Xboxlife forum

GTA4 DLC hvornår?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

GTA4 DLC hvornår?

Indlægaf skitzofraen » 30. okt 2008 23:12

Er der kommet en dato på det lovede DLC til GTA4 endnu?? Jeg er efterhånden træt af at vente, og selvom jeg ikke har spillet GTA4 i lang tid, så ser jeg stadig frem til det DLC.

Mener jeg hørte for længe siden, at det skulle komme i November, men eftersom jeg ikke har hørt noget siden, og November er lige om hjørnet, så er jeg sgu begyndt, at tvivle lidt på det.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf sCWasP » 30. okt 2008 23:20

De sagde jo at de ville være i år, men rockstar har ikke snakket om det siden, så vil gætte på at det først bliver engang næste år :/
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf Gamemakerman » 30. okt 2008 23:33

Ifølge Microsoft skulle det lande i år, men udsigterne er ikke voldsomt gode lige pt. De aflyste en fremvisning af det til E3 mener jeg, dog tror jeg lidt på de gemmer lidt på det til efter hele Gears of War 2 krisen er overstået, for maksimalt salg.

Om vi ser det i år er et godt spørgsmål, men hører vi ikke noget inden for de næste 2-3 uger, så ville jeg ikke forvente at vi ser det før inde i det nye år.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf BenjaminK » 30. okt 2008 23:46

Mener at have læst at det var udskudt til første kvartal af 09 ..
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Indlægaf Vinterbird » 31. okt 2008 07:58

BenjaminK skrev:Mener at have læst at det var udskudt til første kvartal af 09 ..


Det var et rygte. Den officielle udtalelse er stadig efteråret 2008, og indtil Rockstar eller Microsoft siger andet, så må vi gå ud fra at det kommer indenfor de næste par måneder.

sCWasP skrev:De sagde jo at de ville være i år, men rockstar har ikke snakket om det siden, så vil gætte på at det først bliver engang næste år :/


Dan Houser gav faktisk et interview i sidste uge omkring DLC'et og Rockstars frygt for at gøre det. Så de snakker om det, bare ikke meget da Houser gerne vil holde sig udenfor mediernes søgelys.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf vMccD » 25. nov 2008 18:07

rockstar har lige udtalt det kommer en gang i febuar 2009.:d
Billede
vMccD
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf retroprosa » 25. nov 2008 21:12

vMccD skrev:rockstar har lige udtalt det kommer en gang i febuar 2009.:d


17. Februar, faktisk. :)
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf phijen » 25. nov 2008 21:55

Det lyder lidt nice. Totalt biker :P
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf Timmy » 25. nov 2008 21:57

Glæder mig overdrevet! :D
Timmy
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Indlægaf Vinterbird » 25. nov 2008 21:58

vMccD skrev:rockstar har lige udtalt det kommer en gang i febuar 2009.:d


Lige og lige. De gjorde det i sidste uge.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf vMccD » 30. nov 2008 18:51

er der nogen der ved hvad det kommer til at handle om? ;d
Billede
vMccD
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf Vinterbird » 30. nov 2008 18:59

vMccD skrev:er der nogen der ved hvad det kommer til at handle om? ;d


Tjek nyheden om spillet. Vi ved intet udover det.

Og for de dovne:

Rockstar Games Announces its First Episode of Downloadable Content for Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned

New York, NY - November 20, 2008 - Rockstar Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce that the eagerly anticipated first episode of downloadable content, Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned, will be coming to the Xbox 360® video game and entertainment system via Xbox LIVE® online entertainment network. Available exclusively on Xbox LIVE worldwide on February 17, 2009, The Lost and Damned will feature all new content and is the first of two episodes announced for Grand Theft Auto IV on Xbox 360.

"Making these episodes has enabled us to expand the narrative and the experience of interacting with a game world in really innovative ways," said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. "We hope fans of the game enjoy the new way of experiencing life in Liberty City contained in this first episode."

Since its launch in April, Grand Theft Auto IV has garnered unprecedented praise and acclaim worldwide. Developed by series creator Rockstar North and set in Liberty City, The Lost and Damned features a new main character and plot that intersects with the storyline of Grand Theft Auto IV; new missions that offer an entirely fresh way to explore Liberty City with new multiplayer modes, weapons and vehicles; and a diverse soundtrack with additional music - all with the incredible production values that are the trademarks of Grand Theft Auto.

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned requires players to have the full version of Grand Theft Auto IV for Xbox 360 and Xbox LIVE membership to download. Further details, including pricing, will be announced soon. For more information, please visit www.rockstargames.com/IV.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster