Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 13. aug 2013 23:26

Michelve skrev:Jeg er Hollænder så det kan være alt mulig :lol: anyway de første GTA fangede mig ikke så meget,så jeg har ikke så høje forventninger som de fleste herinde, men jeg håber at bliver positive overrasket :D

Så håber jeg da ikke du har forudbestilt spillet.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 13. aug 2013 23:48

Beklager dobbeltposteringen.

Jeg tænkte at nogen kunne finde det interessant at læse hvilke ting jeg glæder mig mest til - hvad er jeres?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf BOOM » 14. aug 2013 06:10

Hyggelig blog. Jeg glæder mig til at se og føle våbnene samt at flyve igen. Er selv lidt bange for om tre personer bliver for overvældende samt om deres specials kommer til at føles malplacerede. Men tror helt sikkert det bliver fantastisk. GTA IV er trods alt det eneste gamle spil jeg stadigvæk spiller.
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 14. aug 2013 06:43

Meget fin blog, Twinkling. Men man kunne også dykke i san andreas. Der var collectibels i vandet.
Men ellers glæder jeg mig også rigtig meget til mange af de samme ting du også gør.
Jeg har dog et lille håb om, at man også kan tage golfkølle og kugler med ud fra golfbanen og så stå og fyre dem afsted fra gadeplan eller måske fra et tag. Det kunne være god underholdende tidsfordriv.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 14. aug 2013 15:12

Vestergaard skrev:Meget fin blog, Twinkling. Men man kunne også dykke i san andreas. Der var collectibels i vandet

Damn, det havde jeg da glemt alt om.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Miaauw » 14. aug 2013 18:02

Billede
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: GTA V

Indlægaf Michelve » 14. aug 2013 18:07

Twinkling skrev:
Michelve skrev:Jeg er Hollænder så det kan være alt mulig :lol: anyway de første GTA fangede mig ikke så meget,så jeg har ikke så høje forventninger som de fleste herinde, men jeg håber at bliver positive overrasket :D

Så håber jeg da ikke du har forudbestilt spillet.


JoJO den er forud bestilt, :roll:
Jeg byttede en del spil I gamestop, 2 af dem var på bytte listen men gav ellers ikke meget på kortet, så var en god ide til investerer i en forudbestilling.
Håber serien fanger mig den her gang, ellers kan den bare sælges....

ps er ikke på stoffer i dag :lol: :lol: :lol:
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 14. aug 2013 19:03

Kan du så ikke give mig nogen af alle de penge du har? Jeg kan ikke forstå at du pre order til fuld pris, når du intet forventer af spillet - end ikke glæder dig til den. Bare fordi så mange af os andre glæder os til den, betyder ikke du skal hoppe med på bølgen.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Combio » 14. aug 2013 19:17

Må han nu ikke forudbestille spillet fordi han glæder sig? Har selv gjort det, og har kun den ene grund at jeg glæder mig.
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: GTA V

Indlægaf Michelve » 14. aug 2013 19:30

Twinkling skrev:Kan du så ikke give mig nogen af alle de penge du har? Jeg kan ikke forstå at du pre order til fuld pris, når du intet forventer af spillet - end ikke glæder dig til den. Bare fordi så mange af os andre glæder os til den, betyder ikke du skal hoppe med på bølgen.



Som sagt håber at spillet fanger mig den her gang!!!........bare til info:
De 2 spil jeg byttede vil jeg har fået kun 110 kr kontant for og med 99 kr har jeg på kortet syntes jeg ikke at jeg betaler en fuld pris.
Vis jeg sælger den måske bagefter koster mig at prøve spillet ingenting (tjener måske lidt i sted)......så nej jeg giver dig ikke en krone( som jeg ikke har mange af, lol)

ps tror mange af os hoppe på bølge de måske ikke burde at hoppe på, min første indlæg var også mest for sjov og forventer selvfølgelig en par-til måske mange timer spilleglæden #-o
Jeg havde bare slet næsten ikke læst om spillet eller kigget på en trailer til efter jeg havde bestilt det og postet min første post, hehe
pps har du set min mushrooms ??
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 14. aug 2013 20:35

Combio skrev:Må han nu ikke forudbestille spillet fordi han glæder sig? Har selv gjort det, og har kun den ene grund at jeg glæder mig.

Det er jo netop fordi han IKKE glæder sig at jeg undrer mig gradigalt over at han har pre orderet spillet. men han forklaret sig nu, og det er jo helt op til ham hvordan han vil bruge sin tid, sine penge og brugte spil. ;)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf ALIE » 15. aug 2013 13:22

Skulle der ikke været, kommet Mp trailer igår?.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: GTA V

Indlægaf Miaauw » 15. aug 2013 13:25

ALIE skrev:Skulle der ikke været, kommet Mp trailer igår?.

Det er først idag :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: GTA V

Indlægaf ALIE » 15. aug 2013 13:28

Miaauw skrev:
ALIE skrev:Skulle der ikke været, kommet Mp trailer igår?.

Det er først idag :)


Tak hurtigt svar,så det lige på ign, og ville se om jeg kunne nå at fjerne indlæg :-D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: GTA V

Indlægaf Monzee DK » 15. aug 2013 15:01

Monzee DK
Niveau 3
 
Indlæg: 255


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster