Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Benja190782 » 15. sep 2013 18:12

CraxxSODMG skrev:Har modtaget min mail fra Elgiganten at min vare er afsendt, har fået track&trace og det hele.
Men der går en del rygter om at Microsoft banner alle som spiller GTA V inden releasedate, så ved ikke om jeg tør spille det før tirsdag :D
Nogen som har hørt det samme?


Microsoft response:
"For god sake - don't play the game before we all do!"
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V

Indlægaf Kawwah85 » 15. sep 2013 18:20

Blauwy skrev:
Kawwah85 skrev:Har selv væltet ned i elgiganten i starten af denne måned og smækket 450 kr i forudbetaling til GTA 5. Og nu ser jeg at de sælger spillet for 399 kr. Så jeg har da sparet en halvtredser. :)


Er du sikker på det? :D

Jeg håber da for dig at du får de penge tilbage.


Det håber jeg at jeg gør. Ville da føle mig lidt snydt hvis jeg ikke gjorde. :P
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V

Indlægaf Ink129 » 15. sep 2013 18:25

CraxxSODMG skrev:Har modtaget min mail fra Elgiganten at min vare er afsendt, har fået track&trace og det hele.
Men der går en del rygter om at Microsoft banner alle som spiller GTA V inden releasedate, så ved ikke om jeg tør spille det før tirsdag :D
Nogen som har hørt det samme?


Som Blawy skriver, så kan du sagtens spille spillet i morgen, hvis det er - der er ingen ko på isen :wink:
Spørgsmålet er nok bare, om det nu også kommer i morgen, hvilket jeg tvivler på - de sender det nok først afsted i morgen, tror jeg.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: GTA V

Indlægaf nuller » 15. sep 2013 18:29

Elgiganten har prisgaranti også overfor dem selv. ;) jeg gav 500.- da jeg var dernede og bestille og betale for 4 måneder siden og der sagde de klart og tydeligt at jeg fik refunderet en del at mine penge, hvis spillet blev solgt billiger på release dagen. så jeg får en dejlig 100.- retur ;)
nuller
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 15. sep 2013 18:31

I kan sagtens spille i morgen, eller lige nu for den sags skyld.
Folk fra f.eks Australien får det jo maaaange timer før os så om de spiller eller vi gør er vel det samme.

Lyder som om Coolshop rent faktisk har fået afhentet af Postdanmark i dag søndag. Står ihvertfald på deres Facebook side, så chancen for at I får det i morgen er der :-)!
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Blauwy » 15. sep 2013 18:34

Og husk nu at Elgiganten sender fra Norge. Så chancen for i har det i morgen er lidt mindre, end hvis det var sendt fra danmark.
Bare info for at folks forventninger ikke er skyhøje, lol.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: GTA V

Indlægaf vntqmm » 15. sep 2013 21:10

Eh, jeg ved godt det er et meget tilfældigt skud, men er der nogen der ved om det stadig er muligt at pre-order fra gamestop, og hvor meget de tager for 360 versionen? Jeg har annulleret min ordre fra amazon fordi det først ville blive sendt mandag og jeg har taget fri tirsdag, men hvis ingen spil jeg har, giver det ikke mening.
Og endnu mere tilfældigt, er der nogen fra Aalborg området der skal til noget midnight release eller noget? Jeg er frisk! (hvis der overhovedet afholdes sådan noget her omkring?)
vntqmm
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Aarhus


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 15. sep 2013 21:13

vntqmm skrev:Eh, jeg ved godt det er et meget tilfældigt skud, men er der nogen der ved om det stadig er muligt at pre-order fra gamestop, og hvor meget de tager for 360 versionen? Jeg har annulleret min ordre fra amazon fordi det først ville blive sendt mandag og jeg har taget fri tirsdag, men hvis ingen spil jeg har, giver det ikke mening.
Og endnu mere tilfældigt, er der nogen fra Aalborg området der skal til noget midnight release eller noget? Jeg er frisk! (hvis der overhovedet afholdes sådan noget her omkring?)


de har skrevet på Facebook for et par timer siden at det stadigvæk er muligt, de holder desuden også midnatsåben i morgen så det kan du sagtens nå :-)

Spillet koster 549,- .. så kan du købe special edition for 49 oveni så 598,- hvis du vil det :-)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Too Nizzle » 15. sep 2013 21:29

vntqmm skrev:Eh, jeg ved godt det er et meget tilfældigt skud, men er der nogen der ved om det stadig er muligt at pre-order fra gamestop, og hvor meget de tager for 360 versionen? Jeg har annulleret min ordre fra amazon fordi det først ville blive sendt mandag og jeg har taget fri tirsdag, men hvis ingen spil jeg har, giver det ikke mening.
Og endnu mere tilfældigt, er der nogen fra Aalborg området der skal til noget midnight release eller noget? Jeg er frisk! (hvis der overhovedet afholdes sådan noget her omkring?)


Hvis du kan vente til tirsdag så kan det købes for 399,- i elgiganten. Det kan reserveres hvis du vil være sikker - men ud fra hvad jeg fik afvide i min lokale elgiganten forleden så får de så mange at det formentligt ikke bliver nødvendigt.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: GTA V

Indlægaf ALIE » 15. sep 2013 21:34

Så lige en video med grove Street. Fik mig til at tænke om, mad kæden med kylling dragter er tilbage :D
Senest rettet af ALIE 15. sep 2013 21:35, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: GTA V

Indlægaf vntqmm » 15. sep 2013 21:34

himmelfisk skrev:de har skrevet på Facebook for et par timer siden at det stadigvæk er muligt, de holder desuden også midnatsåben i morgen så det kan du sagtens nå :-)

Spillet koster 549,- .. så kan du købe special edition for 49 oveni så 598,- hvis du vil det :-)


Shit, det er alligevel ret dyrt i forhold til 330 kr på Amazon :(
Måske jeg burde tage ud i elgiganten tirsdag. - det lyder som en lidt bedre deal.

Hvis ikke det er til for meget besvær, hvad er der i special edition? :D
vntqmm
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Aarhus


Re: GTA V

Indlægaf Kawwah85 » 15. sep 2013 21:46

Amazon er nu ok hurtige mht. levering. Bestilte Dead or Alive 5 Ultimate fra dem forleden, og havde det i løbet af et par dage. Men hvad preorders angår, så foretrækker jeg up front betaling i en butik. Så behøver jeg ikke at tage hensyn til om jeg har de penge eller ej senere på måneden.
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 15. sep 2013 21:52

Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Descenter 1976 » 16. sep 2013 00:00

Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 16. sep 2013 01:38

vntqmm skrev:
himmelfisk skrev:de har skrevet på Facebook for et par timer siden at det stadigvæk er muligt, de holder desuden også midnatsåben i morgen så det kan du sagtens nå :-)

Spillet koster 549,- .. så kan du købe special edition for 49 oveni så 598,- hvis du vil det :-)


Shit, det er alligevel ret dyrt i forhold til 330 kr på Amazon :(
Måske jeg burde tage ud i elgiganten tirsdag. - det lyder som en lidt bedre deal.

Hvis ikke det er til for meget besvær, hvad er der i special edition? :D

Du får noget ingame-halløjsa, som dels er tatoos, boost til deres evner og lidt andet, man får dog vist ikke Niko fra GTA IV som online skin. Blueprint-kort og steelcase.
Dybest set det meste af Collectors edition undtagen kasket, pung osv.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster