Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Mike.B » 24. maj 2013 08:36

Vestergaard skrev:
Mike.B skrev:tjaa $ er sat til omkring 150$ vil jeg tro så nok mellem 750 og en rund tusse lap måske..

Jeg tror du skal finde regnemaskinen frem igen. Direkte vekslet, så svarer 150 $ til knap 900 kr, og spil koster mere på denne side af søen og særligt i dk. Normal retail pris i usa er 60 $, og i Danmark 600, så reelt skal du nok gange med ti.


Så du siger altså Vestergaard at jeg skal gange 600 med ti ?? = 6000,-
Tvivler på de får solgt ret mange så. Så tror jeg nok den vil ligge nærmere min tusse måske 1200.. Det er jo ikke en skyrim kasse med en figur der sælges


Og ja jeg ved du mener gange ti med de 150 $ :)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 24. maj 2013 10:53

Jeg ville undre mig meget om GTA V skulle komme til next gen... Tror det bliver en god afslutter på 360/ps3 og nok et af de sidste spil man vil købe, hvis en nextgen maskine dukker op et par måneder efter - (har ikke tjekket launch-dates på noget som helst)

De har nok startet på spillet for 3 år siden og har måske maks haft adgang til xbox one specs de sidste 6 måneder...

Glæder mig dog til det og er total ligeglad om det kommer på next gen... De film sekvenser har været på nuværende gen og er mere end hvad jeg forventer af et spil i forvejen... Konge fedt:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 24. maj 2013 11:13

Prisen på special er 699 og på coll. 1199 hos GameStop - og det er med at bestille. Butikkerne får ikke mange af dem hjem.

Jake, are you kidding me? GTA V har nok været under udvikling i fem år på nuværende tidspunkt og de største udviklere har haft adgang til nextgen specs, i hvert fald delvist, i mindst to år, for ellers ville vi ikke have set så færdige spil som vi allerede har set. Selv krydser jeg fingre for en GTA V på nextgen, men det er ikke noget jeg forventer.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Cowrider » 25. maj 2013 07:58

Twinkling skrev:Prisen på special er 699 og på coll. 1199 hos GameStop - og det er med at bestille. Butikkerne får ikke mange af dem hjem.

Jake, are you kidding me? GTA V har nok været under udvikling i fem år på nuværende tidspunkt og de største udviklere har haft adgang til nextgen specs, i hvert fald delvist, i mindst to år, for ellers ville vi ikke have set så færdige spil som vi allerede har set. Selv krydser jeg fingre for en GTA V på nextgen, men det er ikke noget jeg forventer.


tror vi er rigtig mange der krydser finger for GTA V på nextgen, Men hvis The One ikke udkommer inden GTA V så må jeg nøjes med det på min gamle 360érn :P
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: GTA V

Indlægaf EagleConcept » 25. maj 2013 10:18

Cowrider skrev:
Twinkling skrev:Prisen på special er 699 og på coll. 1199 hos GameStop - og det er med at bestille. Butikkerne får ikke mange af dem hjem.

Jake, are you kidding me? GTA V har nok været under udvikling i fem år på nuværende tidspunkt og de største udviklere har haft adgang til nextgen specs, i hvert fald delvist, i mindst to år, for ellers ville vi ikke have set så færdige spil som vi allerede har set. Selv krydser jeg fingre for en GTA V på nextgen, men det er ikke noget jeg forventer.


tror vi er rigtig mange der krydser finger for GTA V på nextgen, Men hvis The One ikke udkommer inden GTA V så må jeg nøjes med det på min gamle 360érn :P


Jeg er ret sikker på at de billeder Rockstar Games har sendt ud, er fra nextgen versionen.
Der er en ting der har undret mig lidt. Den sidste korrektion på hvornår spillet skulle udkomme blev kun flyttet med en uge og det er efterhånden gået et godt stykke tid siden de gjorde det. På det tidspunkt giver en uge absolut ingen mening, med mindre man prøver at få 2 ting til at passe sammen. Nu havde Ubisoft Montreal tungen temmelig langt oppe i Sony's bagdel da PS4 blev præsenteret og jeg kan ikke lade være med at tænke på, om Rockstar Games har lavet en aftale med Microsoft.
Senest rettet af EagleConcept 25. maj 2013 10:29, rettet i alt 1 gang.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 25. maj 2013 10:24

EagleConcept skrev:Jeg er ret sikker på at de billeder Rockstar Games har sendt ud, er fra nextgen versionen.
Der er en ting der har undret mig lidt. Den sidste korrektion på hvornår spillet skulle udkomme blev kun flyttet med en uge og det er efterhånden gået et godt stykke tid siden de gjorde det. På det tidspunkt giver en uge absolut ingen mening med mindre man prøver at få 2 ting til at passe sammen. Nu havde Ubisoft Montreal tungen temmelig langt oppe i Sony's bagdel, da PS4 blev præsenteret og jeg kan ikke lade være med at tænke på om Rockstar Games har lavet en aftale med Microsoft.


Det vil jo ikke være første gang. MS gav jo Rockstar wooping 50 mill dollars for ekslusive missioner + at få det til Xbox.. Så de er jo villige til at smide mange mange penge efter Rockstar, og alle har jo en pris
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf EagleConcept » 25. maj 2013 10:44

Major Oblivious skrev:
EagleConcept skrev:Jeg er ret sikker på at de billeder Rockstar Games har sendt ud, er fra nextgen versionen.
Der er en ting der har undret mig lidt. Den sidste korrektion på hvornår spillet skulle udkomme blev kun flyttet med en uge og det er efterhånden gået et godt stykke tid siden de gjorde det. På det tidspunkt giver en uge absolut ingen mening med mindre man prøver at få 2 ting til at passe sammen. Nu havde Ubisoft Montreal tungen temmelig langt oppe i Sony's bagdel, da PS4 blev præsenteret og jeg kan ikke lade være med at tænke på om Rockstar Games har lavet en aftale med Microsoft.


Det vil jo ikke være første gang. MS gav jo Rockstar wooping 50 mill dollars for ekslusive missioner + at få det til Xbox.. Så de er jo villige til at smide mange mange penge efter Rockstar, og alle har jo en pris


Ja det har du ret i. Jeg tror at vi kommer til at se Xbox One i September sammen med GTA V og mon ikke at Microsoft venter til Gamescom, med at smide en udgivelsdato på maskinen. Tingene skal jo passe sammen. :wink:
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: GTA V

Indlægaf Major Oblivious » 25. maj 2013 11:00

EagleConcept skrev:
Major Oblivious skrev:
Det vil jo ikke være første gang. MS gav jo Rockstar wooping 50 mill dollars for ekslusive missioner + at få det til Xbox.. Så de er jo villige til at smide mange mange penge efter Rockstar, og alle har jo en pris


Ja det har du ret i. Jeg tror at vi kommer til at se Xbox One i September sammen med GTA V og mon ikke at Microsoft venter til Gamescom, med at smide en udgivelsdato på maskinen. Tingene skal jo passe sammen. :wink:


Det vil ikke overraske mig, så kan MS også én gang for alle slå fast, at hvis man vil have det "fulde" spil, så må man købe en Xbox - det har de jo gang på gang vist på Xbox 360 at deres vilje til at smide penge efter cheap tricks er større end Sonys..

Men det vil også være ærgeligt hvis den næste generation skal styres af DLC-aftaler og tids-ekslusives..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: GTA V

Indlægaf EagleConcept » 25. maj 2013 11:17

Et par enkelte DLC aftaler her og der er i orden, det er bare sund konkurrence. Men at gå ind og dele DLC markedet mere markant op, kan jeg ikke se nogen som helst idé i. Hverken på forbrugernes eller på udviklernes side.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: GTA V

Indlægaf Shooter DK » 25. maj 2013 13:32

Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: GTA V

Indlægaf Meistar » 25. maj 2013 13:52

Shooter DK skrev:https://www.coolshop.dk/xbox+one/genre1=Action

GTA5 til xbox one. :)


Hvis Coolshop skriver det, så kan det kun være rigtigt.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: GTA V

Indlægaf Shooter DK » 25. maj 2013 14:02

Meistar skrev:
Shooter DK skrev:https://www.coolshop.dk/xbox+one/genre1=Action

GTA5 til xbox one. :)


Hvis Coolshop skriver det, så kan det kun være rigtigt.


Så afgjort nej, men dejligt med en indikator for at det ikke er umuligt. intet er sikkert før rockstargames annoncere noget. :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: GTA V

Indlægaf EagleConcept » 25. maj 2013 14:06

Shooter DK skrev:
Meistar skrev:
Shooter DK skrev:https://www.coolshop.dk/xbox+one/genre1=Action

GTA5 til xbox one. :)


Hvis Coolshop skriver det, så kan det kun være rigtigt.


Så afgjort nej, men dejligt med en indikator for at det ikke er umuligt. intet er sikkert før rockstargames annoncere noget. :)


Billede

Billede

Det her tror jeg næppe xbox360 kan spytte ud, det må være nextgen. Coolshop har ret :wink:
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: GTA V

Indlægaf Meistar » 25. maj 2013 14:13

EagleConcept skrev:
Billede

Det her tror jeg næppe xbox360 kan spytte ud, det må være nextgen. Coolshop har ret :wink:


Ja det er next-gen træer det der.

Der bliver altid redigeret i officielle screenshots der kommer ud.

Quoter lige et billede jeg postede tidligere i tråden:

Meistar skrev:Billede
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: GTA V

Indlægaf Tdj89 » 25. maj 2013 14:25

Ej hvor vildt Meistar. De snyder jo helt vildt!!!

Jeg køber aldrig et spil igen.
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron