Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Dirty Harry » 17. sep 2013 21:06

Nogen tog dette billede da de skiftede over til Trevor;

Billede
He woke up naked on the bridge... beside this... how the?
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: GTA V

Indlægaf Hnansen » 17. sep 2013 21:22

Lige et hurtigt spørgsmål - i hvilken fysisk butik kan spillet fås billigst?

Bilka? Elgiganten?
Hnansen
Niveau 5
 
Indlæg: 825


Re: GTA V

Indlægaf Morten Skou » 17. sep 2013 21:29

Hnansen skrev:Lige et hurtigt spørgsmål - i hvilken fysisk butik kan spillet fås billigst?

Bilka? Elgiganten?


Det koster 399 i både Bilka, Føtex og El-giganten :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: GTA V

Indlægaf Ralle » 17. sep 2013 21:34

Ahhh hvor er det bittert at være en af de 1,4 % som ikke fik det i dag :(
Ralle
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: GTA V

Indlægaf Hnansen » 17. sep 2013 21:38

Morten Skou skrev:
Hnansen skrev:Lige et hurtigt spørgsmål - i hvilken fysisk butik kan spillet fås billigst?

Bilka? Elgiganten?


Det koster 399 i både Bilka, Føtex og El-giganten :)


Fremragende - var i tvivl om det kun gjaldt køb via deres netbutikker. Jeg siger tak!
Hnansen
Niveau 5
 
Indlæg: 825


Re: GTA V

Indlægaf Macheta » 17. sep 2013 21:40

dksiam skrev:Er je den eneste som ikke kan logge ind på ifruit appen på iphone? ( er ikke i tvivl om mit login er rigtigt )


Det samme her!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: GTA V

Indlægaf SaintRasmus » 17. sep 2013 21:56

Efter små 23 timer GTA V gaming, så må jeg vidst hellere holde en pause og få lidt søvn. ;)
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: GTA V

Indlægaf vntqmm » 18. sep 2013 01:47

Dirty Harry skrev:Nogen tog dette billede da de skiftede over til Trevor;

Billede
He woke up naked on the bridge... beside this... how the?

Er det ikke bare et selfie personen har taget under det heist med submarine'en ?
vntqmm
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Aarhus


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 18. sep 2013 02:00

Jeg kan godt lide at før spillet udkom blev der skrevet næsten konstant i denne tråd men nu...? Der er bare bom stille. :D Forståligt nok da jeg godt nok også er blevet grebet af det. Har brugt en del timer på det nu men kommer til at bruge maaaaange flere...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 18. sep 2013 04:32

Don Drift skrev:How the fuck, vælger man en anden bil end dem der er låst til karaktererne?

Ved ikke hvor langt du er - men Franklin har en Street Grove Garage, og Michael en Winehood garage.

Har dog ikke regnet ud, hvordan man "sikre" dem, så de dukker op i impounden, hvis de forsvinder i løbet af en mission eller bare fordi man danser af. Det skulle kune lade sig gøre
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf hackNICE1112@ » 18. sep 2013 05:27

Det er et for vildt spil :-D
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: GTA V

Indlægaf Benja190782 » 18. sep 2013 06:03

GTA V hakker jo helt vildt når man kører hurtigt eller drejer! Spiller på min 55" Samsung LED smart tv.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 18. sep 2013 06:10

Benja190782 skrev:GTA V hakker jo helt vildt når man kører hurtigt eller drejer! Spiller på min 55" Samsung LED smart tv.


Jeg oplever ingen slowdowns, framedrops eller noget, og spillet på et 50" panasonic plasma.

Kan det her være konsekvensen af et langsomt USB-stik/dobbelt installering på HDD ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf Benja190782 » 18. sep 2013 06:21

Plasma er nok forklaringen. Jeg bruger en Kongston 16 Gb USB til disk 2.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V

Indlægaf spif2001 » 18. sep 2013 06:30

Spillet er sgu fedt nok, men det har også sine dårlige sider.

Bilerne drejer rundt af næsten ingenting. Det er pisseirriterende - specielt i gaderæs. Snitter man lige noget i siden af vejen tager man en snurretur, og vender stensikkert den forkerte vej bagefter. Den slags kan virkelig få mig op i det røde felt.

Den mission i starten, hvor man får våben for første gang, måtte jeg starte forfra flere gange, da Franklin ikke ville samle våben op. Dvs de forsvandt, når han gik ind i dem, men ikke ned i lommerne, så jeg kunne få dem frem - de var bare væk. Lidt svært at klare missionen med de bare næver, så jeg blev hurtigt smoked.

En side mission, hvor jeg skulle løbe om kap, gik jeg til den og button smashede A som en gal. Jeg kunne ikke overhale modstanderen, og endte faktisk med at falde om af iltmangel. Prøvede igen og holdte bare A inde - altså luntede - indtil 100m før mål, så button smashede jeg A og vandt. Ergo snyder AI'en for vildt - og hvor mange steder i spillet har de så lavet follow-up, for at "bevare spændingen"? Not cool.

...men ellers er det sjovt nok. Sjovere end GTA IV, men jeg morer mig ikke nær så meget som jeg gjorde med Just Cause 2, som i mine øjne fungerer bedre som et over the top sandkasse spil. Jeg har ikke brug for at dyrke yoga og spille tennis, når jeg sætter mig foran tv'et derhjemme.

Jeg vil gi' det 8/10
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron