Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 24. okt 2013 14:02

Det er faktisk genialt det der... Du linker til noget som ikke har en skid med glitching at gøre
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Fnuggy » 24. okt 2013 14:09

Jake242 skrev:Det er faktisk genialt det der... Du linker til noget som ikke har en skid med glitching at gøre


Har du gidet at læse det igennem?

Og hvordan kan man retfærdiggøre, at man udnytter fejl i spillet, man ellers ikke ville ahve opdaget, hvis man havde spillet det som det var lavet til?

Og med alle de krumspring man ellers skal lave for at udnytte de fejl i spillet, virker jo lidt hul i hovedet a sidde og pive over det, for uanset hvordan man vender og drejer det, ved man at gør noget forkert.
Fnuggy
Niveau 0
 
Indlæg: 31
By: Odense


Re: GTA V

Indlægaf Cowrider » 24. okt 2013 14:24

Nu spiller jeg ikke online endnu..

Men hvordan tjener folk penge på de aktier? Synes ikke jeg kan lure om der er en fidus så man kan se hvilke der stiger?
Tænkte mere nu er jeg færdig med rigtig mange missioner..
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 24. okt 2013 14:24

Fnuggy skrev:
Jake242 skrev:Det er faktisk genialt det der... Du linker til noget som ikke har en skid med glitching at gøre


Har du gidet at læse det igennem?

Og hvordan kan man retfærdiggøre, at man udnytter fejl i spillet, man ellers ikke ville ahve opdaget, hvis man havde spillet det som det var lavet til?

Og med alle de krumspring man ellers skal lave for at udnytte de fejl i spillet, virker jo lidt hul i hovedet a sidde og pive over det, for uanset hvordan man vender og drejer det, ved man at gør noget forkert.


Det du havde postet, har intet med glitch at gøre og ved en hurtig gennemgang af eula kunne jeg ikke se noget.... Det var derfor jeg bad dig highlighte det(du har jo åbenbart fundet det?)

Hvem retfærdiggører noget? Mener du at jeg skal retfærdiggøre at jeg glitcher over for dig? Kan slet ikke se hvad det egenligt gør mod dig at andre vælger at spille spillet på deres måde.... Kommer du også og løfter en pegefinger hvis folk ikke æder deres daglige levertran?

Lad dog folk gøre hvad de vil, hvis rockstar mener der skal gøres noget så gør de det vel :D

Hvis du er af en anden mening, ja så har du vel ondt i røven over et eller andet?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 24. okt 2013 14:30

Cowrider skrev:Nu spiller jeg ikke online endnu..

Men hvordan tjener folk penge på de aktier? Synes ikke jeg kan lure om der er en fidus så man kan se hvilke der stiger?
Tænkte mere nu er jeg færdig med rigtig mange missioner..


Du har mulighed for at påvirke aktierne i negativ retning med de ting du laver, så skal du efterfølgende købe aktien når den er lav og så vente på den stiger igen.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 24. okt 2013 14:30

Dvs vi kan være 100 på at vi inden mandag har hammeren slået på dem som har?
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 24. okt 2013 14:33

TwankyDK skrev:Dvs vi kan være 100 på at vi inden mandag har hammeren slået på dem som har?


Hvem kommentere du på?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 24. okt 2013 14:37

Bare unlink jeres gamer tag på social club så har de svære ved at finde os
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 24. okt 2013 14:48

Swerve skrev:Bare unlink jeres gamer tag på social club så har de svære ved at finde os


Så er problemet at mit gamertag er det samme som social club brugernavn..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 24. okt 2013 14:50

TwankyDK skrev:
Swerve skrev:Bare unlink jeres gamer tag på social club så har de svære ved at finde os


Så er problemet at mit gamertag er det samme som social club brugernavn..

Haha men det er stadig forsøget værd Ikke sandt?
Den eneste ulempe ved det er at man ikke kan se de billeder man tager med telefonen
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 24. okt 2013 15:08

Men noget andet er, hvem siger der sker noget på mandag ?
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 24. okt 2013 15:23

Swerve skrev:Men noget andet er, hvem siger der sker noget på mandag ?


Ved ikke, burde ban hammeren ikke allerede været faldet så? Kan da se inde på social club jeg stadig har mine penge og rank. såå, og billeder dem tager jeg alligevel via snapshot funktionen på min HD PVR.. så
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 24. okt 2013 15:31

En her der ringede ind til Rockstar Games

" waited for about 45mins to speak with a support rep & manager who both explained what that was pertaining to.

Basically they said ANY form of in-game exploitation without external sources or editing the current code are fair game. They will address those exploits & fix them but no punishment will be given out UNLESS it affects many other people's gameplay.

I mentioned the bike glitch, the ammo bug & the selling of expensive cars & they said all those are happening because we (R*) coded the game for that to happen without testing if people would do all these crazy things gamers will do to avoid paying $20 for money.

They were specifically mentioning people saying they didn't get their money back from the money packs time & time again or people doing modifications to a disk & destroying the game like GTA IV is currently.

So we with our $2,472,436,789 are perfectly safe from what they are talking about & we can quit posting about all this stuff.
"

Præcis det samme med RDR, folk der hackede deres online spil fik ban, men folk der bare udnyttede de der smuthuller, skete der intet med..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 24. okt 2013 15:35

Sjovt, jeg fandt nemlig dette svar fra Rockstar Support:

"For this, I'd say to use your best judgment. Anything that feels like an exploit is an exploit--For the LS car reselling, that is definitely an exploit that is being patched out.
Players just "playing the game" or doing missions are not considered exploits. There may be some missions players farm like crazy for a huge payout and RP boost that will be adjusted to keep the economy in balance, but players that repeat those missions while they pay out huge are not exploiting. They are just farming one particular mission.
Players that use exploits are easy to find, and repeat offenses may result in a ban to the cheater pool, which works similarly to the cheater pool introduced in Max Payne 3.
Please ask any other questions here about bannable offenses. If you'd like clarity on any piece mentioned above, please also comment here."
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 24. okt 2013 15:41

Lowlandet skrev:Sjovt, jeg fandt nemlig dette svar fra Rockstar Support:

"For this, I'd say to use your best judgment. Anything that feels like an exploit is an exploit--For the LS car reselling, that is definitely an exploit that is being patched out.
Players just "playing the game" or doing missions are not considered exploits. There may be some missions players farm like crazy for a huge payout and RP boost that will be adjusted to keep the economy in balance, but players that repeat those missions while they pay out huge are not exploiting. They are just farming one particular mission.
Players that use exploits are easy to find, and repeat offenses may result in a ban to the cheater pool, which works similarly to the cheater pool introduced in Max Payne 3.
Please ask any other questions here about bannable offenses. If you'd like clarity on any piece mentioned above, please also comment here."


Rockstars medarbejdere har åbenbart forskelllige meninger..

Men ban hammeren var jo faldet for lang tid siden hvis det var..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster