Xboxlife forum

Catch The Wave. - Done. :)

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Catch The Wave. - Done. :)

Indlægaf Capper » 18. dec 2008 09:13

Kan ikke helt finde ud af den mission.

Min ven dør altid derinde.
Men altså man henter en truck. Det er ved ham phill bell missionen foregår. Min nummer 62 eller deromkring hvis det kan hjæple. Altså af alle missions.

Man henter en truck sammen med ham. Kører over til charge island. Kører et sted hen til en masse mennesker som pløkker løs. Og så står der vidst nok . .. Trough the boat with Phill.

Så det vil sige man skal? Gå hen til båden eller hvad. Når aldrig noget fordi der er mænd overalt og de pløkker altid ham den anden før jeg når og få set mig omkring.

Skal jeg bare skyde alle og komme hen til båden?
Der var nemlig ikke den blå tingest til og hjælpe mig lige denne her gang.

Der stod vidst bare det der nede i båden. Er ikke verdens mester i engelsk.

Kan i hjælpe mig .. Har jeg ret? Eller er jeg helt på vildspor. Kunne bare ikke nå noget da de skyder ham. Har prøvet den et par gange.

- Capper . ;)
Senest rettet af Capper 18. dec 2008 13:39, rettet i alt 1 gang.
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf Jacob Schrøder » 18. dec 2008 09:17

Du ska bare køre din truck hen så du kan tage cover bag den, og så ellers holde dig udenfor bygningen og bare skyde ind. Jeg vil opfordre dig til at skaffe en M4A1 og en gang kevlar før du går igang, og ellers tage dig god tid til at få skudt allesammen.

Efter alle er døde så render du bare igennem bygningen, og drejer til venstre ved kajen, og tager båden.
Jacob Schrøder
Niveau 5
 
Indlæg: 835
By: Aalborg


Indlægaf Capper » 18. dec 2008 09:21

Arrhh. Tusind tak. ;)
Ser lige på det så.

Men så er det også med og komme væk i en fart når der går ild i trucken. Men finder nok ud af det.

Tak tak. :)
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf Capper » 18. dec 2008 13:39

Sådan. Den er klaret. ;)
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster