Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 13. dec 2013 12:34

Jake242 skrev:Der var en der postede et billede hvor de havde en 3-4 ratloaders i garagen... sur bagdel siger jeg bare


Det var nok mig, men kun de 2 af dem var der gjort noget ved, samlede dem kun sammen fordi jeg synes de er fede. Godt ikke beholdt dem og fik dem pimpet.....så var jeg blevet endnu mere ond.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 13. dec 2013 12:57

Hvem tror på en North Yankton DLC? der er jo allerede nogen der har fundet ud af at komme derind i online.. :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 13. dec 2013 13:38

TwankyDK skrev:Hvem tror på en North Yankton DLC? der er jo allerede nogen der har fundet ud af at komme derind i online.. :)


Grunden til at de kan det, er jo fordi at story mission begynder der. Ikke andet.
Jeg tror mere på at vi bliver i Los Santos, der er stadig mange lokationer som man ikke kom rundt om i historien, så som fængslet, og det store åbne teater, og stadionet.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 13. dec 2013 16:17

JohnH skrev:
Lowlandet skrev:
Jake242 skrev:Man kan undre sig hvorfor de har taget Ratloaderen? Den var jo en legit spawn? Det er mildest talt skide irriterende... heldigvis havde jeg ikke så mange penge bundet i den.


De har fjernet den fordi at det ikke var meningen at den skulle være i online delen. Ligesom tow-trucken.


Ja, jo færre biler jo bedre...... og det retfærdiggør jo heller ikke at de faktisk har stjålet fra os der havde en eller flere stående i garagen.
Jeg har sendt et par meget sure mails mm til dem, vil godt høre hvornår jeg får de penge igen jeg har brugt på bilen.

De penge ser du ikke igen. De sagde også i starten, at de ville gøre alt hvad de kunne, for at folk skulle få kompensation for de ting som var mistet (og nej, de 500.000 var langt fra nok til at dække de tab jeg havde i starten).
Lowlandet:De har fjernet den fordi at det ikke var meningen at den skulle være i online delen. Ligesom tow-trucken.

Men Rat Loaderen spawnede jo selv? Den var ikke hacket/modded ind i spillet ligesom Space Docker og Tow trucken var. Så selv hvis det er tilfældet, så er det en undskyldning som ikke holder én meter.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 14. dec 2013 15:18

Har fundet en mission der hedder Potshop, den kan man selv starte over lvl 25, den tager 3 min, og giver 7.000 kroner hver gang... Fik lige omkring 100.000 på 15 min :D
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf DK Priest » 14. dec 2013 15:57

DK Priest skrev:
BeatenIndiana skrev:Modne folk, i GTA? Hvis der er et spil som tager alt modenhed fra en, så er det GTA ;)
- Men du skal være velkommen til at smide en FR, jeg mener vi har snakket kort, engang for længe siden.

Bimf: Ja efter man kan købe sine GTA-penge online, sker det sjovt nok ret ofte folk mister penge og det de har brugt mange penge på!

Folk har næsten hele tiden mistet ting. Jeg ville være glad, hvis jeg bare havde haft mistet min Rat Loader ;)


Hehe modne ja det bliver nok svært. man kan jo lave onani håndtegn, det var bare så vi ikke skulle sidde og snakke om bamse og kylling hele aftenen.


pisse sjovt bare øv vi ikke rigtig kom igang med noget. Håber der lige var et par stykker mere så vi kunne sige fuld dansk lobby.

ps. godt og se dig med der inde BeatenIndiana og hvem du nu havde med.
Billede
DK Priest
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 14. dec 2013 16:07

TwankyDK skrev:Har fundet en mission der hedder Potshop, den kan man selv starte over lvl 25, den tager 3 min, og giver 7.000 kroner hver gang... Fik lige omkring 100.000 på 15 min :D


Kroner? Lyder som en modded version du kører :mrgreen:

Hvordan kan du få 100.000 på 15 min men det tager 3 min og giver 7.000.?? Med mine basale regnefærdigheder giver 7.000 x 5(5 = hvor mange 3 min går op i 15 min) kun 35.000 :?:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 14. dec 2013 16:38

Du er da så fuld af pis Twanky. Jeg vil gerne se dig nå at fuldføre det job 14-15 gange på 15 minutter inkl. cutscenes og loading screens. 8)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 14. dec 2013 17:17

DK Priest skrev:
DK Priest skrev:
BeatenIndiana skrev:Modne folk, i GTA? Hvis der er et spil som tager alt modenhed fra en, så er det GTA ;)
- Men du skal være velkommen til at smide en FR, jeg mener vi har snakket kort, engang for længe siden.

Hehe modne ja det bliver nok svært. man kan jo lave onani håndtegn, det var bare så vi ikke skulle sidde og snakke om bamse og kylling hele aftenen.


pisse sjovt bare øv vi ikke rigtig kom igang med noget. Håber der lige var et par stykker mere så vi kunne sige fuld dansk lobby.

ps. godt og se dig med der inde BeatenIndiana og hvem du nu havde med.

Ja det var mega griner! Det kunne være sjovt, at samle en hel session til DM eller race. Missioner er lidt svært, når man max kan være 4-6 i dem :)

-- Min kammerat og jeg, rendte ind i endnu en stime af pengetransportere i aftes. 500.000 in da bank!
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 14. dec 2013 17:26

BeatenIndiana - Du må da godt lige joine min session hvis du for pengetransportere til at spawne konstant :wink:
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 14. dec 2013 17:34

Du er måske ikke rich kid mere? ;)
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 14. dec 2013 22:48

" -A new option has been added to allow players to fill all of their weapons with ammo in Job Coronas. This is a one-off payment costing $20,000. The ability to fill each weapon individually remains. " Hvor gør man dette??, og nej, den er ikke som mulighed i intro-lobbyerne til missioner osv... :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Fischermand » 14. dec 2013 22:58

Nogen der er online nu og spiller?

Så add Fischermand
Fischermand
Niveau 4
 
Indlæg: 358


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 14. dec 2013 23:16

TwankyDK skrev:" -A new option has been added to allow players to fill all of their weapons with ammo in Job Coronas. This is a one-off payment costing $20,000. The ability to fill each weapon individually remains. " Hvor gør man dette??, og nej, den er ikke som mulighed i intro-lobbyerne til missioner osv... :)

Kommer den melding direkte fra Rockstar? For hvis ikke, så er det rent bullshit. Det koster jo flere hundrede tusinde at fylde sine våben helt op på normal vis :?
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 14. dec 2013 23:22

Så fik jeg lige lavet 250.000 $ og gik fra lvl 47 til lvl 51 ved at spille potshot. Én gang smuttede bilen fra mig og jeg var nødt til at jagte den.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster