Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf IkkNico » 9. okt 2013 13:41

Er færdig med single player, der er ikke flere mission markers, strangers and freaks eller andet tilbage på kortet, alligevel kan jeg på character wheel se, at jeg har en åben mission for Franklin.

Nogle andre der har prævet det?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: GTA V

Indlægaf Fnapz » 9. okt 2013 13:46

Nogen der har lyst til lidt online?
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: GTA V

Indlægaf RasmusAND » 9. okt 2013 13:54

IkkNico skrev:Er færdig med single player, der er ikke flere mission markers, strangers and freaks eller andet tilbage på kortet, alligevel kan jeg på character wheel se, at jeg har en åben mission for Franklin.

Nogle andre der har prævet det?


Det samme sker for mig, men jeg ved heller ikke, hvad det skyldes
RasmusAND
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Re: GTA V

Indlægaf dksiam » 9. okt 2013 14:00

Prøv at se om der ikke dukker en mission op på et bestemt tidspunkt på døgnet.
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 419


Re: GTA V

Indlægaf Kababs » 9. okt 2013 14:25

Ring til Tonya.
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Re: GTA V

Indlægaf IkkNico » 9. okt 2013 14:36

dksiam skrev:Prøv at se om der ikke dukker en mission op på et bestemt tidspunkt på døgnet.

Den havde jeg også overvejet.
Tror jeg ringer til hende Tonya
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 10. okt 2013 06:06

NimaAKaJoJo skrev:http://www.polygon.com/2013/10/9/4819476/gta-5-patch-1-03-releasing-today

Jeg har ikke fået nogen Update
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf livekiller92 » 10. okt 2013 08:09

Jeg har Heller ikke fået den opdateret endnu :/
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GTA V

Indlægaf NimaAKaJoJo » 10. okt 2013 15:02

Xboxen plejer også at få den en dag senere end på ps3. Jeg har lige tændt op og fik den. :)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: GTA V

Indlægaf kaizer » 10. okt 2013 15:23

kaizer skrev:Hvordan kommer jeg videre fra The Merryweather Heist?

Jeg har skaffet tow truck, garbage truck, boiler suits og masker. Jeg har skaffet en vogn, og valgt mark getaway vehicle, men kan intet se på kortet. Jeg har ingen missioner med Trevor, en med Michael og to med Franklin selvom jeg ikke kan se på kortet hvad det skulle være, udover assassination af hvilke jeg har taget den første, men vil vente med resten.

Jeg forventer at se et B på kortet for at starte Blitz, men efter timers køren rundt på må og få med alle tre, er der intet sket.


Jeg skulle åbenbart bare køre Michael hen til sin bopæl, hvilket startede cutscene der førte til yoga. Derefter var jeg klar til Blitz.
Senest rettet af kaizer 10. okt 2013 16:00, rettet i alt 1 gang.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 10. okt 2013 15:32

Fik updaten nu :-) håber min character stadig er der hehe
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf CoXmo » 10. okt 2013 23:19

Til de der spiller online! Er jeg den eneste, der synes, at der er ganske få jobs på nuværende tidspunkt? Jeg havde forstået det sådan, at der var en lang række jobs, man kunne klare sammen med sine venner, men det er meget det samme og ret begrænset på nuværende tidspunkt i hvert fald. Vi er godt nok kun omkring level 20, men alligevel? :)
CoXmo
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Re: GTA V

Indlægaf Stoffer » 10. okt 2013 23:46

CoXmo skrev:Til de der spiller online! Er jeg den eneste, der synes, at der er ganske få jobs på nuværende tidspunkt? Jeg havde forstået det sådan, at der var en lang række jobs, man kunne klare sammen med sine venner, men det er meget det samme og ret begrænset på nuværende tidspunkt i hvert fald. Vi er godt nok kun omkring level 20, men alligevel? :)


Er level 39 og min kammerat er level 45. Og der er så få missioner, og man får altid de samme :/ og pga strict nat er det strort set umuligt for os at joine i team missions. Glæder mig til heists udkommer, så vi kan få gang i nogle crew heists. Men lige nu er det virkelig ikke spændende, da man altid får de samme missioner. ("Death from above", i'm looking at you).

EDIT: Var ellers glad for at de fjernede muliugheden for farming, men nu er det bare irriterende at skulle lave de samme missioner med shit rewards. Men igen, det var godt nok også kedeligt at farme Violet Duct et par timer i streg.
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 11. okt 2013 14:25

Hvornår kan man få ham der Martins missioner i Online? Kan ringe til ham, men request a job er låst, er i rank 29, nogen der ved noget? Tusind tak på forhånd.. :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster