Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 18. aug 2013 00:54

Der kan jo komme flere achievements i spillets levetid. Sådan har mange gjort med andre spil :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf runni1399 » 18. aug 2013 01:06

Rechain skrev:Der kan jo komme flere achievements i spillets levetid. Sådan har mange gjort med andre spil :)

/Rechain
Men ligegyldigt hvad, så bliver det spil fuldsændigt vanvittigt, og så er det med achievements bare en sidegevinst! :)
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: GTA V

Indlægaf Kababs » 18. aug 2013 11:33

Jeg forstår bare ikke helt det med at man kan købe en lejlighed online. Vil det så mon sige at de har lavet så mange lejligheder at det er en til alle? Er det ikke lidt crazy? :o
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 18. aug 2013 11:59

runni1399 skrev:I et spil som Skyrim er der 75 achievements, der ialt udgør 1550 G?

Det er med DLC. Jeg mener at det er op til 3 eller 4 gange DLC med 250g som udviklerne må udgive til deres spil.

Kababs skrev:Jeg forstår bare ikke helt det med at man kan købe en lejlighed online. Vil det så mon sige at de har lavet så mange lejligheder at det er en til alle? Er det ikke lidt crazy? :o

Jeg går ud fra at der kommer til at være "verdener" som man kan dele med venner. No fucking way at der vil være 20 millioner lejligheder til gængelige.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 18. aug 2013 13:05

Er der nogen herinde der har lavet en rockstar socialclub man kan slutte sig til? :-)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Kababs » 18. aug 2013 13:46

Kababs skrev:Jeg forstår bare ikke helt det med at man kan købe en lejlighed online. Vil det så mon sige at de har lavet så mange lejligheder at det er en til alle? Er det ikke lidt crazy? :o

Jeg går ud fra at der kommer til at være "verdener" som man kan dele med venner. No fucking way at der vil være 20 millioner lejligheder til gængelige.[/quote]

Men hvis det bliver sådan, så bliver det jo ikke ligesom free mode i Gta iv hvot man kan rende rundt og skyde tilfældige spillere, så bliver det nærmere lidt som multiplayer i Fable, Dead Island, Borderlands osv. Det bliver sgu da også nederen. Der er vel ikke andet for vi må vente at se nåt spillet kommer..
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 18. aug 2013 14:06

himmelfisk skrev:Er der nogen herinde der har lavet en rockstar socialclub man kan slutte sig til? :-)

Hvad mener du?

Kababs skrev:
Kababs skrev:Jeg forstår bare ikke helt det med at man kan købe en lejlighed online. Vil det så mon sige at de har lavet så mange lejligheder at det er en til alle? Er det ikke lidt crazy? :o

Jeg går ud fra at der kommer til at være "verdener" som man kan dele med venner. No fucking way at der vil være 20 millioner lejligheder til gængelige.


Men hvis det bliver sådan, så bliver det jo ikke ligesom free mode i Gta iv hvot man kan rende rundt og skyde tilfældige spillere, så bliver det nærmere lidt som multiplayer i Fable, Dead Island, Borderlands osv. Det bliver sgu da også nederen. Der er vel ikke andet for vi må vente at se nåt spillet kommer..[/quote]
Det tror jeg nu ikke - der er jo flere end to spillere i den verden. Lad os sige at du kan oprette en ny "verden" eller "dimension" hvor du køber ejendomme og forretninger etc. - og herinde kan du så invitere og andre kan ansøge om at komme ind i den - i hvert fald indtil den når begrænsingen. (jeg taler ud af røven her, men måske 100 spillere kan være tilknyttet denne verden, med 16 der kan være aktive derinde samtidigt). Ingen sammenligning med Fable eller Borderlands der.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Kababs » 18. aug 2013 14:27

Okay, lyder lidt indviklet. Men det var mere at jeg synes det er lidt træls at man SKAL kende nogle og være venner med nogle som spiller spillet for at spille sammen med nogen. Det er DET jeg frygter. Kan personligt bedre lide at man joine nogle helt tilfældige spillere - hver gang.
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Re: GTA V

Indlægaf xsoenx » 18. aug 2013 14:30

Miaauw skrev:
xsoenx skrev:
runni1399 skrev:Det virker underligt, at der kun er 49 achievements til et så stort og ambitiøst spil, som GTA V...

Der må max være 50 achievements fordelt på de originale 1000G i et spil.

Fortæl det til The Orange Box :p

The Orange Box var fra før det blev en regel :)
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 18. aug 2013 16:23

Kababs skrev:Okay, lyder lidt indviklet. Men det var mere at jeg synes det er lidt træls at man SKAL kende nogle og være venner med nogle som spiller spillet for at spille sammen med nogen. Det er DET jeg frygter. Kan personligt bedre lide at man joine nogle helt tilfældige spillere - hver gang.

Mon ikke også det bliver en mulighed? Men hvis det bliver en persistent world, så kan to jo ikke eje den samme bopæl... just saying.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 18. aug 2013 17:06

Twinkling skrev:
himmelfisk skrev:Er der nogen herinde der har lavet en rockstar socialclub man kan slutte sig til? :-)

Hvad mener du?


Mener at man kan oprette en "klub" inde på http://socialclub.rockstargames.com så det er nemmere at spille sammen etc. :)
ligesom denne; http://socialclub.rockstargames.com/cre ... actor_crew
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 18. aug 2013 18:43

Had no idea...
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf runni1399 » 18. aug 2013 21:31

himmelfisk skrev:
Twinkling skrev:
himmelfisk skrev:Er der nogen herinde der har lavet en rockstar socialclub man kan slutte sig til? :-)

Hvad mener du?


Mener at man kan oprette en "klub" inde på http://socialclub.rockstargames.com så det er nemmere at spille sammen etc. :)
ligesom denne; http://socialclub.rockstargames.com/cre ... actor_crew


Jeg er blevet medlem af et eller andet crew der hedder ''Defenders of Denmark'', der kunne du evt. også blive medlem?
runni1399
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: Århus


Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 19. aug 2013 12:04

Det er blevet meddelt at der vil være 500 missioner til gta online. 500!!!!!!
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 19. aug 2013 15:56

Vestergaard skrev:Det er blevet meddelt at der vil være 500 missioner til gta online. 500!!!!!!

Mon ikke det inkluderer de helt små missioner såsom at samle et eller andet op, levere biler, etc. og måske minder mange af disse missioner ekstremt meget om hinanden.

Men så kommer vi da måske op på det tal, jeg drømte imorges ville være antal missioner sammenlagt i GTA V. 1862.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster