Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 14. dec 2013 23:23

Ved ikke om alt dette er ægte, linket virker ikke , men listen er flere steder på nettet.

Grand Theft Auto V 1.07 Patch Notes

• Players are now able to sell vehicles that they have purchased from websites.
• Fixed an issue where a character’s tattoos would disappear when encountering cutscenes.
• Corrected an issue where players could make their vehicles and passengers invisible.
• Sticky Bombs can no longer be thrown during the countdown for the starts of GTA Races.
• Resolved issues where players were having problems accessing their accounts.
• Corrected issues with Bounties.
• Fixed an issue where players were charged full price for ammo for Grenade Launchers even if they were only buying one Grenade.
• Fixed an issue where Grenades could be filled up to maximum during UGC GTA Races.
• Team Balancing has been improved, friends and Crew members are now grouped together and Rank is taken into consideration.
• Fixed an issue where if a player has banked all of their cash, they were only charged minimal amounts for dying.
• The Karin Futo can now be recovered normally after being impounded.
• Fixed an exploit where players were able to clone Tanks.
• Fixed an issue where players in the Bad Sport lobbies were seeing their time left in the lobby as “00d00h00m left”.

• Respawning has been improved to reduce the chance of repeatedly spawning in the same location.
• Cash rewards have been adjusted in Races, Deathmatches, and Parachuting to allow increases in pay-outs.
• There is now a 25% RP bonus at the end of Deathmatches, Missions, CTF, LTS, Survival, player kills, and AI kills when playing in Free Aim. This gives extra credit for completing actions with more skill.
• Until a Race has been verified, players cannot earn RP in UGC Races.
• Added a new feature to allow easier Personal Vehicle retrieval from the Impound Lot. This has a cost of $250.
• Reduced the chance of being noticed by the Cops in stolen vehicles.
• Impromptu Races can no longer be launched when in a CTF or LTS.
• Holdup Shopkeepers now have access to Ammu-Nation. You have been warned.
• Due to changes in Deathmatches (Weapon Locking), some objectives will no longer appear in this specific type of match.
• Weapon rewards (e.g. Shotgun in cop car) are blocked during weapon locked Deathmatches.
• During Weapon Locked Deathmatches, Ammo Drops will not contain Molotovs.
• Players who do not participate during Survivals can now be flagged as such by other players in the group and removed from the Survival.
• New icons added for differing types of personal vehicle.
• New awards added for the Creators.
• Players are given 1RP for every ‘like’ they receive for their creations in the Creators.
• Leaderboard functionality has been removed for any non-Rockstar content, i.e. no access to Social Club leaderboards in corona/end of mission, no best laps/personal bests, matched Crew for Head to Head etcetera.
• Passive Mode is now free ($0) to allow players more options when playing with friends.
• Three new public Playlists created for various group sizes, two new Capture-only Playlists, and updates to current themed Playlists with relevant Capture missions.
• A new option has been added to allow players to fill all of their weapons with ammo in Job Coronas. This is a one-off payment costing $20,000. The ability to fill each weapon individually remains.

http://support.rockstargames.com/hc/com ... atch-Notes
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 14. dec 2013 23:57

Vestergaard skrev:Så fik jeg lige lavet 250.000 $ og gik fra lvl 47 til lvl 51 ved at spille potshot. Én gang smuttede bilen fra mig og jeg var nødt til at jagte den.


Welcome to the penthouse ;-)

1 skridt tættere på en Rhino. :D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 15. dec 2013 01:01

Vestergaard skrev:Så fik jeg lige lavet 250.000 $ og gik fra lvl 47 til lvl 51 ved at spille potshot. Én gang smuttede bilen fra mig og jeg var nødt til at jagte den.

Du har simpelthen taget den 35 gange i træk!? Jesus.. :o
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 15. dec 2013 10:37

Der er lige en hacker der har givet mig 271.000.000... help !!
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 15. dec 2013 13:17

TwankyDK skrev:Der er lige en hacker der har givet mig 271.000.000... help !!


Rige svin! :wink: :lol:

Hehe surt..... de bliver ikke let at blive af med igen.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 15. dec 2013 17:16

JohnH skrev:
TwankyDK skrev:Der er lige en hacker der har givet mig 271.000.000... help !!


Rige svin! :wink: :lol:

Hehe surt..... de bliver ikke let at blive af med igen.


Med mindre de åbner for give cash funktionen igen, så skal jeg nok dele rundt... Har dog rapporteret til Rockstar, så de ikke straffer mig.. :p
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 15. dec 2013 17:27

Min lille tur til North Yankton :)

Happy Christsmas!

TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 15. dec 2013 18:04

TwankyDK skrev:Min lille tur til North Yankton :)

Happy Christsmas!


what....the....fuck?
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 15. dec 2013 18:46

BeatenIndiana skrev:
Vestergaard skrev:Så fik jeg lige lavet 250.000 $ og gik fra lvl 47 til lvl 51 ved at spille potshot. Én gang smuttede bilen fra mig og jeg var nødt til at jagte den.

Du har simpelthen taget den 35 gange i træk!? Jesus.. :o

Det lyder ikke helt forkert.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 15. dec 2013 19:56

Vestergaard skrev:
BeatenIndiana skrev:
Vestergaard skrev:Så fik jeg lige lavet 250.000 $ og gik fra lvl 47 til lvl 51 ved at spille potshot. Én gang smuttede bilen fra mig og jeg var nødt til at jagte den.

Du har simpelthen taget den 35 gange i træk!? Jesus.. :o

Det lyder ikke helt forkert.

I så fald - Thumps ud for ihærdighed! :wink:

Swerve skrev:
TwankyDK skrev:Min lille tur til North Yankton :)

Happy Christsmas!


what....the....fuck?

Søg på youtube, der er adskillige tutorials til hvordan man kommer derop :)

-- Jeg sad og spillede lidt i nat, og kom tilfældigvis i en lobby, hvor en engelsk youtuber sad og legede med nogle af sine fanboys. Så vidt jeg kunne forstå, så kom jeg vidst til at ødelægge enten en live-stream, eller optagelserne til en montage. UUUUUUPS :roll:
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 15. dec 2013 20:08

haha det sku grinern at fucke det op for andre :D altså hvis de virkeligt ville ha fred, så lav en privat server eller noget :P jeg ka ikke lade vær heller....
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 15. dec 2013 20:11

Jeg plejer også selv at sidde i en closed friend session. Jeg kan ikke styre at være i en public, der skal INTET til før jeg lugter blod og ser rødt :D
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 16. dec 2013 15:51

Nogen der ved hvor man kan skrive til Rockstar omkring de mange penge jeg fra en spiller via hack, så de 100% ser det?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf tryllehans » 16. dec 2013 16:08

Prøver lidt at komme igang med online delen. så add mig gerne :)
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 16. dec 2013 16:39

TwankyDK skrev:Nogen der ved hvor man kan skrive til Rockstar omkring de mange penge jeg fra en spiller via hack, så de 100% ser det?


Mon ikke du bliver bannet for life :lol:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster