Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 12. aug 2013 19:34

Jeg forudsiger, at GTA Online bliver stand alone og skiller sig ud fra GTAV.
De har hver deres direkte link på rockstarsside.

Link til GTAV: http://rockstargames.com/gtav
Link til GTA Online kan ses på billedet nedenfor:
Billede
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V

Indlægaf Morten Skou » 12. aug 2013 20:42

Vestergaard: Jeg tvivler... tjek deres udtalelse her: http://www.xboxlife.dk/news/10810/grand ... rsdag.html - men det ville være vildt hvis du har gættet rigtigt og de rent faktisk har arbejdet på 2 spil.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 12. aug 2013 21:13

Morten Skou skrev:Vestergaard: Jeg tvivler... tjek deres udtalelse her: http://www.xboxlife.dk/news/10810/grand ... rsdag.html - men det ville være vildt hvis du har gættet rigtigt og de rent faktisk har arbejdet på 2 spil.

De plejer at have ét studie der arbejder på selve hovedspillet, og så arbejder andre studier ovenpå den basis.
Fx mener jeg at rockstar north lavede GTAIII og to andre studier arbejdede på vice city og san andreas og north så igen arbejdede på gtaiv og andre studier på liberty city historierne.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V

Indlægaf Miaauw » 13. aug 2013 10:59

Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: GTA V

Indlægaf Kababs » 13. aug 2013 11:42

Fatter ikke hvorfor folk går så meget op i om det kommer til pc eller ej. Det er da røvnederen at spille på pc i forhold til konsol..
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Re: GTA V

Indlægaf Miaauw » 13. aug 2013 11:52

Kababs skrev:Fatter ikke hvorfor folk går så meget op i om det kommer til pc eller ej. Det er da røvnederen at spille på pc i forhold til konsol..

Bedre grafik? Mods? Jeg kan personlig meget bedre lide at spille på pc. Og du kan jo bare tilslutte en Xbox 360 controller til din computer, så er det ligesom at spille konsol, men med alle fordelene ved pc :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 13. aug 2013 16:28

Miaauw skrev:
Kababs skrev:Fatter ikke hvorfor folk går så meget op i om det kommer til pc eller ej. Det er da røvnederen at spille på pc i forhold til konsol..

Bedre grafik? Mods? Jeg kan personlig meget bedre lide at spille på pc. Og du kan jo bare tilslutte en Xbox 360 controller til din computer, så er det ligesom at spille konsol, men med alle fordelene ved pc :)

Tjah, lige bortset fra flikkering grafitti og andre ting der virker underlige i PC udgaven... inkompatiblitet. Javist, PC har mods osv, men jeg foretrækker nu langt at spille på konsol fordi det bare virker som det skal.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 13. aug 2013 16:37

Jeg synes også at GTA til PC er cool nok med mods og det hele. Har selv set nogle virkeligt flotte nogle. Efter min egen mening hører det dog hjemme på konsol. Men det forhindrer jo ikke andre i at nyde det på PC. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf Miaauw » 13. aug 2013 16:53

Twinkling skrev:
Miaauw skrev:
Kababs skrev:Fatter ikke hvorfor folk går så meget op i om det kommer til pc eller ej. Det er da røvnederen at spille på pc i forhold til konsol..

Bedre grafik? Mods? Jeg kan personlig meget bedre lide at spille på pc. Og du kan jo bare tilslutte en Xbox 360 controller til din computer, så er det ligesom at spille konsol, men med alle fordelene ved pc :)

Tjah, lige bortset fra flikkering grafitti og andre ting der virker underlige i PC udgaven... inkompatiblitet. Javist, PC har mods osv, men jeg foretrækker nu langt at spille på konsol fordi det bare virker som det skal.

Har ikke oplevet noget af det du nævner når jeg spiller det. Og det du oplever er fordi det er en berygtet konsol-port, hvilket er R*s egen skyld, selvom de gjorde et rimelig godt arbejde med Max Payne. Hvis/Når det kommer til pc vil jeg gerne æde min gamle hat på at det bliver den overlegne version af spillet (Som med så mange andre spil) :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: GTA V

Indlægaf Michelve » 13. aug 2013 19:07

mmm, hvad for fik jeg forudbestilt den her lorte spil i dag?
grafik er dårlig og spilglæder bliver nok usynligt.
Tror nok jeg bliver træt af spillet inden 2 timer da spillet er nok meget af det samme.
Nah vis jeg ikke syntes om spillet,mon ikke gamestop tager spillet tilbage for 200 kr? .....lol
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: GTA V

Indlægaf Jetsonboy » 13. aug 2013 19:17

Michelve skrev:mmm, hvad for fik jeg forudbestilt den her lorte spil i dag?
grafik er dårlig og spilglæder bliver nok usynligt.
Tror nok jeg bliver træt af spillet inden 2 timer da spillet er nok meget af det samme.
Nah vis jeg ikke syntes om spillet,mon ikke gamestop tager spillet tilbage for 200 kr? .....lol

Hvad snakker du om?
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Ink129 » 13. aug 2013 19:20

Michelve skrev:mmm, hvad for fik jeg forudbestilt den her lorte spil i dag?
grafik er dårlig og spilglæder bliver nok usynligt.
Tror nok jeg bliver træt af spillet inden 2 timer da spillet er nok meget af det samme.
Nah vis jeg ikke syntes om spillet,mon ikke gamestop tager spillet tilbage for 200 kr? .....lol


Ikke mere sjov tobak til denne mand!
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 13. aug 2013 19:46

Michelve skrev:mmm, hvad for fik jeg forudbestilt den her lorte spil i dag?
grafik er dårlig og spilglæder bliver nok usynligt.
Tror nok jeg bliver træt af spillet inden 2 timer da spillet er nok meget af det samme.
Nah vis jeg ikke syntes om spillet,mon ikke gamestop tager spillet tilbage for 200 kr? .....lol


Hvad har du røget, min ven? :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf Michelve » 13. aug 2013 21:53

CvKM skrev:
Michelve skrev:mmm, hvad for fik jeg forudbestilt den her lorte spil i dag?
grafik er dårlig og spilglæder bliver nok usynligt.
Tror nok jeg bliver træt af spillet inden 2 timer da spillet er nok meget af det samme.
Nah vis jeg ikke syntes om spillet,mon ikke gamestop tager spillet tilbage for 200 kr? .....lol


Hvad har du røget, min ven? :D


Jeg er Hollænder så det kan være alt mulig :lol: anyway de første GTA fangede mig ikke så meget,så jeg har ikke så høje forventninger som de fleste herinde, men jeg håber at bliver positive overrasket :D
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: GTA V

Indlægaf Shooter DK » 13. aug 2013 22:14

Michelve skrev:
CvKM skrev:
Michelve skrev:mmm, hvad for fik jeg forudbestilt den her lorte spil i dag?
grafik er dårlig og spilglæder bliver nok usynligt.
Tror nok jeg bliver træt af spillet inden 2 timer da spillet er nok meget af det samme.
Nah vis jeg ikke syntes om spillet,mon ikke gamestop tager spillet tilbage for 200 kr? .....lol


Hvad har du røget, min ven? :D


Jeg er Hollænder så det kan være alt mulig :lol: anyway de første GTA fangede mig ikke så meget,så jeg har ikke så høje forventninger som de fleste herinde, men jeg håber at bliver positive overrasket :D


Har du mere af det du er på? Hvis ja så joiner jeg dig om lidt. :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster