Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf runni1399 » 15. sep 2013 16:38

Cowrider skrev:
runni1399 skrev:Har lige fået en mail om, at min bestilling er blevet slettet????????


Hvis du har visa elektron eller hvad det nu hedder og ikke har nok penge på kortet så kan de ikke trække kan være derfor?
Men de skriver os de har problemer med teknikken på deres fb side :?


Der er penge nok og jeg kan også trække over på mit kort ellers, men der er åbentbart mange andre der har modtaget samme mail og coolshop er ikke til at få fat på..
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: GTA V

Indlægaf daniel » 15. sep 2013 16:42

Rechain skrev:Håber da mit Collectors Edition fra elgiganten's webshop også snart er klar til afsendelsen :shock:
Hvad stod der i jeres mail? Har ikke selv modtaget noget endnu (mail) :(

/Rechain



:-( jeg har heller ikke fået nogen mail
daniel
Niveau 3
 
Indlæg: 205
By: Paradise


Re: GTA V

Indlægaf livekiller92 » 15. sep 2013 16:44

Åh gud nej...
Jeg bestilte på Elgiganten for så at afbestille via telefon og fik mail bekræftelse på det.
Men mon så ikke der dukker en mail op fra Elgiganten om at min ordre er afsendt med track and trace... oh nej 3 versioner af GTA 5
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GTA V

Indlægaf Zt3pH » 15. sep 2013 17:02

Har heller ikke fået mail fra elgiganten :(
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: GTA V

Indlægaf Askinas » 15. sep 2013 17:17

Altså den kan da os komme i morgen. Det er da først tirsdag spillet kommer. Så ro på folk ;)
Verden går da ikke under hvis det ikke lige kommer på selve dagen? Ellers må man jo bestille fysisk i en butik og give det ekstra evt ;)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: GTA V

Indlægaf runni1399 » 15. sep 2013 17:20

Askinas skrev:Altså den kan da os komme i morgen. Det er da først tirsdag spillet kommer. Så ro på folk ;)
Verden går da ikke under hvis det ikke lige kommer på selve dagen? Ellers må man jo bestille fysisk i en butik og give det ekstra evt ;)


haha, når det er GTA er det en anden sag :-D
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: GTA V

Indlægaf Mike.B » 15. sep 2013 17:24

ved ikke om den har været oppe men jeg smed en video herind tidligere i dag om denne side fra Rockstar hvor man kan få gratis tattoos og andet lign i GTA V

http://www.lifeinvader.com
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: GTA V

Indlægaf livekiller92 » 15. sep 2013 17:26

Problemet med mig er at jeg bestilte i første omgang hos elgiganten.dk en collecters og afbestilte via telefonen og fik en bekræftelse på mail at den var afbestilt. Men nu er den åbenbart sendt -.-
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GTA V

Indlægaf Blauwy » 15. sep 2013 17:29

Askinas skrev:Altså den kan da os komme i morgen. Det er da først tirsdag spillet kommer. Så ro på folk ;)
Verden går da ikke under hvis det ikke lige kommer på selve dagen? Ellers må man jo bestille fysisk i en butik og give det ekstra evt ;)


Folk vil hellere brokke sig istedet for at gøre noget ved det :D
Det er meget nemmere at sidde og blive sur over at posten ikke når frem, istedet for at gå ned og hente spillet i butikken.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: GTA V

Indlægaf TU I Raven » 15. sep 2013 17:49

livekiller92 skrev:Problemet med mig er at jeg bestilte i første omgang hos elgiganten.dk en collecters og afbestilte via telefonen og fik en bekræftelse på mail at den var afbestilt. Men nu er den åbenbart sendt -.-

Har du ikke en elgiganten i nærheden af hvor du bor, forså kunne du jo aflevere din udgave og få pengene tilbage. :D
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: GTA V

Indlægaf Ink129 » 15. sep 2013 17:55

Rechain skrev:Håber da mit Collectors Edition fra elgiganten's webshop også snart er klar til afsendelsen :shock:
Hvad stod der i jeres mail? Har ikke selv modtaget noget endnu (mail) :(

/Rechain


Jeg modtog en mail om, at spillet er blevet afsendt i dag (sikkert kun pakket i dag og klar til afsendelse i morgen, vil jeg tro), og jeg har også fået tilsendt en kvittering på det her til aften. Det skal også siges, at jeg valgte at betale for ekspres-levering, så min ordre fik første prioritet (det er GTA for dælen!), så måske det er derfor, at din ikke er blevet pakket endnu? Valgte du også ekspres?

Ellers skal den nu nok blive pakket i morgen - Elgiganten har nok også haft mange forudbestillinger af denne titel, og derfor bliver en del af dem pakket her i weekenden, og resten bliver helt sikkert pakket i morgen. No worries :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: GTA V

Indlægaf Kawwah85 » 15. sep 2013 18:01

Har selv væltet ned i elgiganten i starten af denne måned og smækket 450 kr i forudbetaling til GTA 5. Og nu ser jeg at de sælger spillet for 399 kr. Så jeg har da sparet en halvtredser. :)
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: GTA V

Indlægaf CraxxSODMG » 15. sep 2013 18:04

Har modtaget min mail fra Elgiganten at min vare er afsendt, har fået track&trace og det hele.
Men der går en del rygter om at Microsoft banner alle som spiller GTA V inden releasedate, så ved ikke om jeg tør spille det før tirsdag :D
Nogen som har hørt det samme?
CraxxSODMG
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Re: GTA V

Indlægaf ALIE » 15. sep 2013 18:07

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: GTA V

Indlægaf Blauwy » 15. sep 2013 18:11

Kawwah85 skrev:Har selv væltet ned i elgiganten i starten af denne måned og smækket 450 kr i forudbetaling til GTA 5. Og nu ser jeg at de sælger spillet for 399 kr. Så jeg har da sparet en halvtredser. :)


Er du sikker på det? :D

Jeg håber da for dig at du får de penge tilbage.

CraxxSODMG skrev:Har modtaget min mail fra Elgiganten at min vare er afsendt, har fået track&trace og det hele.
Men der går en del rygter om at Microsoft banner alle som spiller GTA V inden releasedate, så ved ikke om jeg tør spille det før tirsdag :D
Nogen som har hørt det samme?


De banner kun folk der har lagt klip på youtube/streamet det. De ville aldrig nogensinde banne folk pga en butiks fejl med at bryde release.
Senest rettet af Blauwy 15. sep 2013 18:13, rettet i alt 1 gang.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster