Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 15. okt 2013 02:19

Swerve skrev:Se den her :D

LOL. Det er da humor at give griefers den hat. Desværre er der nok ikke mange der ser det som en straf eller hån, men nok rettere som et trofæ. Heldigvis kan resten af os grine af dem. Er der noget rewards for good sports?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 15. okt 2013 05:42

Til alle jer, lige et lille tip(Så lige videoen hvor han havde lejligheden) . - Lejligheden til 400.000 er ikke noget værd, når man i samme bygning kan få en præcis magen til til 391.000 som ligger på øverste, og har meget bedre udsigt...

Forresten det der lille rum der er de dyre lejligheder, er det heist planning room? syntes jeg kan se noget tape osv der ikke er blevet hevet ned fra væggen.. ?

Hvad rank er i kommet i? og hvor mange penge har i fået skrabet sammen? - Jeg er Rank 38. og har 6.321.000$ :D

- Twanky
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 15. okt 2013 06:04

TwankyDK skrev:Til alle jer, lige et lille tip(Så lige videoen hvor han havde lejligheden) . - Lejligheden til 400.000 er ikke noget værd, når man i samme bygning kan få en præcis magen til til 391.000 som ligger på øverste, og har meget bedre udsigt...

Forresten det der lille rum der er de dyre lejligheder, er det heist planning room? syntes jeg kan se noget tape osv der ikke er blevet hevet ned fra væggen.. ?

Hvad rank er i kommet i? og hvor mange penge har i fået skrabet sammen? - Jeg er Rank 38. og har 6.321.000$ :D

- Twanky


Hvordan :shock: Jeg har gennemført 71 % af Singleplayer og har ikke mere end 1.5 mill til nogle af dem. På trods af at jeg smider konstant alle deres penge efter aktier. Synes det er voldsom svært at tjene penge i spillet.
Tror kun at jeg har fået penge for 2 af heist-missionerne indtil videre
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 15. okt 2013 06:16

Major Oblivious skrev:
TwankyDK skrev:Til alle jer, lige et lille tip(Så lige videoen hvor han havde lejligheden) . - Lejligheden til 400.000 er ikke noget værd, når man i samme bygning kan få en præcis magen til til 391.000 som ligger på øverste, og har meget bedre udsigt...

Forresten det der lille rum der er de dyre lejligheder, er det heist planning room? syntes jeg kan se noget tape osv der ikke er blevet hevet ned fra væggen.. ?

Hvad rank er i kommet i? og hvor mange penge har i fået skrabet sammen? - Jeg er Rank 38. og har 6.321.000$ :D

- Twanky


Hvordan :shock: Jeg har gennemført 71 % af Singleplayer og har ikke mere end 1.5 mill til nogle af dem. På trods af at jeg smider konstant alle deres penge efter aktier. Synes det er voldsom svært at tjene penge i spillet.
Tror kun at jeg har fået penge for 2 af heist-missionerne indtil videre


Taler om Online delen, i Singleplayer har jeg omkring 80 mio på alle 3
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 15. okt 2013 06:17

Twinkling skrev:
Swerve skrev:Se den her :D

LOL. Det er da humor at give griefers den hat. Desværre er der nok ikke mange der ser det som en straf eller hån, men nok rettere som et trofæ. Heldigvis kan resten af os grine af dem. Er der noget rewards for good sports?


En tusse ind på kontoen i ny og næ, er reward for good sports :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 15. okt 2013 08:48

TwankyDK skrev:
Major Oblivious skrev:
Hvordan :shock: Jeg har gennemført 71 % af Singleplayer og har ikke mere end 1.5 mill til nogle af dem. På trods af at jeg smider konstant alle deres penge efter aktier. Synes det er voldsom svært at tjene penge i spillet.
Tror kun at jeg har fået penge for 2 af heist-missionerne indtil videre


Taler om Online delen, i Singleplayer har jeg omkring 80 mio på alle 3


Igen - Hvordan ? Synes som sagt at det er møg svært at tjene penge både online og offline.
Tror dog at jeg har knebet mig op på en 10.000 og level 8 online, men de eneste missioner som jeg kan spille er Deathmatch og ræs, (foruden de historiebundne missioner naturligvis.) Hvilket skæmmer min lyst til at grine den slags i timevis.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 15. okt 2013 08:54

Major Oblivious skrev:
TwankyDK skrev:
Major Oblivious skrev:
Hvordan :shock: Jeg har gennemført 71 % af Singleplayer og har ikke mere end 1.5 mill til nogle af dem. På trods af at jeg smider konstant alle deres penge efter aktier. Synes det er voldsom svært at tjene penge i spillet.
Tror kun at jeg har fået penge for 2 af heist-missionerne indtil videre


Taler om Online delen, i Singleplayer har jeg omkring 80 mio på alle 3


Igen - Hvordan ? Synes som sagt at det er møg svært at tjene penge både online og offline.
Tror dog at jeg har knebet mig op på en 10.000 og level 8 online, men de eneste missioner som jeg kan spille er Deathmatch og ræs, (foruden de historiebundne missioner naturligvis.) Hvilket skæmmer min lyst til at grine den slags i timevis.


Du må da gerne hjælpe mig med nogen missioner, jeg er jo højere level, dvs mere RP og penge til dig, fordi jeg er lvl 39, 2 cm tæt på lvl 40 :P

Har desuden fundet ud af at replaye missioner efter patchen..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf livekiller92 » 15. okt 2013 09:02

Mangler lidt players med en hjerne til at spille missioner er pt. I level 32 ad mig på live gamertag: Livekiller92
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GTA V

Indlægaf Blauwy » 15. okt 2013 09:02

Major Oblivious skrev:
TwankyDK skrev:
Major Oblivious skrev:
Hvordan :shock: Jeg har gennemført 71 % af Singleplayer og har ikke mere end 1.5 mill til nogle af dem. På trods af at jeg smider konstant alle deres penge efter aktier. Synes det er voldsom svært at tjene penge i spillet.
Tror kun at jeg har fået penge for 2 af heist-missionerne indtil videre


Taler om Online delen, i Singleplayer har jeg omkring 80 mio på alle 3


Igen - Hvordan ? Synes som sagt at det er møg svært at tjene penge både online og offline.
Tror dog at jeg har knebet mig op på en 10.000 og level 8 online, men de eneste missioner som jeg kan spille er Deathmatch og ræs, (foruden de historiebundne missioner naturligvis.) Hvilket skæmmer min lyst til at grine den slags i timevis.


I singleplayer, gem Lesters missioner til sidst efter du har gennemført historien. Efter det havde jeg 400 mil per person.
Der er ikke rigtigt nogle gode metoder at tjene penge på, medmindre du er heldig med aktier.

Online, hvis man har millioner på kontoen så tidligt har man nok boostet de missioner der gav mellem 18-25K per gang. Før den seneste patch altså. Er selv lvl 122 og har 5 mil på kontoen efter at have købt alt der er værd at købe :P

Ellers kan du spille BoneYard survival. 10 runder og 20.000$. Kør ræs. Ved 1.plads kan du vidst få 3-5K hvis jeg husker rigtigt.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: GTA V

Indlægaf Macheta » 15. okt 2013 09:35

Fuck mig Blauwy, er du seriøst allerede lvl 122 online, eller laver du bare fis?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 15. okt 2013 09:49

Blauwy skrev:I singleplayer, gem Lesters missioner til sidst efter du har gennemført historien. Efter det havde jeg 400 mil per person.
Der er ikke rigtigt nogle gode metoder at tjene penge på, medmindre du er heldig med aktier.

Online, hvis man har millioner på kontoen så tidligt har man nok boostet de missioner der gav mellem 18-25K per gang. Før den seneste patch altså. Er selv lvl 122 og har 5 mil på kontoen efter at have købt alt der er værd at købe :P

Ellers kan du spille BoneYard survival. 10 runder og 20.000$. Kør ræs. Ved 1.plads kan du vidst få 3-5K hvis jeg husker rigtigt.


BoneYard Survival.. Den vil jeg huske. Ræs må nok hellere vænne mig til. Synes ikke at TDM fungere særlig godt i GTA V

I forhold til Singplayer, så har jeg godt hørt det med Lesters missioner, de ligger også og venter ;), men hvad er ideen med at gemme dem til historien er gennemført ? Så er der vel ikke rigtigt mere at lave, men man sidder med en masse penge (tænker jeg)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf Blauwy » 15. okt 2013 09:51

Macheta skrev:Fuck mig Blauwy, er du seriøst allerede lvl 122 online, eller laver du bare fis?


Jeg laver aldrig fis, jeg er den mest seriøse mand på kloden. :P

Men jo, jeg er lvl 122. Efter 24 timers boosting af missioner. Jeg ved at jeg ville miste interessen for spillet meget hurtigt, så jeg udnyttede det mens jeg kunne.

Major, du har helt ret. Der er intet at bruge penge på efter historien er gennemført. Men det er desværre den eneste måde at tjene nok til at købe alle bygninger, hvis man ville det.

Super åndsvagt at de tog så mange heists ud af singleplayer. Det ville have givet en god indtægt, så man ikke kun havde én mulighed for at tjene mange penge.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 15. okt 2013 10:23

#Blauwy. du må godt lige guide mig til at jeg bare kan ranke lidt hurtigere op, hvad brugte du?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Blauwy » 15. okt 2013 10:37

Nu er det blevet patchet så det er ikke længere muligt at booste missioner. Eller jo, det er en lidt længere process.

http://www.youtube.com/watch?v=gjBnfcxf4WI - jeg kan aldrig få embeddet youtube vids, så du må nøjes med linket. :P

Før kunne man trykke "like" og RT efter missionen, for at genstarte også startede man forfra næsten med det samme.
Men jeg brugte Violent Duct missionen først. 9K for 1 minuts arbejde. Nu giver den kun 3K.
Efter det var det Mixed Up With Coke sammen med 4 andre. 45 sekunder og 18K, 3500 RP.

Dagen før patchen spillede jeg Rooftop Rumble - den samme som i videoen. 25K og 4500RP.

Endte med at have 9mil efter at spille Roofop Rumble i 14 timer, så jeg købte en Adder og en minigun i guld og jeg har ikke tændt spillet siden :lol:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 15. okt 2013 11:06

Major Oblivious skrev:Igen - Hvordan ? Synes som sagt at det er møg svært at tjene penge både online og offline.
Tror dog at jeg har knebet mig op på en 10.000 og level 8 online, men de eneste missioner som jeg kan spille er Deathmatch og ræs, (foruden de historiebundne missioner naturligvis.) Hvilket skæmmer min lyst til at grine den slags i timevis.


singleplayer: Du mangler i hvert fald stadig 2 store heists, som giver en masse penge. Jeg fik da i al fald 20 mio til hver af mine karakterer i det ene heist.

Jeg er selv level 8 og har da spillet mere end deathmatch og ræs. Istedet for at hoppe ud i freeroam hver gang, så bliv i lobbyen og stem på whatever kunne lyde som om er noget u ikke har prøvet eller er sjovt. Jeg var level 2 da jeg eftersatte crossknallatter i en F16. Jeg er level 8 og er oppe på.. 40.000 tror jeg. Selve heists er vist endnu ikke gået online efter hvad jeg har hørt - men du kan selvfølgelig røve butikkerne. Jeg anbefaler du ser videoer eller læser om hvordan du tjener penge i singleplayerdelen og i onlinedelen hvis du mangler penge.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster