Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Beatwolf » 26. okt 2008 20:44

GTA i asien, f.ks Bangkok kunne også være ret grinern, det er en pisse hektisk by, med massere af korrupte cops og mafia halløj.
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Koebmanden » 12. nov 2008 13:05

I Vice City var man italiener.
I San Andreas var man afro-amerikaner.
I GTA IV var man russer.

Kunne være fedt med noget sydamerikansk denne gang. Inspireret af Columbia -- det kunne være sygt fedt.

Derudover kunne det også være fedt, hvis der var lidt mere end bare en lukket by. Kunne være nice med et stort skov-/jungleområde. Og så synes jeg, at de activities i Saints Row er ret fede. GTA V må gerne hente inspiration derfra.
Billede
Koebmanden
Niveau 3
 
Indlæg: 224


Indlægaf spif2001 » 12. nov 2008 13:06

Koebmanden skrev:I Vice City var man italiener.
I San Andreas var man afro-amerikaner.
I GTA IV var man russer.

Kunne være fedt med noget sydamerikansk denne gang. Inspireret af Columbia -- det kunne være sygt fedt.

Derudover kunne det også være fedt, hvis der var lidt mere end bare en lukket by. Kunne være nice med et stort skov-/jungleområde. Og så synes jeg, at de activities i Saints Row er ret fede. GTA V må gerne hente inspiration derfra.

Du skal bare spille Just Cause eller Just Cause 2, når den kommer næste år. De har det du søger. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Captain Serious » 13. nov 2008 13:45

Det kommer stensikkert til at foregå i Vice City og så i San Andreas bagefter.
The Captain is back...
Captain Serious
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf Koebmanden » 16. nov 2008 19:56

spif2001 skrev:
Koebmanden skrev:I Vice City var man italiener.
I San Andreas var man afro-amerikaner.
I GTA IV var man russer.

Kunne være fedt med noget sydamerikansk denne gang. Inspireret af Columbia -- det kunne være sygt fedt.

Derudover kunne det også være fedt, hvis der var lidt mere end bare en lukket by. Kunne være nice med et stort skov-/jungleområde. Og så synes jeg, at de activities i Saints Row er ret fede. GTA V må gerne hente inspiration derfra.

Du skal bare spille Just Cause eller Just Cause 2, når den kommer næste år. De har det du søger. ;)

Fuck, hvor ser det fedt ud. Tak for tippet! \:D/ \:D/

Se videoanmeldelse på GameSpot her
Billede
Koebmanden
Niveau 3
 
Indlæg: 224


Indlægaf Nicolaibo » 27. nov 2008 13:16

Jeg acceptere stort set ikke andet end vice city.
Elsker Xbox Live :)
Damn those modders and cheaters :)
Microsoft Ban On :)
Nicolaibo
Niveau 3
 
Indlæg: 268


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster