Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 13. jan 2014 23:17

Jeg bestemte mig for at bruge lidt af de millioner jeg fik foræret, cirka 6 millioner har jeg indtil videre brugt på lidt fly og biler og umiddelbart er der ikke sket noget. Har ikke lige været inde og kigge idag, men er overbevidst om at jeg godt kan logge på. Spændende at se hvad der sker.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf AMMP » 14. jan 2014 18:29

Er der nogen herinde der spiller free aim? I hved det der hvor man sigter selv og ikke rammer automatisk :D :?
AMMP
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 14. jan 2014 18:32

AMMP skrev:Er der nogen herinde der spiller free aim? I hved det der hvor man sigter selv og ikke rammer automatisk :D :?


Mest når jeg grinder coveted, da det giver ekstra RP i missioner. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf AMMP » 14. jan 2014 18:35

Hehe, ok men det kan nu med snilde bruges andre steder end i Coveted ;)
AMMP
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 14. jan 2014 18:47

AMMP skrev:Er der nogen herinde der spiller free aim? I hved det der hvor man sigter selv og ikke rammer automatisk :D :?

Jeg har prøvet det, og jeg syntes man mister den rigtige "GTA feeling" med free aim :)
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 16. jan 2014 13:55

Okay, min buddy og jeg er havnet i lidt af en knibe.
Vi udførte tricket, så vi kunne tage en tur til North Yankton. Nu kan ingen af os så komme online.
Der står, at man først kan komme online når man har gennemført prologen, og det selvom vi begge lige har kørt den igennem.
Hvordan kan vi få det fikset? :(
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 16. jan 2014 13:59

BeatenIndiana skrev:Okay, min buddy og jeg er havnet i lidt af en knibe.
Vi udførte tricket, så vi kunne tage en tur til North Yankton. Nu kan ingen af os så komme online.
Der står, at man først kan komme online når man har gennemført prologen, og det selvom vi begge lige har kørt den igennem.
Hvordan kan vi få det fikset? :(


GTA Online er nede indtil klokkken 2 i nat. Rockstar er igang med at banne samtlige hackere/moddere og fjerne alle de GTA$ som folk har fået.

Så det er ikke kun jer 2 som ikke kan få adgang til GTA:O, det er alle. :-)

Side note: Hvis man gerne vil se om Rockstar har fjernet ens penge, så kan man tjekke social club.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 16. jan 2014 14:25

Ahaa! Så er jeg lidt mere tryg ved situationen ;)
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Combio » 16. jan 2014 15:21

Dejligt, at Rockstar har taget mine penge væk! Vidste ikke hvad jeg skulle bruge så mange penge på, og jeg tror også at det vil gøre spillet sjovere, når man selv skal tjene dem igen. Har 550,000$ nu.
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 16. jan 2014 16:12

damn kan se min mønt også er væk :( men kan se jeg stadig har mine biler, dog har jeg ikke gold lige pt så kan ikke tjekke ingame om jeg stadig har hus og det hele, på social club ser det ud til det kun er mine penge der er væk
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf polle3600 » 16. jan 2014 16:26

Swerve skrev:damn kan se min mønt også er væk :( men kan se jeg stadig har mine biler, dog har jeg ikke gold lige pt så kan ikke tjekke ingame om jeg stadig har hus og det hele, på social club ser det ud til det kun er mine penge der er væk

Du sku' gerne ha' beholdt det hele. Også det du har købt for beskidte penge. Men alle penge på kontoen som ik' er der legalt er blevet fjernet.

http://socialclub.rockstargames.com/new ... e-cheaters
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 16. jan 2014 18:25

Glæder mig til at se om jeg er blevet bannet. :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 16. jan 2014 22:55

polle3600 skrev:
Swerve skrev:damn kan se min mønt også er væk :( men kan se jeg stadig har mine biler, dog har jeg ikke gold lige pt så kan ikke tjekke ingame om jeg stadig har hus og det hele, på social club ser det ud til det kun er mine penge der er væk

Du sku' gerne ha' beholdt det hele. Også det du har købt for beskidte penge. Men alle penge på kontoen som ik' er der legalt er blevet fjernet.

http://socialclub.rockstargames.com/new ... e-cheaters

Yea men det også helt fint med mig :D
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 17. jan 2014 09:05

CvKM skrev:Glæder mig til at se om jeg er blevet bannet. :D

Det kan jeg med 99,9% sikkerhed sige, at du ikke er.
Jeg har snydt mig til de 3 collectors køretøjer (Hotknife, Carbon RS og Khameleon), og der er intet sket. Jeg har dem endda endnu :shock:
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 17. jan 2014 15:58

Hmmmm... Pengene kan jeg godt undvære. Kan altid skaffe dem ved at røve døgn kiosker, da ammunition ikke koster alverden. :) Mine biler og fly må gerne stadig være der, men ikke et krav. Skrev jo tidligere at jeg har købt dem for Stein Bagger-penge (svindel), så det er vel OK hvis de ryger...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster