Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 10. nov 2014 14:44

TwankyDK skrev:Så er der 8 dage til release, uha bliver spændende :)



Ja jeg glæder mig nu til at de får lagt det i Xbox shoppen, så man kan købe det digitalt...
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 10. nov 2014 14:47

Gør de nok 2-3 dage før. Man kan købe det, men tror ikke man for lov at hente det ned før den 18.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 10. nov 2014 14:50

Hvad ??

Det har ligget på PSN til pre-prorder nærmest de sidste 2 måneder. Synes da ellers, at Xbox storen plejer og være langt hurtigere til at få spil ud end PSN.. Desuden skal der hentes små 50 GB så pre-download vil da helt klart være at foretrække!
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 10. nov 2014 15:03

TwankyDK skrev:Gør de nok 2-3 dage før. Man kan købe det, men tror ikke man for lov at hente det ned før den 18.

Det har pre-download, så jo du får lov at hente det inden, men du kan bare ikke starte spillet før release.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 10. nov 2014 15:07

Twinkling skrev:
TwankyDK skrev:Gør de nok 2-3 dage før. Man kan købe det, men tror ikke man for lov at hente det ned før den 18.

Det har pre-download, så jo du får lov at hente det inden, men du kan bare ikke starte spillet før release.


Så os med disc skal vente til posten kommer.. jeez det bliver tough at se at nogen spiller det, ved ikke om GameStop holder midnight release som sidste år fordi det er next gen.. men gider ikke, vil hellere vågne op frisk om morgenen og vente på posten.

Og hvis nogen er friske på noget online, nogen missioner eller div ting så add mig på Live.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf ELDIN55 » 10. nov 2014 15:13

TwankyDK skrev:
Twinkling skrev:
TwankyDK skrev:Gør de nok 2-3 dage før. Man kan købe det, men tror ikke man for lov at hente det ned før den 18.

Det har pre-download, så jo du får lov at hente det inden, men du kan bare ikke starte spillet før release.


Så os med disc skal vente til posten kommer.. jeez det bliver tough at se at nogen spiller det, ved ikke om GameStop holder midnight release som sidste år fordi det er next gen.. men gider ikke, vil hellere vågne op frisk om morgenen og vente på posten.

Og hvis nogen er friske på noget online, nogen missioner eller div ting så add mig på Live.


Tilføj mig evt, jeg er så klar på GTAV ELDIN55
Gamertag xbox one: ELDIN55
ELDIN55
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Vejle


Re: GTA V

Indlægaf Brandstrup » 10. nov 2014 15:24

Tilføj mig: Brandstrup
Glæder mig så meget til igen at spille det! :) XB1

Kan ikke finde spillet i shoppen endnu.. Ved godt man får 2 x 500.000 ingame credits ved en forudbestilling, men jeg vil gerne have det liggende på min HD istedet for disc.. Bliver dette muligt, eller er det allerede det nu?
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 10. nov 2014 15:35

Brandstrup skrev:Tilføj mig: Brandstrup
Glæder mig så meget til igen at spille det! :) XB1

Kan ikke finde spillet i shoppen endnu.. Ved godt man får 2 x 500.000 ingame credits ved en forudbestilling, men jeg vil gerne have det liggende på min HD istedet for disc.. Bliver dette muligt, eller er det allerede det nu?


Ifølge Rockstar " Kun ved forudbestilling " så tror ikke, kun dem med disc som for det.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Brandstrup » 10. nov 2014 15:36

TwankyDK skrev:
Brandstrup skrev:Tilføj mig: Brandstrup
Glæder mig så meget til igen at spille det! :) XB1

Kan ikke finde spillet i shoppen endnu.. Ved godt man får 2 x 500.000 ingame credits ved en forudbestilling, men jeg vil gerne have det liggende på min HD istedet for disc.. Bliver dette muligt, eller er det allerede det nu?


Ifølge Rockstar " Kun ved forudbestilling " så tror ikke, kun dem med disc som for det.


Ok, er der rygter om hvornår det er muligt at købe på store?
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 10. nov 2014 15:39

Brandstrup skrev:
TwankyDK skrev:
Brandstrup skrev:Tilføj mig: Brandstrup
Glæder mig så meget til igen at spille det! :) XB1

Kan ikke finde spillet i shoppen endnu.. Ved godt man får 2 x 500.000 ingame credits ved en forudbestilling, men jeg vil gerne have det liggende på min HD istedet for disc.. Bliver dette muligt, eller er det allerede det nu?


Ifølge Rockstar " Kun ved forudbestilling " så tror ikke, kun dem med disc som for det.


Ok, er der rygter om hvornår det er muligt at købe på store?


Ved ikke, men vil godt garantere at de gør det tilgængeligt i tide, så man kan nå at hente det ned inden d 18.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Brandstrup » 10. nov 2014 15:40

Ok, er der rygter om hvornår det er muligt at købe på store?[/quote]

Ved ikke, men vil godt garantere at de gør det tilgængeligt i tide, så man kan nå at hente det ned inden d 18.[/quote]

Lad os håbe, men gadvide hvad prisen så bliver. Overvejer at købe det via coolshop som disc, hvis prisforskellen er alt for stor
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 10. nov 2014 15:46

Brandstrup skrev:Ok, er der rygter om hvornår det er muligt at købe på store?


Ved ikke, men vil godt garantere at de gør det tilgængeligt i tide, så man kan nå at hente det ned inden d 18.[/quote]

Lad os håbe, men gadvide hvad prisen så bliver. Overvejer at købe det via coolshop som disc, hvis prisforskellen er alt for stor[/quote]

Xbox Storen bliver mellem 500-549, så coolshop kan meget bedre betale sig, + du for de 2x 500.000 :)
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 10. nov 2014 15:48

Ja, 465 på Coolshop.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Brandstrup » 10. nov 2014 15:56

Xbox Storen bliver mellem 500-549, så coolshop kan meget bedre betale sig, + du for de 2x 500.000 :)[/quote]

Online har jeg masser af dollars. Benyttede mig af en glitch med salg af køretøjer, så har alt hvad jeg kunne ønske mig online :) Men igen, 100kr mere for en disc, og det er sikkert meget billigere at købe via US-store med et prepaid eller noget i den stil
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 10. nov 2014 15:59

Brandstrup skrev:Xbox Storen bliver mellem 500-549, så coolshop kan meget bedre betale sig, + du for de 2x 500.000 :)


Online har jeg masser af dollars. Benyttede mig af en glitch med salg af køretøjer, så har alt hvad jeg kunne ønske mig online :) Men igen, 100kr mere for en disc, og det er sikkert meget billigere at købe via US-store med et prepaid eller noget i den stil[/quote]

Så har du vidst ikke læst at folks bankkontoer i online bliver nulstillet pga alle de glitches, derfor de giver de 500.000
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron