Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Benja190782 » 2. jan 2014 21:32

Jeg er røv træt af at spillet ikke virker. Jeg kan spille maks 30 min. og så bliver skærmen sort! Der står så at spillet genstarter fordi der er et problem med cd'en. Inde på Rockstars hjemmeside, står der at man skal "clear cache" på xbox'en. Men sletter jeg så ikke ALLE opdateringer? Altså både i GTA 5 og i FIFA 14 osv. ??
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V

Indlægaf TZidakutch » 2. jan 2014 21:58

Benja190782 skrev:Jeg er røv træt af at spillet ikke virker. Jeg kan spille maks 30 min. og så bliver skærmen sort! Der står så at spillet genstarter fordi der er et problem med cd'en. Inde på Rockstars hjemmeside, står der at man skal "clear cache" på xbox'en. Men sletter jeg så ikke ALLE opdateringer? Altså både i GTA 5 og i FIFA 14 osv. ??

nej nej, du sletter bare hvad der er i "Ram'ne" hvis vi snakkede tilsvarende en pc :) kan du roligt gøre.
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V

Indlægaf Benja190782 » 2. jan 2014 22:04

Jamen er det "sundt" for konsollen? Eller er det noget man helst skal undgå? Altså det er nok min sidste udvej for at få GTA V til at virke igen. Sjovt nok fik jeg problemer efter sidste opdatering... Så vil det ikke bare virke midlertidigt egentlig?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V

Indlægaf TZidakutch » 2. jan 2014 22:16

Benja190782 skrev:Jamen er det "sundt" for konsollen? Eller er det noget man helst skal undgå? Altså det er nok min sidste udvej for at få GTA V til at virke igen. Sjovt nok fik jeg problemer efter sidste opdatering... Så vil det ikke bare virke midlertidigt egentlig?

jeg kan sige MC beder dig om at spamme den clear cache hvis din konsol ikke virker.. jeg havde problemer med live, blev bedt om at clear 5 gange, og problemet forsvandt for en god uges tid :) tror ikke det kan skade noget som helst.

det minder vel bare om at tømme papirkurven :)
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 3. jan 2014 01:51

Det her er simpelthen for godt! Niko ringer til Rockstar Games. :D

http://retardo.dk/videos.php?id=7636
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf TZidakutch » 3. jan 2014 01:56

i'll fucking get you!
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: GTA V

Indlægaf CvKM » 3. jan 2014 02:01

Her er en mere, med Trevor. :D

http://www.youtube.com/watch?v=h2DphyUPaoU
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 3. jan 2014 15:13

TwankyDK skrev:
polle3600 skrev:
TwankyDK skrev:De skal ikke udgive et GTA Online der er fyldt med fejl, de skulle have testet det nærmere, det eneste de har i hovedet er money money momey, og alle der snyder skal have hammeren, heldigvis har jeg kun modtaget penge, og ikke givet nogen ud, så jeg kan sove trygt, support svar jeg fik fra Rockstar.. sååå


Der er en grund til at pegi mærket er rødt med 18. Det er du et tydeligt bevis på. :wBillede
ink:

Hvorfor skriver du at Rockstar kun tænker på ussel mammon? Hvor meget har de taget for deres dlc til Gta online? Hvor meget kostede dlc'en til RDR? Hvor mange år har man ku' spille 2d spillene gratis? Hvor lang tid nåede du at have spillet inden du absolut sku' ha' så mange millioner at du ku' købe alt i spillet 147 gange? sååå :roll:


De mange millioner jeg havde, brugte jeg ikke en klejne af, fordi de kom fra hackere der bare smider penge til folk til højre og venstre, alt jeg har er købt med penge fra missioner, race, osv.

Aaaaaah.. Er det ikke lige at strække den lidt, når du nu både havde Adder, Rhino og Buzzard??
At du udelukkende har brugt hårdt tjente penge på det, er der vidst ingen herinde du kan bilde ind :lol:
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 3. jan 2014 15:56

Typisk at kvinderne ikke fatter hvad der sker, fyrene ved godt hvem der snakker haha men go griner
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 3. jan 2014 16:10

Jeg har ingen Adder...
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 3. jan 2014 16:19

TwankyDK skrev:Jeg har ingen Adder...


Gu' har du da så! :lol:

Du har også fået 20 lapdances.
Været hos luder 13 gange.
Taget 58 billeder med din telefon.
Dræbt 1371 politibetjente.
Røvet 84 butikker.
Brugte 16 dage, 19 timer, 27 minutter og 14 sekunder i GTA: Online.
Og kørt 142,32 MPH i din adder!

Kilde: http://www.gta5stats.com/players/user/twankydk
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 3. jan 2014 16:29

TwankyDK skrev:Jeg har ingen Adder...

Ja så er det da fordi Rockstar har taget den, for det havde du!
Undskyld, men du bliver nødt til at stoppe med at lukke så meget lort ud!
Og så lige fra det link som Søren smed ind ovenover - Total Money Spent $55,215,685. Det er jo kun legit money, så du har haft nok at lave da :lol: og du har tjent $44 mill. ved at sælge biler. Lad nu være med, at prøve at virke så f*****g uskyldig, tak!
EDIT: Lad os åbne op om vores synder, JEG HAR HAFT GLITCHET MIG TIL PENGE!
Prøv det, det føles faktisk godt!
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 3. jan 2014 20:13

TwankyDK skrev:
polle3600 skrev:
TwankyDK skrev:De skal ikke udgive et GTA Online der er fyldt med fejl, de skulle have testet det nærmere, det eneste de har i hovedet er money money momey, og alle der snyder skal have hammeren, heldigvis har jeg kun modtaget penge, og ikke givet nogen ud, så jeg kan sove trygt, support svar jeg fik fra Rockstar.. sååå


Der er en grund til at pegi mærket er rødt med 18. Det er du et tydeligt bevis på. :wBillede
ink:

Hvorfor skriver du at Rockstar kun tænker på ussel mammon? Hvor meget har de taget for deres dlc til Gta online? Hvor meget kostede dlc'en til RDR? Hvor mange år har man ku' spille 2d spillene gratis? Hvor lang tid nåede du at have spillet inden du absolut sku' ha' så mange millioner at du ku' købe alt i spillet 147 gange? sååå :roll:


De mange millioner jeg havde, brugte jeg ikke en klejne af, fordi de kom fra hackere der bare smider penge til folk til højre og venstre, alt jeg har er købt med penge fra missioner, race, osv.



Starter året med en lodret løgn... Godt gået, du var en af de første på glitch-vognen.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 3. jan 2014 20:37

Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf BrutalTarbensen » 3. jan 2014 21:00

Jeg fik 45millioner i hånden anden dag jeg spillede. Siden har jeg fået 590 millioner, og jeg bruger dem så hurtigt jeg kan.

Faktisk er meget af glæden gået af spillet, da det eneste der kan holde mig i gang er jagten på RP... Måske hæver jeg bare alle mine penge, og starter på ny:-(
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron