Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf fodbod1232 » 11. okt 2013 16:09

TwankyDK skrev:Hvornår kan man få ham der Martins missioner i Online? Kan ringe til ham, men request a job er låst, er i rank 29, nogen der ved noget? Tusind tak på forhånd.. :)


Hvis det stadig virker kan du klarer Race Downtown Underground med at bruge superbiler adder og ingen trafik, racet tager ca. 1min og 15-25 sec du får ca 950rp i lvl 15 ved ikke hvor meget man får i lvl 29, men så kan man replay racet igen og igen.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537



Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 11. okt 2013 16:30

NimaAKaJoJo skrev:http://www.rockstargames.com/newswire/article/51565/grand-theft-auto-online-half-a-million-gta-stimulus-package-this.html

bonus
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 12. okt 2013 09:02

Har lige 2 spørgsmål til nogen kloge hoveder herinde... 1 - Jeg har elsket at spille survival mode, og det giver mega mange penge, men nu siger den jeg ikke har penge nok til at gå ind i survival mode? Har 78.000 på banken? Hvad kan dette skyldes? - Spørgsmål 2, meget mærkeligt igår, når jeg skyder osv, kan jeg ikke se noget ammunitions count oppe i højre hjørne, kan heller ikke se hvor mange stjerner jeg har efter mig mere, er det en indstilling jeg er kommet til at slå til eller hvad? det er møg irriterende man ikke kan se hvor meget ammo der er tilbage i ens gevær, samt kan heller ikke se hvor meget politi jeg har efter mig...
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 12. okt 2013 10:00

Jeg tror det er et par bugs du har været udefor, jeg har også haft problemer med at jeg ikke kunne sætte gps til eller se stort kort da jeg skulle hen til en mission, kunne heller ikke tage livet af mig selv da jeg var i princippet var på en mission, så kørte så meget galt(2 gange da jeg havde et liv mere på missionen) at jeg døde af det, da jeg så replayede missionen var der ingen problemer med kortet.

Har også haft problemer med at gå ind i events da jeg ikke havde penge nok(overvejede om det var fordi jeg ikke havde dem i cash) men jeg tror bare det er en bug, da der aldrig ellers har været nogen problemer med det...
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 12. okt 2013 10:53

Jake242 skrev:Jeg tror det er et par bugs du har været udefor, jeg har også haft problemer med at jeg ikke kunne sætte gps til eller se stort kort da jeg skulle hen til en mission, kunne heller ikke tage livet af mig selv da jeg var i princippet var på en mission, så kørte så meget galt(2 gange da jeg havde et liv mere på missionen) at jeg døde af det, da jeg så replayede missionen var der ingen problemer med kortet.

Har også haft problemer med at gå ind i events da jeg ikke havde penge nok(overvejede om det var fordi jeg ikke havde dem i cash) men jeg tror bare det er en bug, da der aldrig ellers har været nogen problemer med det...


Hvis man slettede install disken og installerede igen, mon det ville gøre noget?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 12. okt 2013 11:27

TwankyDK skrev:
Jake242 skrev:Jeg tror det er et par bugs du har været udefor, jeg har også haft problemer med at jeg ikke kunne sætte gps til eller se stort kort da jeg skulle hen til en mission, kunne heller ikke tage livet af mig selv da jeg var i princippet var på en mission, så kørte så meget galt(2 gange da jeg havde et liv mere på missionen) at jeg døde af det, da jeg så replayede missionen var der ingen problemer med kortet.

Har også haft problemer med at gå ind i events da jeg ikke havde penge nok(overvejede om det var fordi jeg ikke havde dem i cash) men jeg tror bare det er en bug, da der aldrig ellers har været nogen problemer med det...


Hvis man slettede install disken og installerede igen, mon det ville gøre noget?


Det har ikke noget med install disken at gøre, måske du har slået HUD fra?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 12. okt 2013 14:12

Oplevede også et par bugs i online. Bl.a. at jeg ikke kunne skifte radio. Krævede blot at jeg hoppede ud i single player og ind igen.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V

Indlægaf ALIE » 12. okt 2013 14:44

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 12. okt 2013 22:24

Se den her :D
Senest rettet af Swerve 13. okt 2013 03:57, rettet i alt 2 gange.
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 13. okt 2013 01:06

Swerve skrev:Se den her :D
>>> http://www.youtube.com/watch?v=2HLjRguNdAA <<<

Video link rettet, så det virker ;) (https er ikke understøttet, kun http)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 14. okt 2013 09:17

Nogen der har lyst til en gang idag at hjælpe mig og mit crew med Martins mission Death From Above, vi kæmpede 2 timer med den igår, men den er al for vild for kun 2 spillere.. Hvis der er 2 spillere herinde fra der er friske, så smid mig en ansøgning på XBL - TwankyDK

Min fremgangsmåde, sig endelig til hvis i har en bedre en !
Jeg ringer til Lester og for ham til at lokalisere en Helikopter, så skal vi står over på et tag over for den der Mansion, sniper de 2 vagter på taget, tager helikopteren, flyver over og lander på taget, og skyder alle vagter.. - Hvad der så volder problemer er, der kommer flere og flere, og du har ikke en levende chance for at tage et billede af dit kill, som man nu skal.. - Håber nogen har lyst til at hjælpe :)

- Twanky

Ps. - Forresten er det ikke meningen at man skal kunne hoppe direkte ind i online når story mode loader? - Jeg for ikke den der A knap til at gøre, nogen der har samme problem?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Kababs » 14. okt 2013 10:29

TwankyDK skrev:Ps. - Forresten er det ikke meningen at man skal kunne hoppe direkte ind i online når story mode loader? - Jeg for ikke den der A knap til at gøre, nogen der har samme problem?


Samme her, det virker kun for mig at først gå ind i singleplayer og derefter ind i online.
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Re: GTA V

Indlægaf ALIE » 14. okt 2013 10:36

Kababs skrev:
TwankyDK skrev:Ps. - Forresten er det ikke meningen at man skal kunne hoppe direkte ind i online når story mode loader? - Jeg for ikke den der A knap til at gøre, nogen der har samme problem?


Samme her, det virker kun for mig at først gå ind i singleplayer og derefter ind i online.


Jeg trykker bare a når den loader. Men hvis man alligevel vil lave sin egen private.
Så kan man lige så godt bruge singelplayer.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 14. okt 2013 12:03

TwankyDK skrev:Forresten er det ikke meningen at man skal kunne hoppe direkte ind i online når story mode loader? - Jeg for ikke den der A knap til at gøre, nogen der har samme problem?

Den vises så kort at man nærmest ikke når det! Men vær hurtig ligeså loadningen begynder efter logo'erne, så vises A knappen nederst på skærmen i hjørnet, inden den hurtigt forsvinder igen. Syntes godt de kunne vise den i længere tid! ;) hos mig vises den i hvertfald max i 2-3 sekunder..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster