Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Morten Skou » 11. sep 2013 17:30

TerrificFalcon skrev:
Vestergaard skrev:Nogen der ved om man kan købe det digitalt på udgivelsesdagen? Jeg kan ikke se noget om preorder på xbox.com


Du kan købe det digitalt cirka ugen efter. Hvis du opretter en russisk profil burde du dog bestemt kunne downloade det på udgivelsesdatoen. Det er det system, som Microsoft kører med - hvorfor den digitale udgave skal vente en uge ved jeg ikke, og det virker heller ikke til, at være et smart system.


Det er nok for at tilfredsstille retailers, så de ikke risikerer at miste for meget salg i starten?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 11. sep 2013 17:36

Så var jeg jo nødt til at tage turen ned til gamestop og forudbestille. De lokkede mig til bonusdelen for 49 kr. Eneste gang jeg nogensinde har gjort det.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V

Indlægaf TerrificFalcon » 11. sep 2013 17:39

@Skou: Det ville også være mit umiddelbare gæt, men Sony har intet imod det, og vi ved allerede, at titler udkommer Day One digitalt på Xbox One - så det bliver ændret om lidt mere end to måneder. Det virker bare gammeldags i mine øjne, at vente en uge med at udgive det digitalt, bare for at tilfredsstille de fysiske butikker.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: GTA V

Indlægaf Too Nizzle » 11. sep 2013 17:55

MS mener vel at de vil komme til at afhænge for meget af de fysiske butikker de kommende år - og er derfor tvunget til at acceptere nogle lidt andre vilkår end ellers :)
Hvis det er tilfældet at Sony kan men ikke MS, så er det nok fordi der er blevet lavet en aftale eller to om at forsinket digitale udgivelser imod bedre priser, bedre in-store markedsføring eller lignende når de to konsoller skal til at konkurrere side om side i butikkerne til november.

Gamestop vil vel stadig have 55,- for spillet?
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: GTA V

Indlægaf Shooter DK » 11. sep 2013 18:10

Shooter DK skrev:
Major Oblivious skrev:
I Jub Jub I skrev:Hvor køber man Special edition billigst?

Coolshop.dk til 1000kr? seriøst? for en bog.


Fik et nyhedsbrev fra GS om at de har sat prisen ned på special edition. Ved ikke om det er 49 eller 149 mere. Du får det meste ingame-halløj minus ekstra biler og MP-karakterer, og så naturligvis cap osv.


Hvad koster special edition så nu?

Jeg har selv lagt 2 spil + 99 kr. = værdi 549 kr. + 150 dvs. 699kr. er det stadig den pris eller mindre?


Ikke for at være uforskammet, men hvordan var det nogensinde et svar på "mit" spørgsmål? Jeg spurgte hvad prisen for special edition nu er, ikke om der følger en cap med.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 11. sep 2013 18:58

Denne Special Edition koster 49,- DKK mere end den normale hos Gamestop.
http://www.gamestop.dk/Views/Locale/pro ... -Large.jpg

Det vil sige 598,-DKK
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Michelve » 11. sep 2013 19:24

himmelfisk skrev:Denne Special Edition koster 49,- DKK mere end den normale hos Gamestop.
http://www.gamestop.dk/Views/Locale/pro ... -Large.jpg

Det vil sige 598,-DKK


Har set i min mail.....men linket viser det ikke mere nu, stå det også i butikken at det koster 49 kr ektra?
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: GTA V

Indlægaf himmelfisk » 11. sep 2013 19:42

Michelve skrev:
himmelfisk skrev:Denne Special Edition koster 49,- DKK mere end den normale hos Gamestop.
http://www.gamestop.dk/Views/Locale/pro ... -Large.jpg

Det vil sige 598,-DKK


Har set i min mail.....men linket viser det ikke mere nu, stå det også i butikken at det koster 49 kr ektra?


Ved det desværre ikke, kan heller ikke finde der hvor det stod i mailen mere :/, men vil da formode det når Vestergaard også skriver det :)

Vestergaard skrev:Så var jeg jo nødt til at tage turen ned til gamestop og forudbestille. De lokkede mig til bonusdelen for 49 kr. Eneste gang jeg nogensinde har gjort det.
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: GTA V

Indlægaf Vestergaard » 11. sep 2013 19:53

Der er et fysisk kort med og nogle ingame ting for de halvtreds kroner ekstra.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: GTA V

Indlægaf Shooter DK » 11. sep 2013 19:59

Så skal jeg vidst lige have 200 kr. tilbage. 100 for min xbox 360 version og 100 kr. for min ps3 version af spillet! tak. :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: GTA V

Indlægaf Too Nizzle » 11. sep 2013 20:16

En gut i min lokale Elgiganten fortalte at det ville blive solgt til 389,- d.17. Derudover fortalte han at det også var den pris FiFa ville få når det bliver udgivet. Han fortalte at det ville kunne ses i tilbudsavisen som gælder fra mandag d. 16. Kan ikke se hvorfor han skulle lyve da han anbefalede mig ikke at forudbestille da de fik så mange, så jeg bare skulle møde op om dagen.

Er dog lidt mistroisk så venter liiige med at se når tilbudsavisen kommer ud for at se om han han ret. Han kunne dog sige at de fik 350+ på lager og at der ingen forudbestillinger var - så han får nok ret i at der skulle være rigeligt :)
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: GTA V

Indlægaf Psymatiq » 11. sep 2013 20:47

http://gamespace.daemon-tools.cc/eng/ne ... 2013-09-11

haha flad af grin, værste clickbait jeg nogensinde har set.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 11. sep 2013 21:18

Har lige tjekket Webhallen's facebook side, og der er allerede folk i køen til tirsdag! Damn! Tænk at nogle gider :shock: har prøvet ved fields release af GTAIV hvor jeg afhentede det ved midnat, jeg var der 2-3 timer før og vi var maks 15-25 :) at vente flere dage, det bliver aldrig mig!

> http://www.facebook.com/webhallendk <

/Rechain
Senest rettet af Rechain 11. sep 2013 21:21, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf Miaauw » 11. sep 2013 21:19

Rechain skrev:Har lige tjekket Webhallen's facebook side, og der er allerede folk i køen til tirsdag! Damn! Tænk at nogle gider :shock: har prøvet ved fields release af GTAIV hvor jeg afhentede det ved midnat, jeg var der 2-3 timer før og vi var maks 15-25 :) at vente flere dage, det bliver aldrig mig!

/Rechain

De første ti får jo også muligheden for at købe en PS3 eller en Xbox 360 sammen med spillet for 10 kroner :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 11. sep 2013 21:21

Ja, det er jeg godt klar over ;) men syntes stadig det er voldsomt..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron