Xboxlife forum

Kan ikke (rigtig) save.. GTA4

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Kan ikke (rigtig) save.. GTA4

Indlægaf folmer » 25. sep 2008 18:26

Hej.. jeg har lidt af et problem.. når jeg spiller kan jeg ikke rigtig formå at få min xbox til at save korrekt.. jeg har efter noget tid slået autosave fra da jeg ikke syntes det virkede korrekt..

Ikke nok med det, men når jeg har gennemført nogle enkelte missioner og vender tilbage til værelset for at save - saver jeg.. men næste gang jeg så starter spillet er jeg tilbage ved de gamle missioner.. mistænkeligt..

hmm.. under min savegame liste, ser alle datoerne ud til at være det samme også selvom det er gamle savegames.. det eneste der er ændret er klokketslettet..

Nogen der har løsningen på dette problem, eller oplevet det samme? På forhånd tak.. - Rasmus..

Nå ja, lige en ting til, da jeg havde autosave på spurte den flere gang efter min HDD, jeg valgte den, og ikke mere brok? kan det også være skyld i problemet..
すべての人々への愛 Billede
folmer
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf C.C » 25. sep 2008 18:48

Bruger du de samme profiler når du spiller, eller gemmer du oven i det gamle. Har haft problemet en enkel gang, ved dog ikke hvad det skyldes.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf folmer » 25. sep 2008 19:12

Jeg bruger den samme profil.. Hver gang.. og jeg overskriver de gamle save-games.. jeg er ret frusteret.. tager mig dobbelt så lang tid at gennemføre..
すべての人々への愛 Billede
folmer
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf phijen » 26. sep 2008 11:43

Slukker du nogensinde for strømmen til din xbox? For når man gør det genindstiller den dato og tid så man altid spiller på samme dato når man tænder igen (og saver ;) ).
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf C.C » 28. sep 2008 16:53

phijen skrev:Slukker du nogensinde for strømmen til din xbox? For når man gør det genindstiller den dato og tid så man altid spiller på samme dato når man tænder igen (og saver ;) ).


Det gør min da ikke? Og slukker den altid helt, af hensyn til miljøet.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf phijen » 28. sep 2008 17:15

Hm, pudsigt. Når jeg en gang i mellem kommer til at slukke på kontakten (som sidder utroligt ustrategisk placeret lige under den til loftlyset :P) så "re-setter" xbox'en fuldstændig. Inkl. præferencer mht. standard sværhedsgrad i spil og inverted y-axis.
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Indlægaf C.C » 28. sep 2008 20:28

phijen skrev:Hm, pudsigt. Når jeg en gang i mellem kommer til at slukke på kontakten (som sidder utroligt ustrategisk placeret lige under den til loftlyset :P) så "re-setter" xbox'en fuldstændig. Inkl. præferencer mht. standard sværhedsgrad i spil og inverted y-axis.


Skummelt, det burde den da ikke.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster