Den sidste del hvor Franklin slår en tyk mand så hans hat flyver af, var jeg ved at dø af grin over. :P

Ved ikke hvordan man linker den, men beskrivelsen hedder Franklin plays with Chop

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 992&type=2
Nr 17, fra toppen.
Senest rettet af Kawwah85 15. sep 2013 19:06, rettet i alt 1 gang.
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V - Spoiler tråden

Indlægaf Bavi » 15. sep 2013 19:04

Ved ikke om spørgsmålet er besvaret andet steds og tør ikke stille det ovre i den anden tråd, hvis nu de begynder at hyle over det er en spoiler... :)

Men er der kommet noget ud i det leaked gameplay, om hvordan det foregår med at købe huse og kan man også købe butikker? I så fald, er der noget video på det?

Kan man leje husene ud, som man køber for en fast indkomst..?! Butikkerne, hvis man kan købe dem, regner jeg med er selvsagt som indtjening?
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: GTA V - Spoiler tråden

Indlægaf Kawwah85 » 15. sep 2013 19:09

Bavi skrev:Ved ikke om spørgsmålet er besvaret andet steds og tør ikke stille det ovre i den anden tråd, hvis nu de begynder at hyle over det er en spoiler... :)

Men er der kommet noget ud i det leaked gameplay, om hvordan det foregår med at købe huse og kan man også købe butikker? I så fald, er der noget video på det?

Kan man leje husene ud, som man køber for en fast indkomst..?! Butikkerne, hvis man kan købe dem, regner jeg med er selvsagt som indtjening?


Jeg ved ikke lige angående huse og indtjening. Problemet med forrige GTA spil og indtjenings muligheder via opkøbte bygninger, var jo at man endte med at rende rundt med en ordenlig røvfuld af penge uden noget ordenligt at bruge dem til. Mener at jeg har hørt noget i en youtube video med at Rockstar ville sikre sig at dette ikke vil kunne ske igen.
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V - Spoiler tråden

Indlægaf Bavi » 15. sep 2013 19:09

Iøvrigt er jeg ret skuffet over den lange loadtid, når der skiftes character. Mon de nedbringer den på next gen? :) Det var ikke ligefrem loadtider, ved characterskift, de snakkede om i Rockstars officielle gameplay videoer. Egentligt ret snyd. Deres egne videoer var jo nærmest instant.. :)
Senest rettet af Bavi 15. sep 2013 19:12, rettet i alt 1 gang.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: GTA V - Spoiler tråden

Indlægaf Bavi » 15. sep 2013 19:11

Kawwah85 skrev:
Bavi skrev:Ved ikke om spørgsmålet er besvaret andet steds og tør ikke stille det ovre i den anden tråd, hvis nu de begynder at hyle over det er en spoiler... :)

Men er der kommet noget ud i det leaked gameplay, om hvordan det foregår med at købe huse og kan man også købe butikker? I så fald, er der noget video på det?

Kan man leje husene ud, som man køber for en fast indkomst..?! Butikkerne, hvis man kan købe dem, regner jeg med er selvsagt som indtjening?


Jeg ved ikke lige angående huse og indtjening. Problemet med forrige GTA spil og indtjenings muligheder via opkøbte bygninger, var jo at man endte med at rende rundt med en ordenlig røvfuld af penge uden noget ordenligt at bruge dem til. Mener at jeg har hørt noget i en youtube video med at Rockstar ville sikre sig at dette ikke vil kunne ske igen.


Tænkte man kunne nedbringe indtjeningen, ved at gøre den langt mindre end i tidligere spil... ;) Ender man ikke, i alle GTA spil, med alt for mange penge, sådan ala standard? :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: GTA V - Spoiler tråden

Indlægaf Kawwah85 » 15. sep 2013 19:17

Bavi skrev:
Kawwah85 skrev:
Bavi skrev:Tænkte man kunne nedbringe indtjeningen, ved at gøre den langt mindre end i tidligere spil... ;) Ender man ikke, i alle GTA spil, med alt for mange penge, sådan ala standard? :)


Jo, det er vel rigtigt nok. :P
Tror denne video her vil forklare lidt af det.

(Nu med mere booty). :)
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V - Spoiler tråden

Indlægaf Bavi » 15. sep 2013 19:37

Kan se på andre sider, at man kan købe shitloads af steder.. Feks. hvis man køber hangaren, åbner det for flight missons. Køber du taxa biksen, kan du lave taxa ture.

Bl.a. skulle golf klubben koste 150 million...?!
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: GTA V - Spoiler tråden

Indlægaf iDanish Soul » 15. sep 2013 21:00

Så er nogle af snydekoderne blevet fundet: http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV ... /?sort=new
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: GTA V - Spoiler tråden

Indlægaf runni1399 » 15. sep 2013 23:01

iDanish Soul skrev:Så er nogle af snydekoderne blevet fundet: http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV ... /?sort=new


Fedt fedt, især den med sne hvis det passer!
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: GTA V - Spoiler tråden

Indlægaf fodbod1232 » 16. sep 2013 01:09



Yes :D
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster