Xboxlife forum

Forbedringer

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: Forbedringer

Indlægaf dbbuu » 4. aug 2011 18:50

Nogle ideer til det næste GTA spil? Hmm lad mig se..
Nåh jo, hvad med at lave det sjovt! Set bort fra historien så var GTA IV virkelig ikke særligt sjovt at spille imo.
Giv mig GTA: San Andreas stilen tilbage please! :D
[URL=https://www.playfire.com/dbbuu][IMG]http://gamercards.playfire.com/_/xbox/455056/0/default.png[/IMG][/URL][URL=https://www.playfire.com/]Xbox Gamercards[/URL]
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
dbbuu
Niveau 7
 
Indlæg: 2043
By: Herning


Re: Forbedringer

Indlægaf Giluc » 4. aug 2011 22:18

^ Ja det har du da ret i, den var slet ikke med i GTA IV. Den skal tilbage :)!
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Forbedringer

Indlægaf Combio » 5. aug 2011 06:26

Mig og min bror har også tænkt på at de kunne lave em "Genkonstruktion" af San Andreas :)
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Forbedringer

Indlægaf fodbod1232 » 5. aug 2011 08:33

Helt klart GTA San Andreas igen, der er stadig fyldt med bandekrig i L.A :)
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Forbedringer

Indlægaf Buktu » 24. aug 2011 15:48

Synes nu ikke San Andreas stilen er særligt fantastisk. Vice City er da uden tvivl det GTA spil med mest stil. Når jeg har spillet San Andreas nu så virker det der "Gangsta" tingel tangel sådan lidt klodset, og jeg er egentlig ikke en fan.

Men det sagt, så er San Andreas uden tvivl det GTA spil jeg har brugt mest tid i, grundet den kæmpe størrelse, variationen i terrænet, og så bare den shitload af features der var. Så der skal helt sikkert kigges i retning af San Andreas, jeg er bare uenig i at det skal være rent historiemæssigt.

Af GTA 5 kunne jeg godt tænke mig at se et map ligesom San Andreas, flere byer og mere variation. Og fly! For guds skyld, go crazy med fly. Jetjageren var da noget af det sjoveste i San Andreas. Jeg gider ikke ringes op igen og igen af irriterende slægtninge og venner, det var sq bare til gene at skulle vedligeholde forhold i GTA4.

I det hele taget vil jeg bare gerne se lidt mere crazy - GTA 4 var for restrained, for seriøst.

Så i konklusion, hvis vi nu kunne kombinere San Andreas featuremæssigt, med Vice City rent stil og historiemæssigt.. Så har vi en vinder :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Forbedringer

Indlægaf Lowlandet » 24. aug 2011 15:52

Remake af GTA:SA men med GTA IV's fysik :D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Forbedringer

Indlægaf Krisgebis » 24. aug 2011 17:58

Vil sku heller have de bevæger det i en ny retning. Synes den lidt tungere stil fra GTA4 er mere spændende. VVil man gerne have en viderebygning på stilen fra GTA3, så skal man have fat i Saints Row. Synes det er overflødigt, hvis GTA5 også skulle begynde at være sådan, vil hellere have lidt mere variation (ikke i det enkelte spil, her er massere, men imellem spillene).

Men uanset, så drop det latterlige barnepige lort fra 4'eren.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Forbedringer

Indlægaf Ralle » 27. aug 2011 00:10

Krisgebis skrev:Vil sku heller have de bevæger det i en ny retning. Synes den lidt tungere stil fra GTA4 er mere spændende. VVil man gerne have en viderebygning på stilen fra GTA3, så skal man have fat i Saints Row. Synes det er overflødigt, hvis GTA5 også skulle begynde at være sådan, vil hellere have lidt mere variation (ikke i det enkelte spil, her er massere, men imellem spillene).

Men uanset, så drop det latterlige barnepige lort fra 4'eren.

Fuldstændig enig! Vil man bygge videre på GTA: SA stilen, får man et nyt Saints Row, hvilket ville være ekstremt ærgerligt..
Jeg så gerne man forsætte den "tunge" stil fra GTA: IV, men dog med samme map-størrelse som i GTA: SA.. =D>

Derudover glæder jeg mig bare vildt meget til vi høre noget om det kommende spil.. Kom så Rockstar! [-o<
Ralle
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: Forbedringer

Indlægaf maagaard90 » 27. aug 2011 07:26

At når man dør i historien, så skal man ikke starte med at køre hen til det target man startede ved. Pengene skal også passe bedre til udførslen af jobbet. Irriterede mig gevaldigt at jeg fik 5000$ for at købe et suit, skyde en direktør og flygte fra bygningen med politi i hælene. Især når jeg måtte prøve den om tre gange, så jeg tabte mere på den end jeg vandt.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Forbedringer

Indlægaf fneribyen » 6. sep 2011 21:45

Krisgebis skrev:Vil sku heller have de bevæger det i en ny retning. Synes den lidt tungere stil fra GTA4 er mere spændende. VVil man gerne have en viderebygning på stilen fra GTA3, så skal man have fat i Saints Row. Synes det er overflødigt, hvis GTA5 også skulle begynde at være sådan, vil hellere have lidt mere variation (ikke i det enkelte spil, her er massere, men imellem spillene).

Men uanset, så drop det latterlige barnepige lort fra 4'eren.


Er generelt meget enig i det du skriver. Det glæder mig den retning som GTA har taget, og gjort det mere realistisk. Så kan Saints Row køre den useriøse stil og man får derved best of both worlds. Ja hvad kunne de lave bedre i GTA V. Sålænge det kører samme stil, og forhåbentligt nogle forbedringer i frameraten, så kan de sgu egentlig gøre hvad de har lyst til. Det ville dog være dejligt hvis de gad og indføre checkpoints når man er i gang med en ret lang mission. Det er irriterende at køre hele vejen over til den anden side af mappet, hvis man kommer til at faile en mission. Generelt mere tøj ville være dejligt, og custom vehicles ville også være at foretrække. De skal dog ikke blive for vildt, så der kommer for meget tjubang i den.

Men jeg ser sgu frem til at de får lavet en ny omgang GTA, hvilket jeg 100 % sikker på det gør. Om det så bliver til næste generation af konsoller, må tiden vise.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster